Apple sålde 4 miljoner Iphone 4S över helgen, 25 miljoner uppgraderade till Ios 5

Permalänk
Sötast
Skrivet av gulgnu:

Typiskt hjärntvättade Apple-kultister att prata om användarupplevelsen. Det är helt åt helvete. Istället borde du se till det verkligt viktiga, det vill säga antalet processorkärnor, USB-portar, SD-cardslots och gigahertz, inte oviktiga aspekter av telefonen, som hur "gränssnittet känns", "respons", osv.

Hehe, härlig åh så härlig ironi, den verkligen glöder

...

Det är väl ironi?

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

"Är en telefon dålig för att den kan gå sönder om man tappar den?" Ja! Det är alltid dåligt att sakna en standardfunktion.

"Är min bil dålig då, för att den går sönder om jag kör utför ett stup? Är min dator dålig för att den kanske också går sönder om jag kör utför samma stup?" Nej! Det är inte standard att hålla för det. Däremot är det standard med airbag. Ganska kass bil om den inte har airbag va?

Jag brukar se till att jag inte tappar min mobil, du kanske inte är sådan, men jag vill gärna inte utsätta en dyr sak som innehåller massa viktig information för risk att gå sönder om den inte hanteras varsamt. Om du känner att den skall tåla stötar eller inte är försiktig med dina inköp så köp till skydd eller köp inte en telefon alls, gäller alla mobiler. Jag har dock tappat min gamla iphone ett otal gånger i backen innan pga klantighet och jag har väl haft tur för inget har gått sönder, förutom ett par fula repor på baksidan eller liten del av skärmen, aldrig spruckit dock.

Om jag vore du så skulle jag väl köpa en SGS II istället för en iphone 4/4S då risken är större att den klarar sig om man tappar den, dock är känslan att hålla i telefonen en helt annan!

Och en bil med eller utan airbag beror helt på årgång, en 2011års modell utan airbag är kass ja, en bil från 1990 utan airbag är dock en annan femma.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meisam:

wow grattis ..... wow 8000:-
med 8000:- köper jag 2 mobiler med samma hårdvara eller en SGS2 och en till grafikkort xD
vad har apple som andra mobiler inte har? status grej?

Att använda gråimportpriserna på Prisjakt som ett riktmärke på vad vanliga konsumenter kommer att få betala för iPhone 4S är inte särskilt lyckat. (iPhone 4 olåst kostar just nu 4 795 SEK på Apple.se).

Visa signatur

A64 3500+, GeForce 7800 GT, 2 GB RAM
Mac Mini 1.25 GHz // 1 GB RAM
iPod Nano 4 GB Rev 1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Jag brukar se till att jag inte tappar min mobil, du kanske inte är sådan, men jag vill gärna inte utsätta en dyr sak som innehåller massa viktig information för risk att gå sönder om den inte hanteras varsamt.

Håller med om att krossbenägenheten är det största problemet med iPhone 4. Min 3GS har gått i backen rätt många gånger (utan några skador), men fyran verkar vara mycket mer krossbenägen. För mig är det ett skäl till att vänta in femman.

Visa signatur

A64 3500+, GeForce 7800 GT, 2 GB RAM
Mac Mini 1.25 GHz // 1 GB RAM
iPod Nano 4 GB Rev 1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gulgnu:

Typiskt hjärntvättade Apple-kultister att prata om användarupplevelsen. Det är helt åt helvete. Istället borde du se till det verkligt viktiga, det vill säga antalet processorkärnor, USB-portar, SD-cardslots och gigahertz, inte oviktiga aspekter av telefonen, som hur "gränssnittet känns", "respons", osv.

Ha,ha! Där satt den. Vi behöver inte .. Ha,ha Nej kan inte skriva mer!

+1

nej

+2

Permalänk

Ska vi räkna med 6 miljoner när 5'an börjar säljas eller kanske till och med dubblar igen till 8 mille?

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Löjligt. Jag var ute efter en bra telefon som fungerar till det jag vill, och hjälper mig att slå ihjäl stora mängder tid som spenderas på bussar osv. iPhone har gjorde det bättre än Android, och jag har ändå testat bådadera.

Dessutom kommer man inte speciellt långt på 4000 kr.

Du sa 5k;) Sen så är ju inte tex angry birds eller likande bättre på ios;) Om du menar strösurfa så är båda lika bra (har båda i hemmet). Att du vill lägga 5 k för att slå ihjäl tid är också löjligt. Du kan ju köpa en rubicks cude och öva, det kommer slå ihjäl mycket tid;)

Visa signatur

| Nzxt 530 bigtower | Asus X99 deluxe | 5820k @4,2Ghz | Noctua D15 |
| 2x 280X | | 16GB 2667Mhz | Corsair TX 850W | Asus P287Q |
| samsung 850 evo 250gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Jag brukar se till att jag inte tappar min mobil, du kanske inte är sådan, men jag vill gärna inte utsätta en dyr sak som innehåller massa viktig information för risk att gå sönder om den inte hanteras varsamt. Om du känner att den skall tåla stötar eller inte är försiktig med dina inköp så köp till skydd eller köp inte en telefon alls, gäller alla mobiler. Jag har dock tappat min gamla iphone ett otal gånger i backen innan pga klantighet och jag har väl haft tur för inget har gått sönder, förutom ett par fula repor på baksidan eller liten del av skärmen, aldrig spruckit dock.

Om jag vore du så skulle jag väl köpa en SGS II istället för en iphone 4/4S då risken är större att den klarar sig om man tappar den, dock är känslan att hålla i telefonen en helt annan!

Och en bil med eller utan airbag beror helt på årgång, en 2011års modell utan airbag är kass ja, en bil från 1990 utan airbag är dock en annan femma.

Jag har inte deltagit i debatten men du visar ju rätt tydligt varför det är bra om en telefon har hyfsat goda chanser att överleva att man tappar den i marken. Det är inte för att folk försöker studsa med den (som någon postare ovan löjligt nog sade) utan för att det är den överlägset mest vanliga olyckan som mobiltelefoner råkar ut för. En smartphone kommer dock troligen aldrig bli starkare på den punkten än dess skärm.

En SGS II och en iP4/4S har nog samma typ av glas på skärmen, vilket är av god kvalitet. Skillnaden blir väl baksidan då en plastbaksida blir repad medan en glasbaksida går sönder lättare (i praktiken som att ha ytterligare en skärm på telefonen) samt kan bli vass så man inte kan "leva med skadan". Jag tror dock inte många köpare av dessa telefoner hade hållbarhet som en av de viktigaste punkterna i sitt val. Upplevelsemässigt bidrar de med olika positiva punkter. Vissa kommer gilla att iP4/4S är byggd i glas medan andra kommer gilla att SGS II håller en så låg vikt, trots skärmstorlek osv. En smaksak och båda är kvalitetsaspekter.

Vad gäller ditt sista stycke skulle jag säga att bilen från 1990 är kass i säkerhetssyfte med dagens standard för det spelar ju ingen roll idag vad folk tyckte för 20 år sedan. Detta har ju dock inte så mycket relevans för diskussionen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Jag är då inget androidfan men om jag skulle vara tvungen att välja mellan en telefon som körde IOS, Android eller Windows Phone 7 så hade jag tagit en Android för att stödja öppen källkod.

Sitter idagsläget med en Ericsson J10i2 som duger alldeles utmärkt till att ringa och svara i.

Önskar att jag kunde hålla med dig just nu.. men tyvärr =/
Jag stödjer oftast öppen källkod. Men i mitt fall så kändes det bättre med iOS faktiskt.

Grattis till apple som lär sälja iaf 10-15 miljoner enheter? eller?

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MightyKLARA:

Du sa 5k;) Sen så är ju inte tex angry birds eller likande bättre på ios;) Om du menar strösurfa så är båda lika bra (har båda i hemmet). Att du vill lägga 5 k för att slå ihjäl tid är också löjligt. Du kan ju köpa en rubicks cude och öva, det kommer slå ihjäl mycket tid;)

5000 kommer man inte heller speciellt långt på. Angry Birds är ett enda spel, som jag dessutom tycker är jävligt tråkigt. Jag sökte perfekt flyt i alla menyer och liknande när jag surfade och liknande på telefonen, och hade vid inköpstillfället provat samtliga modeller som fanns att tillgå då, och kom fram till att iPhone 4 var det jag sökte, mer än något annat. Flytet och gränssnittet var, och är fortfarande, på en helt annan nivå än Android. Och jag gick ändå dit helt utan fördomar om någon av dem, och kom ut med en iPhone.

