Kan man kolla IP för när och var man loggat in på SC?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2008

Kan man kolla IP för när och var man loggat in på SC?

Hej! Jag misstänker att någon annan loggat in på mitt konto. Kan man kolla upp vilka IP som loggat in på sitt eget konto under vilka tidpunkter på något sätt? Vet att man kan det på vissa forum/communitys, så jag tänkte bara höra. Mvh Jonas.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlshamn
Registrerad
Jan 2008

Tror nog bara sweclockers.com kan kolla det åt dig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2008

Okej. Så det är ingenting man kan få skickat till sig antar jag? Eller kan jag maila dem och få det som ett utdrag?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2002

Det låter som något mellan dig och sweclockers, du hittar kontaktuppgifter längst ner på den här sidan.

Till oändligheten, OCH VIDARE!
Citera mig när ni svarar är ni söta http://www.stalofilm.se (uppdaterat showreel för 2011)
Dina filmredigerings/effekt-frågor besvaras här!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lite överallt
Registrerad
Jan 2003

Från mina erfarenheter av forum så kan man se ip-historik om man är moderator/admin. Jag skulle vända mig till dom direkt om jag misstänkt att någon loggat in på mitt konto utan tillåtelse.

Självklart att jag först byter lösonord på mailkontot kopplat till swec och sedan ändra lösen på sweclockers.

Spelar DirtyBomb, Rocket League, BF1.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Andra sidan järnvägen
Registrerad
Jul 2001

*tråd låst*

http://www.sweclockers.com/kontakt

Skicka ett meddelande till oss på redaktionen så kan du få hjälp.

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||