Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Asus-Anders demonstrerar Zenbook – snabbare än ett äpple

Permalänk

De har då humor på ASUS iaf
Sen om det är en officiell film e ju en annan sak.

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem

Spelar den 1080p laggfritt?

Permalänk
Medlem

Allt var underbart förutom avsaknade av ett vettigt gfx i en portable burk, men riktigt hyvens i övrigt!

Visa signatur

Mobil > SE Z5 DualSim Surfplatta > Nexus 9 Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring | Kopplad till 60" FullHD LED Sharp Aquos

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stealthbomb:

Spelar den 1080p laggfritt?

Läste du inte artikeln? Den har bara stöd för 900p... (sarcasm detected)

Permalänk
Medlem

Haha, redan en klassiker likt Lotto Åke

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Hedersmedlem

Riktigt bra Video 5/5 Helt rätt att Anders gör den själv med. Har aldrig varit en fanboy men man kanske skall börja klura på det Är dock lite sur på Asus svar kring min support fråga om lucid men det är en helt annan historia Keep up the good Work.

Btw ligger något i att han är rätt lik Jonas fast med lite hårdare HL2 Look

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Avstängd

Sugen jag vart på att köpa den. Bra reklam annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Läste du inte artikeln? Den har bara stöd för 900p... (sarcasm detected)

Det är ju inte en Mac så den har väl HDMI utgång?

Permalänk
Medlem

Fan va löjligt Skulle kännas som att idiotförklara sig själv om man köper datorn efter att ha sett filmen. Om asus inte har bättre självinsikt än att släppa en sådan reklamfilm, så ökar det inte förtroendet för dem som datortillverkare direkt, snarare tvärtom. Och det där med äpplet på slutet, visar precis deras roll i förhållande till "äpplet" på marknaden XD typ "Hej vi är lillebror och försöker hävda oss men kan inte bättre än såhär".

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

lånar citat från Lilla al-Fadji (LAF) - flashigt!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mobo: Asus Prime X470 PRO Ram: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz PSU: Cooler Master 700 W GPU: XFX Radeon RX 5700 XT 8 GB SSD: Samsung EVO 850 500 GB SATA 2.5" HDD: Massa diskar Chassi: Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Fantastiskt!

Permalänk
Medlem

Härligt low-budget, mycket bättre än tex marabou reklamen som just nu går på tv'n framför mig. Kortsagt riktigt bra reklam

Permalänk
Medlem

Haha, Jonas tvilling har ju humor iaf.!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Fan va löjligt Skulle kännas som att idiotförklara sig själv om man köper datorn efter att ha sett filmen. Om asus inte har bättre självinsikt än att släppa en sådan reklamfilm, så ökar det inte förtroendet för dem som datortillverkare direkt, snarare tvärtom. Och det där med äpplet på slutet, visar precis deras roll i förhållande till "äpplet" på marknaden XD typ "Hej vi är lillebror och försöker hävda oss men kan inte bättre än såhär".

Nej? Man vill ju uppenbarligen bryta Apple-trenden genom bättre prestanda, lägre pris. Detta har uppenbarligen gjorts på ett humoristiskt sätt men Samsung marknadsförde Galaxy S2 med "Äppelmos" som slogan. Tycker det är ett klyftigt(:P) sätt att konkurrera med Apple.

Permalänk
Medlem

Jäkligt rolig reklamsnuttmåste jag säga.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Bra reklam.
Om jag någon gång ska in handla en tunn laptop så tar jag en zenbook ist för macbook air, pga denna reklam

Permalänk
Medlem

Hehe, gillar't. Det är den andra roliga videon jag sett idag, Bricks of War är den första.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Äpplet är inte ens hälften så roligt som faktumet att de har riktigt naiva jämförelser. Jag kommer inte att köpa datorn pga detta, men det var absolut kul!