Troligtvis en av mina bästa investeringar. Med tanke på hur mycket jag använder den dagligen och hur mycket den har gett mig i form av underhållning och nyheter så var det värt varenda öre. Priset var alltså inte problemet. Rubiks Kub är för övrigt en ganska långtråkig leksak, som jag tröttnade på rätt fort för många år sedan.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meisam:

wow grattis ..... wow 8000:-
med 8000:- köper jag 2 mobiler med samma hårdvara eller en SGS2 och en till grafikkort xD
vad har apple som andra mobiler inte har? status grej?

Stabilitet, användarvänlighet, större utbud av tillbehör, större utbud av apps, bättre skyddad mot virus, du vet att om du köper en ny telefon så kommer du få uppdateringar i minst 3år (ingen S2-ägare är garanterad ICS, och då är den inte ens ett år gammal)

Det är många som tycks haka upp sig på priset, men många tycks även inte veta att majoriteten köper en ny telefon med abonnemang, och då blir priset lika mycket som om du väljer en S2 med abonnemang.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Coolt stadiet paserade för länge sen. Jag är teknikintresserad men jag har en iPhone 4. Underbar mobil som gör allt jag behöver. Man måste inte kunna överklocka sin mobil eller hålla på att ändra saker i os:et. Har en android platta och har inget på den som jag känner att min iPhone 4 saknar. Ett plus för iPhone är ju att de är så kraftigt optimerade så de behöver inte lika kraftiga delar.
Jag vill bara att den ska fungera och det gör den verkligen.

Haha jaaa och av alla jag ser ute och känner så vill de ha en iphone, spelar liksom ingen roll om de kan få något bättre för en billigare peng.
Säger inte att andriod är bättre nu utan de ska bara ha en iphone just för att det är en iphone!

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk
Medlem

om jag ska vara ärlig så tycker jag alla smartphones och tablets är rätt så onödiga, spelar ingen roll om det är apple eller nåt annat, jag har i alla fall ingen specifik användning för nån av dom och det tror jag inte heller 85% av folk som köper dom heller har. Apple är typ som en status symbol idag och dumma människor kastar bort sina pengar för att köpa nåt dom egentligen inte behöver.

Hade dock inte sagt nej om jag fick en iphone etc gratis eller billigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jsf:

om jag ska vara ärlig så tycker jag alla smartphones och tablets är rätt så onödiga, spelar ingen roll om det är apple eller nåt annat, jag har i alla fall ingen specifik användning för nån av dom och det tror jag inte heller 85% av folk som köper dom heller har. Apple är typ som en status symbol idag och dumma människor kastar bort sina pengar för att köpa nåt dom egentligen inte behöver.

Hade dock inte sagt nej om jag fick en iphone etc gratis eller billigt.

Har du verkligen tänkt igenom det där nu? Jag sparar allt där i, du får en "bra" digitalkamera, mp3 spelare, radio, internet(nyheter,mail..), kalender, kalkylator, väckarklocka och allt annat som gör livet smidigt! Många basic-saker men som är fruktansvärt mycket bättre idag!

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk
Skrivet av UROG:

Jag har gjort ett bättre val, garanterat. Slösar inte pengar i onödan på en produkt som alla andra har och går inte heller med på att Apple's produkter skulle vara bättre för det är de inte. Jag kan göra allt med min Android-lur i jämförelse med folk med iFlopp..

Apple är som cancer.. Inte undra på att Steve Jobs dog. Snart dör samhället också på samma sätt om Apple fortsätter "växa", för då dör även spelindustrin och -marknaden eftersom deras datorer är inte skapta för sånt, ännu mindre mobilerna. De borde ha stannat kvar på iPods och iPads, inte gett sig in på mobilmarknaden, that's it!

Är du verligen så dum som du låter eller har ditt konto blivit kapat?

