World of Warcraft: Mists of Pandaria [OFFICIELLT]

Permalänk
Medlem

Själv kommer jag nog också att köpa det för att prova osv. Lär ju bara kosta 299 eller något sådant ändå.

EDIT: Mitt 1000'de inlägg! Hurra =P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fronix:

Tycker detta ser intressant ut, tråkigt dock att alla haters ska skriva i tråden...
Om ni inte gillar spelet varför sitter ni då i World of Warcraft forumet? Patetiskt...

Undrar det samma.

Ser faktiskt fram emot releasen.

Permalänk
Medlem

I tanke på att nya Star Wars MMO verkar totalt hjärndött (lirade gamla SWG) så blir det att se i fram mot detta. Kan bli kul.
Fast hoppas mest på att nya Planet Side blir ett toppen spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av P!ngv!N:

Skulle ni hellre lirat vanilla i 6 år istället för att få nya saker att göra?

Oja, jag skulle ta tillbaka lvl60 in a hearbeat.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

WoW junkies kommer alltid vara WoW junkies... De är borta ett tag, kommer tillbaks lika fort... Snackas skit inom WoW communityn gällande själva spelet har det alltid gjorts, men gissa vad, ni kommer alltid tillbaks (eller hittar andra mmo där ni kan får era kickar).

Om nu ni deprimerade WoW junkies inte vill lira längre, varför prenumerar ni på spelet då? Varför slösar ni, månad efter månad era pengar? Just det, för ni MÅSTE ha den där kicken!

Hur jag vet det? För att jag själv är en WoW junkie, men skillnaden mellan mig och er är att jag håller trutten, ser positivt på det hela och testar först, blir det tråkigt efter ett tag så slutar jag, men alltid kommer tillbaks då något nytt släpps!

Step into the light son, it's really cold out there in the darkness.

Var bara tvungen att svara, då han inte kunde hålla detta skit (whine) ämne till själva WoW forumet.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 650D Mobo: Asus Sabertooth P67 Rev. B3 PSU: Corsair AX850 CPU: Intel i7 2600K CPU Kylare: Corsair H70 GFX:
Gigabyte GTX580 SoC Ram: Corsair Dominator 8GB @ 1600mhz SSD: OCZ Vertex II 120GB Trogen CRT användare! Upplösning:1280x1024 @ 85fps/hz Battlefield 3: 85fps/hz Inställingar: Ultra Kantutjämning: Allt av

Permalänk
Medlem

Jag har spelat WoW från release till och från med några månaders paus då och då.

Bästa enligt mig vore om max level fortfarande hade varit på 60, men att man lagt till allt nytt content
från alla expansioner ändå.

Tänk er vad många instancer/raids man skulle kunna välja mellan att köra då, istället för att som nu
att man bara glömmer bort alla gamla instancer man körde på maxlevel en gång, på sin höjd att man springer
genom dom nån gång när man levlar en alt.

Men jag vill inte gnälla, jag ser fram emot och kommer garanterat köpa nästa expansion också, för att spela
några månader och sen lägga av igen fram till nästa expansion.

Visa signatur
Permalänk

Detta är nog bland det löjligaste dom kunde hitta på. Är på tiden att dom lägger ner det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kid_orange:

Detta är nog bland det löjligaste dom kunde hitta på. Är på tiden att dom lägger ner det.

Så du tycker att kor i klänningar och rymdgetter är helt ok men pandaliknande varelser är löjligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

Så du tycker att kor i klänningar och rymdgetter är helt ok men pandaliknande varelser är löjligt?

Han kanske redan tyckte det var löjligt, men nu blir det till och med löjligare? Allt är inte antingen eller...

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twiggeh:

Oja, jag skulle ta tillbaka lvl60 in a hearbeat.

Precis. No doubt.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twiggeh:

Oja, jag skulle ta tillbaka lvl60 in a hearbeat.

vanilla i 6 år, visst, blizzard hade tappat mer spelare på att inte skapa någon expansion än att utveckla nya.

Private server är din lösning så sluta gnäll nu.

Permalänk
Medlem

rätt roligt alltså , känner man blizzard vet dem ju vad de håller på med!

ska bli kul o se, lär väll inte komma förns i sommar när de mjölkat klar 4.3 antagligen.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

rätt roligt alltså , känner man blizzard vet dem ju vad de håller på med!

ska bli kul o se, lär väll inte komma förns i sommar när de mjölkat klar 4.3 antagligen.

Nja december november nästa år blire nog mer sales då (jul)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Nja december november nästa år blire nog mer sales då (jul)

Eftersom att spelet var så pass färdigt redan nu, så lär det nog komma andra kvartalet. Men det är bara vad jag tror.

De förlorar väldigt många spelare varje vecka känns det som.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Kul med nya dungeons osv.. Men panadren.. snälla nån..

Kunde väl ha valt något lite fränare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Derix:

Eftersom att spelet var så pass färdigt redan nu, så lär det nog komma andra kvartalet. Men det är bara vad jag tror.

De förlorar väldigt många spelare varje vecka känns det som.

Neeeeeej då Först ska det vara alpha friends and family, sen alpha (closed), sen beta (cata betan var runt vadå 4 månader?)

Permalänk
Medlem

Ett jubel hörs över Atlanten från Biowares lokaler! Ses i swtor folk!