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Entusiast

Kom igen nu Asus. Ge oss en version av plast med större batteri.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Fan va löjligt Skulle kännas som att idiotförklara sig själv om man köper datorn efter att ha sett filmen. Om asus inte har bättre självinsikt än att släppa en sådan reklamfilm, så ökar det inte förtroendet för dem som datortillverkare direkt, snarare tvärtom. Och det där med äpplet på slutet, visar precis deras roll i förhållande till "äpplet" på marknaden XD typ "Hej vi är lillebror och försöker hävda oss men kan inte bättre än såhär".

håller me, fick en oseriös känsla från början till slut! Gillade inte Asus-Anders när han va me i fredagspanelen heller!

Permalänk
Avstängd

Videon var roligt. Datorn var ju riktigt nice!

Permalänk
Medlem

Tyckte faktiskt filmen var lite smårolig. Man behöver faktiskt inte ta allt i livet så super seriöst.

Permalänk
Medlem

det var ju en bra dator! verkar intressant.. hade jag pengarna över så skulle det verka kunna inhandlas!

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk

Jag som tänkte köpa mbp 128 ssd 13 tum men då kanske detta kan vara något o gå på istället. Någon som vet när apple släpper ny?

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk
Medlem

"Comedy video to demonstrate the instant-on feature of ASUS ZENBOOK"

Till alla er som säger "åååh fan vad lågt! Sämst, kan de inte göra bättre?" mm

Permalänk
Medlem

Asus-Anders är ju en störtskön lirare

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av marreinho:

Jag som tänkte köpa mbp 128 ssd 13 tum men då kanske detta kan vara något o gå på istället. Någon som vet när apple släpper ny?

Tror du får se nya Air-modeller under sommaren 2012 när mobil Ivy Bridge finns att tillgå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zebra3:

Nej? Man vill ju uppenbarligen bryta Apple-trenden genom bättre prestanda, lägre pris. Detta har uppenbarligen gjorts på ett humoristiskt sätt men Samsung marknadsförde Galaxy S2 med "Äppelmos" som slogan. Tycker det är ett klyftigt(:P) sätt att konkurrera med Apple.

Jo... tycker man reklamen är rolig är man antagligen dum nog att köpa datorn också Men tror majoriteten av människorna har bättre smak än så, så det blir nog ingen sälj-hit skulle jag tro. Att "idiotförklara" folk istället för att komma med konkret information om produkten, så får man ju köpare därefter också. Och som sagt... att ha behovet av att hävda sig på det där viset är ju bara ytterligare ett förtydligande om hur man misslyckats i jämförelse. Och antagligen finns det också själ till att man inte blivit lika stora. Att släppa en sådan torftig reklam är bara ett bevis på att man inte kan bättre? Antar att man försöker vända sig till den målgrupp som gillar "fest hos mange"?!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Chris_Kadaver:

Jo... tycker man reklamen är rolig är man antagligen dum nog att köpa datorn också Men tror majoriteten av människorna har bättre smak än så, så det blir nog ingen sälj-hit skulle jag tro. Att "idiotförklara" folk istället för att komma med konkret information om produkten, så får man ju köpare därefter också. Och som sagt... att ha behovet av att hävda sig på det där viset är ju bara ytterligare ett förtydligande om hur man misslyckats i jämförelse. Och antagligen finns det också själ till att man inte blivit lika stora. Att släppa en sådan torftig reklam är bara ett bevis på att man inte kan bättre? Antar att man försöker vända sig till den målgrupp som gillar "fest hos mange"?!

Alltså vad är det för fel på dig ?
Fattar du inte att folk har olika humor ?
Kan slå vad om att min jävla farfar skulle tycka det där är roligt, tror du han sitter o lyssnar på fest hos Mange ?
Det gör förövrigt inte jag heller, och jag tyckte den var riktigt rolig, speciellt jämfört med all annan skitreklam man ser överallt.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Jo... tycker man reklamen är rolig är man antagligen dum nog att köpa datorn också ...

Och varför skulle man vara dum som köper den här datorn? Det får du gärna utveckla!

Visa signatur

Mjo