Visa signatur

Dator 1: i7 2600K / Gigabyte GTX 590 / 8 GB minne / 120 GB Intel 510 SSD / 2TB / Corsair 750W / BENQ XL2410T 120 Hz
Dator 2: 27" iMac i5 Router: Apple Airport Extreme
HTPC: i5 2400 / Radeon HD 6450 1GB / 8 GB minne / 2TB / Samsung 50" Plasma
Platta: iPad 3 32GB 3GTelefon: iPhone 4 16gb

Permalänk
Medlem

Nedrans vilka siffror. Någon som har koll på hur många iphone 4 som såldes under samma period.

Min var-nära-inpå-säljstoppade-samsung-galaxy-s2 blir ledsen i ögat när han ser detta

Visa signatur
Permalänk

orka bry sig

Permalänk
Medlem
Skrivet av chila:

Nedrans vilka siffror. Någon som har koll på hur många iphone 4 som såldes under samma period.

Min var-nära-inpå-säljstoppade-samsung-galaxy-s2 blir ledsen i ögat när han ser detta

Siffrorna för iPhone 4 var 1.7 miljoner

Permalänk
Medlem
Skrivet av jsf:

om jag ska vara ärlig så tycker jag alla smartphones och tablets är rätt så onödiga, spelar ingen roll om det är apple eller nåt annat, jag har i alla fall ingen specifik användning för nån av dom och det tror jag inte heller 85% av folk som köper dom heller har. Apple är typ som en status symbol idag och dumma människor kastar bort sina pengar för att köpa nåt dom egentligen inte behöver.

Hade dock inte sagt nej om jag fick en iphone etc gratis eller billigt.

Många har långt ifrån nytta av alla dess möjligheter i en pc eller mac också men oftast står någon av dessa i var hushåll.

Fördelen att så många köper Iphone och framförallt att så många som egentligen inte kanske är så teknikintresserade har samma telefonmodell är att dom kan hjälpa varandra att förstå sig på telefonen vid problem.

"igentligen inte behöver" låter lite som min far som endast ville kunna smsa och ringa (tills han köpte en billigare smartphone och helt plötsligt ville ha en ännu bättre). Att ha mer funktioner än man behöver är nog aldrig en nackdel så länge man inte krånglar till menyer pga det. Helt plötsligt kanske du behöver en av dessa funktionerna. Om inte annars så blir det lättare för konsumenten att vällja produkt. Jag kanske prioriterar vissa funktioner och du några andra men ändå så kanske Iphone 4s passar oss båda.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av bud_bundy:

På tal om androidfanboys så tror jag knappt dessa finns, det ni ser i tråden som kritiserar apple är främst "antiapple personer", som ogillar varumärket av diverse olika saker. Att sedan Steven Jobs precis som Thomas Edison gjorde bra saker, påverkar inte deras affärsetik. Och hade det inte varit för affärsetiken, så tror jag mycket mindre skulle hata apple.
Nu är i.o.f.s. inte alternativen heller bra, Microsoft har mycket lik i sitt bagaget och Androidtillverkare skiter i sina kunder någon månad efter de har sålt sin nalle. (slutar att uppdatera dem)

huvudet rakt på spiken där....appel har några skelett i garderoben och dom har ju inte bättrat på sig genom åren....
personligen har jag ingen smartphone för jag behöver ingen
och att lägga runt 5k på nått jag inte behöver gör jag bara när det kommer till min käresta pc

ja? ummm gratis då apel för att ni har blivit ännu rikare.

hmm tror det ska vara två t där men men aningens dyslektisk..

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luxor ABC80:

...Hur många coola hackers dvs "good gays" använder inte Mac medan "the bad gays" använder PC...

LOL

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför så många går till attack mot folk som köper Apple grejer. Som designintresserad smälter man när man ser Apples produkter, allt från datorer till telefoner (har själv en pc) men enligt mig finns inget snyggare än en iMac ,macbook air eller macbook pro.. Och det är väl det Apple är kända för också, att inte bara leverera framstående teknik utan även kombinerade det i en fantastisk design. Och nu säger jag inte att Apples hårdvara är den bästa, men den är fullt tillräckligt för användaren som inte redan har specifika krav, och operativsystemen är så lätthanterligt och smidigt att man inte kräver mycket annat. Det bara fungerar, och det är just därför det säljer som smör. Folk köper som har öga för design och vill att det ska fungera smidigt och effektivt.

"A lot of times, people don't know what they want until you show it to them." Tycker det citatet stämmer väldigt bra, innan jag såg iPhone och Apples datorer hade jag inga direkta krav eller visste inte direkt vad jag ville men efter Apples lanseringar av nya produkter så är i alla fall jag som teknik och designintresserad såld. Och med det sagt betyder inte det att jag sluter ögonen för alla andra produkter som vissa antyder, det handlar helt enkelt om att när det gäller design och teknik kombinerat, så är det få som slår Apples iPhone, iPad, iPod och Mac, enligt mig, men jag tror många håller med..

Den ultimata setupen för mig skulle vara en iMac för film, video, foto, surf och samtidigt ha en PC för spel och lite annat.. men men, får rulla vidare med min PC i dagsläget.

min iphone 3gs kommer uppgraderas till en 4s i slutet av denna månad i alla fall, tycker det är dags. Sedan får vi se vad nästa iPhone har att erbjuda, eller någon annan läcker produkten who knows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meisam:

wow grattis ..... wow 8000:-
med 8000:- köper jag 2 mobiler med samma hårdvara eller en SGS2 och en till grafikkort xD
vad har apple som andra mobiler inte har? status grej?

Och var fick du summan 8000kr ifrån? Statusgrej (jag hatar särskrivning) skriver du, och vilken grotta har du bott i? Om du menar att en iPhone är en statusgrej, så undrar jag vad du anser vad status i prylväg är? Alla samhällsklasser har iPhone idag! En Porsche är lite av en statuspryl, det kan jag hålla med om, men en iPhone? Snacka om vriden verklighetsuppfattning!

Skrivet av el_genius:

"Är en telefon dålig för att den kan gå sönder om man tappar den?" Ja! Det är alltid dåligt att sakna en standardfunktion.

"Är min bil dålig då, för att den går sönder om jag kör utför ett stup? Är min dator dålig för att den kanske också går sönder om jag kör utför samma stup?" Nej! Det är inte standard att hålla för det. Däremot är det standard med airbag. Ganska kass bil om den inte har airbag va?

Går du på droger? För tydligen måste man vara på samma plan som dig, för att fatta vad du menar! Och jag (och tydligen många i denna tråd) fattar inte ett skit!
Kan du beskriva på ett inte så flummigt sätt vad du menar?

Skrivet av MightyKLARA:

Om du vill ha en upplevelse så köp en resa;)

Moget skrivit! Om du bara är ute för att sprida trollinlägg, så passar det inte här! Kan du förklara för mig vad din/ditt åsikt/inlägg tillför här?

Skrivet av MightyKLARA:

Du sa 5k;) Sen så är ju inte tex angry birds eller likande bättre på ios;) Om du menar strösurfa så är båda lika bra (har båda i hemmet). Att du vill lägga 5 k för att slå ihjäl tid är också löjligt. Du kan ju köpa en rubicks cude och öva, det kommer slå ihjäl mycket tid;)

Att du bara orkar lägga tid på att skriva i denna tråden och klanka ner på folk som väljer en mobil som inte du tycker om, är bara så patetiskt!! !! !!
Du kommer bara med en massa anklagelser som är ur din synvinkel, och vad din synvinkel är, det vet vi redan! Du sprider bara en massa fanboiism! Och gillar att trolla!
Kom med något konkret så man kan dra igång en diskussion med dig, men nä! Du kommer bara med moment 22 grejen.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Undra om det vanligaste förekommande orden i denna tråden är JAG TYCKER eller ord med liknande innebörd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Och var fick du summan 8000kr ifrån? Statusgrej (jag hatar särskrivning) skriver du, och vilken grotta har du bott i? Om du menar att en iPhone är en statusgrej, så undrar jag vad du anser vad status i prylväg är? Alla samhällsklasser har iPhone idag! En Porsche är lite av en statuspryl, det kan jag hålla med om, men en iPhone? Snacka om vriden verklighetsuppfattning!

