Vilket företag kan modifiera chassi sidopanele?

Permalänk
Avstängd

Vilket företag kan modifiera chassi sidopanele?

Jag byggde en dator i Fraktal Design Arc chassi. Jag skulle vilja klippa ut hål i sidopanelen och montera plexiglas fönster. Jag skulle inte vilja göra det själv då, vet ni kanske vilket företag i Sverige kan jag vända mig till? Eller finns där färdiga sidopanelen som man kan köpa?

Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av crescent:

Jag byggde en dator i Fraktal Design Arc chassi. Jag skulle vilja klippa ut hål i sidopanelen och montera plexiglas fönster. Jag skulle inte vilja göra det själv då, vet ni kanske vilket företag i Sverige kan jag vända mig till? Eller finns där färdiga sidopanelen som man kan köpa?

Tack

Oavsett vad lär det nog kosta ganska mycket. Är du bara försiktig så går det att göra själv

Permalänk
Medlem

Åk till din lokala plåtis, han/hon kan säkert skära eller stansa ut hål. Sedan åker du till glasmästaren och ber om att få köpa någon spillbit plexi som han får skära till önskad storlek. Sedan svänger du förbi ÖoB och köper lite dubbelhäftande tejp (den röda).
Därefter monterar du allt på 20 sekunder!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av borz:

Åk till din lokala plåtis, han/hon kan säkert skära eller stansa ut hål. Sedan åker du till glasmästaren och ber om att få köpa någon spillbit plexi som han får skära till önskad storlek. Sedan svänger du förbi ÖoB och köper lite dubbelhäftande tejp (den röda).
Därefter monterar du allt på 20 sekunder!

Tack så jätte mycket! Vad är "plåtis" då? Ursäkt för dum fråga

Permalänk
Medlem
Skrivet av crescent:

Tack så jätte mycket! Vad är "plåtis" då? Ursäkt för dum fråga

--------------
Plåtslagare menar han