Permalänk

Varför är så många människor så AVUNDSJUKA?
Tror inte ni vill leva en sådan till jag lever med mina problem.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem

Något har han och dölja då han har tagit bort sitt namn och annat i sin profil, kanske rädd för att någon skulle anmäla honom till FK?

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Något har han och dölja då han har tagit bort sitt namn och annat i sin profil, kanske rädd för att någon skulle anmäla honom till FK?

Ingen risk, är inte så dum att jag skriver ut mitt riktiga namn på nätet.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Ingen risk, är inte så dum att jag skriver ut mitt riktiga namn på nätet.

Nähä?
Så det va ett påhittat namn? Åldern på personen stämde tom överens med den du skrev, samt personen bodde med ensam.

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Nähä?
Så det va ett påhittat namn? Åldern på personen stämde tom överens med den du skrev, samt personen bodde med ensam.

Skriver in ett random namn på varje sida jag går med på som jag tar från en sida. Där står allt man behöver få reda på, ålder adress, namn, allt.

Skulle aldrig vara så dum att jag skriver ut mitt riktiga namn.

Och du vet hur gammal jag är?

Kan upplysa dig om att jag är 24, och min ålder kan du inte göra ett dugg med hur som helst.
Sen så har jag absolut inget att dölja, allt är i sin ordning. Men mitt riktiga namn får du aldrig reda på.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Skriver in ett random namn på varje sida jag går med på som jag tar från en sida. Där står allt man behöver få reda på, ålder adress, namn, allt.

Skulle aldrig vara så dum att jag skriver ut mitt riktiga namn.

Och du vet hur gammal jag är?

Kan upplysa dig om att jag är 24, och min ålder kan du inte göra ett dugg med hur som helst.
Sen så har jag absolut inget att dölja, allt är i sin ordning. Men mitt riktiga namn får du aldrig reda på.

Ja men då är du ett troll, för du skrev själv:

"Hej alla Diablo fans!

Jag är en sjukpensionär på 33 år nu i April 2012 som ägnar mycket tid åt att spela spel och komponera musik."

Och personen fyllde år precis när du gjorde, komiskt...

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Ja men då är du ett troll, för du skrev själv:

"Hej alla Diablo fans!

Jag är en sjukpensionär på 33 år nu i April 2012 som ägnar mycket tid åt att spela spel och komponera musik."

Och personen fyllde år precis när du gjorde, komiskt...

Ja, ganska simpelt, informationen finns på nätet, namn, telefon, adress, ålder, det är bara att kopiera och hitta på en "identitet" as simple as that.

Sen troll kan du vara själv, har inte gjort något fel, det är bara du som är AVUNDSJUK som dom flesta här är.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Ja, ganska simpelt, informationen finns på nätet, namn, telefon, adress, ålder, det är bara att kopiera och hitta på en "identitet" as simple as that.

Sen troll kan du vara själv, har inte gjort något fel.

Så du ljög i din första post?

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Så du ljög i din första post?

Många ljuger om sin identitet på nätet, varför skulle jag var ärlig om den?

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Många ljuger om sin identitet på nätet, varför skulle jag var ärlig om den?

Skrivet av MusicWizard:

Sen troll kan du vara själv, har inte gjort något fel, det är bara du som är AVUNDSJUK som dom flesta här är.

Riktig skojare du är, du ljuger och tror dig kunna läsa av att jag är avundsjuk?

Baserat på allt detta tvivlar jag någon i denna tråden mer än du själv tror på det du skriver, allt annat vore dumt.

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Riktig skojare du är, du ljuger och tror dig kunna läsa av att jag är avundsjuk?

Baserat på allt detta tvivlar jag någon i denna tråden mer än du själv tror på det du skriver, allt annat vore dumt.

Då kan jag bara upplysa dig om att ALLT jag skrvit förutom min identitet är 100% sanning. Tråkigt nog för dig om du trodde något annat.

Men vi får väl se vem som har rätt, jag har i alla fall 100% fritid som jag tänker ägna mycket av åt RMAH i Diablo 3 för att tjäna BIG BUCKS oavsett vad folk tycker eller tänker, det är helt och hållet upp till mig, sen får folk vara hur AVUNDSJUKA dom vill, jag bryr mig inte. haha!

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Då kan jag bara upplysa dig om att ALLT jag skrvit förutom min identitet är 100% sanning. Tråkigt nog för dig om du trodde något annat.

Oavsett om det är sanning eller ej kommer ingen och tro dig, fattar du väl?

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Oavsett om det är sanning eller ej kommer ingen och tro dig, fattar du väl?

Det är upp till dem, jag skriver bara för att få skriva av mig, en del av min problematik, sen att jag tycker det är kul att diskutera det är bara en bonus.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Många ljuger om sin identitet på nätet, varför skulle jag var ärlig om den?

Liar liar pants on fire.

http://lmgtfy.com/?q=MusicWizard+%2Bmattias

Första länken går direkt till Sweclockers och andra går till ett ställe där du beskriver lite mer detaljerat om dig själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Då kan jag bara upplysa dig om att ALLT jag skrvit förutom min identitet är 100% sanning. Tråkigt nog för dig om du trodde något annat.

Men vi får väl se vem som har rätt, jag har i alla fall 100% fritid som jag tänker ägna mycket av åt RMAH i Diablo 3 för att tjäna BIG BUCKS oavsett vad folk tycker eller tänker, det är helt och hållet upp till mig, sen får folk vara hur AVUNDSJUKA dom vill, jag bryr mig inte. haha!

Nu tror jag visserligen att du trollar, men ingen är nog avundsjuk. Har man varit arbetslös i någon tid så vet man att det inte är något att vara avis på. Lycka till att tjäna "big bucks" iaf, lol.

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Liar liar pants on fire.

http://lmgtfy.com/?q=MusicWizard+%2Bmattias

Första länken går direkt till Sweclockers och andra går till ett ställe där du beskriver lite mer detaljerat om dig själv.

Om det är den här du menar så kan jag säga att det där är inte jag, utan någon annan person.
http://www.remix64.com/member/musicwizard/

Skulle ALDRIG lägga upp en bild på mig själv.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Om det är den här du menar så kan jag säga att det där är inte jag, utan någon annan person.
http://www.remix64.com/member/musicwizard/

Skulle ALDRIG lägga upp en bild på mig själv.

Längre ned då?

Steam Community :: ID :: Taurus1979 aka MusicWizard
steamcommunity.com/id/Taurus1979 - Översätt den här sidan
23 Sep 2011 – Steam Profile. Taurus1979 aka MusicWizard ... Mattias ... Games recommended by Taurus1979 aka MusicWizard _ ...

(raderade lite av ditt efternamn då jag inte vill hänga ut dig)

Inte det du heller?

Permalänk
Skrivet av Babianen:

Nu tror jag visserligen att du trollar, men ingen är nog avundsjuk. Har man varit arbetslös i någon tid så vet man att det inte är något att vara avis på. Lycka till att tjäna "big bucks" iaf, lol.

Att tjäna BIG BUCKS tror jag inte kommer att vara några problem, det gäller bara att ha en bra strategi, för köpsuget folk finns alltid som inte har tid att spela och samla ihop sina saker själva, tid är pengar och arbetar har väldigt ont om tid, speciellt om man har familj och barn, vilket jag ALDRIG kommer att skaffa mig.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem

Killen är ett skämt, klart som f*n att det är han!

MusicWizard (Umeå)
http://www.nattstad.se/visit_presentation.aspx?id=105972

Borde kanske höra med FK!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Längre ned då?

Steam Community :: ID :: Taurus1979 aka MusicWizard
steamcommunity.com/id/Taurus1979 - Översätt den här sidan
23 Sep 2011 – Steam Profile. Taurus1979 aka MusicWizard ... Mattias ... Games recommended by Taurus1979 aka MusicWizard _ ...

(raderade lite av ditt efternamn då jag inte vill hänga ut dig)

Inte det du heller?

Ja, det är min profil, men använde mig av samma identitet som här på SC, är som sagt inte dum att hänga ut mitt riktiga namn på nätet.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Skrivet av mAster9:

Killen är ett skämt, klart som f*n att det är han!

MusicWizard (Umeå)
http://www.nattstad.se/visit_presentation.aspx?id=105972

Borde kanske höra med FK!

Klickade på länken, länken funkar inte, och har aldrig hört talas om Nattstad tidigare.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk

Hej alla glada!

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Skrivet av MusicWizard:

Klickade på länken, länken funkar inte, och har aldrig hört talas om Nattstad tidigare.

skumt den funka för mig iaf...

iaf före du gick in och tog bort kontot ^^

Permalänk
Skrivet av MindRipper:

skumt den funka för mig iaf...

Klickade igen, men kom bara till deras framsida / inloggning.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Skrivet av MindRipper:

skumt den funka för mig iaf...

iaf före du gick in och tog bort kontot ^^

har aldrig hört talas om nattstad tidigare.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jckssn:

Jag blir bara irriterad när jag läser liknande inlägg.
Full kapabel till att sitta och spela spel hela dagarna - dessutom lägga upp strategier hur du ska kunna mjölka spelet på så mycket pengar som möjligt, med andra ord driva ett litet företagande hemma.
Det är du kapabel till, men inte att sköta ett jobb.

Den svenska sjukförsäkringen är ett stort skämt.

Håller till fullo med, dock vill jag ändå hävda att är man sjukpensionär så är det nog ganska risigt. Då jag är naiv så tror jag inte folk utnyttjar systemet.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av MusicWizard:

har aldrig hört talas om nattstad tidigare.

ja de e ju ganska skumt om jag själv får säga att sidan fanns tills någon länkade den här och du såg detta och stängde ner kontot hehe..

Permalänk
Skrivet av MindRipper:

ja de e ju ganska skumt om jag själv får säga att sidan fanns tills någon länkade den här och du såg detta och stängde ner kontot hehe..

Vad hette den liraren som hade kontot då?

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MindRipper:

ja de e ju ganska skumt om jag själv får säga att sidan fanns tills någon länkade den här och du såg detta och stängde ner kontot hehe..

Tur att det finns sidor på nätet som sparar (arkiverar) hemsidor då.

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Håller till fullo med, dock vill jag ändå hävda att är man sjukpensionär så är det nog ganska risigt. Då jag är naiv så tror jag inte folk utnyttjar systemet.

Jag är en sjukpensionär men jag utnyttjar inte något system, har verkligen behov av vad det kan erbjuda då jag har problem med att klara av vardagen.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.