Går du på droger? För tydligen måste man vara på samma plan som dig, för att fatta vad du menar! Och jag (och tydligen många i denna tråd) fattar inte ett skit!
Kan du beskriva på ett inte så flummigt sätt vad du menar?

Moget skrivit! Om du bara är ute för att sprida trollinlägg, så passar det inte här! Kan du förklara för mig vad din/ditt åsikt/inlägg tillför här?

Att du bara orkar lägga tid på att skriva i denna tråden och klanka ner på folk som väljer en mobil som inte du tycker om, är bara så patetiskt!! !! !!
Du kommer bara med en massa anklagelser som är ur din synvinkel, och vad din synvinkel är, det vet vi redan! Du sprider bara en massa fanboiism! Och gillar att trolla!
Kom med något konkret så man kan dra igång en diskussion med dig, men nä! Du kommer bara med moment 22 grejen.

[
off-topic:
Insiktspil -> Du stavar inte jättebra och du särskriver själv.
]

Min polares telefon pajade när han uppdaterade till iOS 5.0
Tror ni han får hjälp av Apple?

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av walp:

[
off-topic:
Insiktspil -> Du stavar inte jättebra och du särskriver själv.
]

Min polares telefon pajade när han uppdaterade till iOS 5.0
Tror ni han får hjälp av Apple?

Du får gärna säga var jag felstavar/särskriver så jag kan redigera det, jag har inget emot kritik, tvärtom! Det får en att bli bättre.

Sen det du skriver om din polare, hans telefon har inte pajat, om han vill så kan han lösa det själv, om han ber om lite hjälp på forum! Finns jätteduktigt folk här t e x, jag vet att vad som än har hänt med din kompis telefon, så går det att fixa!!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Moget skrivit! Om du bara är ute för att sprida trollinlägg, så passar det inte här! Kan du förklara för mig vad din/ditt åsikt/inlägg tillför här?

Att du bara orkar lägga tid på att skriva i denna tråden och klanka ner på folk som väljer en mobil som inte du tycker om, är bara så patetiskt!! !! !!
Du kommer bara med en massa anklagelser som är ur din synvinkel, och vad din synvinkel är, det vet vi redan! Du sprider bara en massa fanboiism! Och gillar att trolla!
Kom med något konkret så man kan dra igång en diskussion med dig, men nä! Du kommer bara med moment 22 grejen.

Lika mycket som din kommentar gör;)

Jag har inte klankat ner på någon, om en åsikt om felprioriteringar blir fanboism så borde du gå till ögonläkaren en gång till;) Sen så har jag både iphone och galaxy s2, så jag är nog den ända hittills som inte är på en sida;) Sen att kalla mig omogen gör dina "intelligenta" inlägg bara roligare;)

Visa signatur

| Nzxt 530 bigtower | Asus X99 deluxe | 5820k @4,2Ghz | Noctua D15 |
| 2x 280X | | 16GB 2667Mhz | Corsair TX 850W | Asus P287Q |
| samsung 850 evo 250gb |

Permalänk
Skrivet av Triton242:

Undra om det vanligaste förekommande orden i denna tråden är JAG TYCKER eller ord med liknande innebörd.

Det blir så när ingen är expert på båda parter;)

Visa signatur

| Nzxt 530 bigtower | Asus X99 deluxe | 5820k @4,2Ghz | Noctua D15 |
| 2x 280X | | 16GB 2667Mhz | Corsair TX 850W | Asus P287Q |
| samsung 850 evo 250gb |

Permalänk
Medlem

Felprioriteringar?

Det är väl upp till var och en och välja om man vill lägga 6 eller 2k på en mobiltelefon..

Förstår inte varför trådar som denna alltid spårar ur haha. Men roligt att läsa är det verkligen..

Permalänk
Medlem

Folk som inte har iPhones brukar ge mycket bränsle till flametrådar som denna.
Folk som har iPhones brukar inte bry sig så jävla mycket.

Känns snarare som att det är den första gruppens hävdelsebehov som är största bidragande orsaken till att denna debatten överhuvudtaget existerar, medan samma grupp försöker visa på motsatsen. Vänta så ska jag fråga Siri vad hon tycker...

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer