Vilken pcgamer us eller uk?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Feb 2008

Vilken pcgamer us eller uk?

Tänkte börja med en digitalpremuration av pc gamer och undrar då vilken jag ska ta. Us eller Uk. Vilken är bäst? Us kostar 180kr för ett år och Uk 280kr för ett år.

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\o/
Registrerad
Aug 2004

UK är ju originalet. Svenska PC Gamer brukar ta (översatta) artiklar och recensioner från UK-utgåvan och jag tycker att de håller måttet. Speciellt artiklarna brukar vara intressanta, så jag röstar på PC Gamer UK (eller den svenska papperstidningen;)).

edit: fast det är ju möjligt att PC Gamer US och UK delar mycket av sitt innehåll, det vet jag inget om.

"The devil will find work for idle hands to do."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lite överallt
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av Nutshell:

UK är ju originalet. Svenska PC Gamer brukar ta (översatta) artiklar och recensioner från UK-utgåvan och jag tycker att de håller måttet. Speciellt artiklarna brukar vara intressanta, så jag röstar på PC Gamer UK (eller den svenska papperstidningen;)).

edit: fast det är ju möjligt att PC Gamer US och UK delar mycket av sitt innehåll, det vet jag inget om.

Själv föredrar jag den svenska papperstidningen. Perfekt dassläsning!

Spelar RB6 Siege, PUBG, Rimworld och lite annat smått o gott.