Tips på var man kan handla JUL KLAPPAR på nätet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norr
Registrerad
Mar 2010

Tips på var man kan handla JUL KLAPPAR på nätet?

Gärna utländska seriösa sidor med bra priser men även svenska!

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 8GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dunkel grotta
Registrerad
Feb 2004

www.Dealextreme.com men var berädd på att få vänta ett tag på julklapparna

Fujitsu siemens Amilo Pi1536 | 1,8 GHz | 2 GB ram | ATI mobility Radeon x1400 | 15,4" @ 1280x800

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norr
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Slayzor:

Hur menar du då? Om jag beställer idag finns det stor risk att jag inte får grejorna innan jul?

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 8GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av swenorth1:

Hur menar du då? Om jag beställer idag finns det stor risk att jag inte får grejorna innan jul?

Brukar ta för mig 1-3 veckor

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norr
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Slayzor:

Har som svårt att hitta på den sidan! Var hittar man ex. vanliga kompakta digital kameror där? Eller surfplattor?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

http://www.Amazon.co.uk har ju stort utbud och möjligheten till free super saver (fri frakt över £25) gör att man kan fynda.

Vill man köpa nåt som luktar gott till ungefär halva priset mot Sverige:
http://www.fragrancedirect.co.uk

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

amazon.com .de .co.uk .it .es

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2005
Skrivet av swenorth1:

Har som svårt att hitta på den sidan! Var hittar man ex. vanliga kompakta digital kameror där? Eller surfplattor?

Köp inget som kräver intelligens att tillverka hos dealextreme. Köp produkter som inte går att misslyckas att tillverka. Dvs undvik avancerat som klockor, digitala produkter osv.

Det mesta har låg kvalité så köp inget som är ämnat att använda dagligen.

Så, köp hellre begagnat än dealextreme om du ska köpa elektronikprylar och ge bort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norr
Registrerad
Mar 2010

Trodde det skulle komma fler intressanta tips, speciellt på utländska siter! Kanske inte så många som handlar på nätet ändå!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Grejen är ju den att elektronik inte är så mycket billigare utomlands.

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av swenorth1:

Trodde det skulle komma fler intressanta tips, speciellt på utländska siter! Kanske inte så många som handlar på nätet ändå!

Det är lättare att tipsa om du talar om vad du söker, istället för att rada upp hundratals random siter.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norr
Registrerad
Mar 2010

Söker något bra kring 500:- SEK, spelar inte så stor roll vad det är.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2004

www.coolstuff.se. Varenda pryl jag gett i present därifrån (4-5st) har varit instant classics

I övrigt håller jag inte med om kritiken ang. DealExtreme. Har köpt mycket prylar därifrån och det har aldrig varit några problem med dem.

---

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lövstad
Registrerad
Maj 2005
Skrivet av SUMITOMO:

Vill man köpa nåt som luktar gott till ungefär halva priset mot Sverige:
http://www.fragrancedirect.co.uk

Kolla även in http://www.cheapsmells.com/

Huserar i Gibraltarsundet men skickar till Sverige - bra priser & snabb leverans.