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem

Alla som klagar på att pandarens är löjliga, det var COMMUNITYN som ville ha pandarens. De gör bara som spelarna vill. De har tänkt ha med pandarens ända sen bc men de kunde inte för att det var ett heligt djur i kina (dont ask).

OnT: Pandarens kommer börja i lvl1 och någonstans i slutet av startquesten komemr man kunna välja mellan horde och alliance. Lite som deathknights fast en ras i stället för en class I stället för att kunna välja ras som dk så kan man välja vilken class sin pandaren ska vara.

Undrar dock vad som händer om man gör en pandaren dk....

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

en Panda haha en panda liksom! ja detta spel har klart sin målgrupp mellan 10-18 inget snack!
Själen försvann förlänge sedan men det spelar ingen roll eftersom dom VET att nya kommer!
jag älskade wow 2004-2007 men när allt vart gear inriktat så sket det sig! lillsyrran har dom fetaste gearen alla mounts gjort alla raider men hon suger på pvp haha där tar jag henne fortfarande;)

Visa signatur

HP Pavilion Elite HPE-330sc.Intel Core i7 860 / 2.8 GHz.RAM 6 GB.DDR3 SDRAM.ATI Radeon HD 5570grafikminneVideo4863 2GB.7.1-kanals surround.NA460 Watt.LG24"Win7Home64.

Permalänk
Avstängd

Pandaren druid/shaman kommer dock vara sjukt coolt

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför alla klagar på pandor när det redan funnits sen wc3 och att ni springer ju runt som vargar nu... Minst lika "töntigt" enligt mig. Imo tycker jag det är kul med en ny class och pandorna verkar helt okej...

Permalänk
Medlem
Skrivet av acckee:

Fattar inte varför alla klagar på pandor när det redan funnits sen wc3 och att ni springer ju runt som vargar nu... Minst lika "töntigt" enligt mig. Imo tycker jag det är kul med en ny class och pandorna verkar helt okej...

det var lika löjligt i wc3 och vargar är nästa lika muppigt de med men inte lika!

Wow är ett mmorpg för barn nu mer som jag ser det!

Visa signatur

HP Pavilion Elite HPE-330sc.Intel Core i7 860 / 2.8 GHz.RAM 6 GB.DDR3 SDRAM.ATI Radeon HD 5570grafikminneVideo4863 2GB.7.1-kanals surround.NA460 Watt.LG24"Win7Home64.

Permalänk
Avstängd

SLUTA SPELA DÅ FÖR HELVETE!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av P!ngv!N:

vanilla i 6 år, visst, blizzard hade tappat mer spelare på att inte skapa någon expansion än att utveckla nya.

Private server är din lösning så sluta gnäll nu.

Jag sa aldrig att det skulle funka, det är bara vad jag hade föredragit.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Skrivet av papajoe:

Wow är ett mmorpg för barn nu mer som jag ser det!

Passar mig utmärkt för jag är ett barn på 37 år. Alla i min guild ser också fram emot nya expansionen med Monks, nya talentsystemet etc.

Permalänk
Medlem

Nepp, de första jag ska göra imorrn blir att göra mig av med mitt konto. Detta va tammefan de sämsta blizz gjort efter Wrath... När man varit trogen fan från Warcraft 1 - 3 / diablo 1 - 2 och så gör dom nåt sånt här?... vart tog den episka känslan vägen från vanilla / TBC vägen när man raidade o.O den e tyvär borta... LF raid!? men då kan ni ju ta bort guilds me för de behövs ju ej?.... Och till alla er haters om ni hade spelat på Hardcore nivå från closed beta tills nu, 02.16 2011 / 10 / 24 så vore de bra att ni ens hade nåt rimligt att tänka med... Pandaren var jag med och ville ha som RAS men inte me att blizz ska sänka hela spelet ytiligare ett snäpp lägre... sätt wows EULM på 8+ så hamnar spelet rätt, SWToR / GW2 kommer bli nöjda med så många nya spelare.

Visa signatur

Ryzen 9 5900x 4.8ghz. 32GB DDR4 3600Mhz. Radeon 6800 XT. MSI Gaming Plus B550. 1000GB SN850 M.2. Noctua Nh-U14S. 1x 1024GB M.2 Kingston A2000. Seasonic Focus PX 850 Platinum. Fractal Design Define R6 USB-C. Predator XB273UGX.

Permalänk
Medlem

kan jag få ditt guld då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av acckee:

Fattar inte varför alla klagar på pandor när det redan funnits sen wc3 och att ni springer ju runt som vargar nu... Minst lika "töntigt" enligt mig. Imo tycker jag det är kul med en ny class och pandorna verkar helt okej...

Är det inte enkelt och uppenbart att se? Folk klagar inte för att det är bara är pandor. Folk klagar för att det är en total ripoff på Kung Fu Panda, in i minsta detalj. Fan man skulle ju bli förvånad om Dreamworks inte stämmer Blizzard.

Ville dom ha riktigt roligt med deras egna unika grejer så kunde dom ju göra spelbara Murlocs. Men nej, dom tittade på en film och snodde allt.

Permalänk
Medlem

Men Warcraft var väl långt före Kung Fu Panda?

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Menar ni är Gnomes känns mer seriöst. Hur kan ni klaga mer på mer saker att göra som t.ex Pet combat, om det nu är så kasst använd det inte och sluta klaga

Ingen ide att gnälla över lore era nötter!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE