Permalänk
Skrivet av Xaio:

Tur att det finns sidor på nätet som sparar (arkiverar) hemsidor då.

jorå

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Tur att det finns sidor på nätet som sparar (arkiverar) hemsidor då.

Det må så vara.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk

Men ärligt talat, varför är ni så ivriga på att få tag på mitt riktiga namn egentligen?
Vad jag heter spelar väl absolut ingen roll över huvudtaget?

Jag må så vara Jultomten eller George Bush, Mats Hedström, Bo Ricksjö eller Östen Malmin, ja ni fattar.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att kontakta Mattias Forsberg och berätta för honom att hans identitet har blivit stulen och används på nätet? Det räcker väl iofs att skicka ett PM till MusicWizard

Permalänk
Skrivet av Halldin:

Någon som har lust att kontakta Mattias Forsberg och berätta för honom att hans identitet har blivit stulen och används på nätet? Det räcker väl iofs att skicka ett PM till MusicWizard

Ett namn, en ålder är det ingen som äger, sen så har den personen säkert inte några som helst mentala handikapp, så profilen stämmer absolut inte in på den personen som jag lånat namn och ålder ifrån.

Så lägg ner, det är ändå inte till någon nytta.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk

Sen funderar jag över, vi satt och diskuterade ett spel och en funktion i ett spel samt åsikter om dessa.
Hur kommer det sig att det har blivit en jakt efter min riktiga identitet, det känns som om det är något speciellt ni vill mig personligen? Skall jag betrakta detta som kränkande eller ett rent hot?

Man skall väl ändå få skriva och diskutera saker man känner för utan att behöva fundera över just detta?

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Ett namn, en ålder är det ingen som äger, sen så har den personen säkert inte några som helst mentala handikapp, så profilen stämmer absolut inte in på den personen som jag lånat namn och ålder ifrån.

Så lägg ner, det är ändå inte till någon nytta.

Skrivet av MusicWizard:

Sen funderar jag över, vi satt och diskuterade ett spel och en funktion i ett spel samt åsikter om dessa.
Hur kommer det sig att det har blivit en jakt efter min riktiga identitet, det känns som om det är något speciellt ni vill mig personligen? Skall jag betrakta detta som kränkande eller ett rent hot?

Man skall väl ändå få skriva och diskutera saker man känner för utan att behöva fundera över just detta?

När du anger namn, ålder och ort på en person som det bara finns en av i Sverige och dessutom påstår dig ha använt en bild som inte föreställer dig (inte för att jag tror att någon tror dig, men ändå) så känns det som att det har gått bortom det.

Nu tror jag iof att du bara trollar, men det var du som började blanda in din diagnos och hur mycket du får från försäkringskassan i den här tråden.

Permalänk
Skrivet av Halldin:

När du anger namn, ålder och ort på en person som det bara finns en av i Sverige och dessutom påstår dig ha använt en bild som inte föreställer dig (inte för att jag tror att någon tror dig, men ändå) så känns det som att det har gått bortom det.

Nu tror jag iof att du bara trollar, men det var du som började blanda in din diagnos och hur mycket du får från försäkringskassan i den här tråden.

Jamen, det har väl ingen relevans "what so ever", om jag talar om vad jag har för diagnos och vad jag får i månaden från FK, jag får tjäna 40.000:- per år utöver dom pengar jag har från FK utan att det blir nå knas, sen lär jag ju ALDRIG tjäna mer än 40.000:- på RMAH, tror folk det så är dom bara naiva.
Kanske får ihop 1.000 - 2.000 extra per månad och vad jag vet så blir det 12.000 - 24.000:- om året. Men vad spelar det för roll egentligen, alla har samma möjlighet att göra exakt vad jag tänker göra, om dock att folk har mindre tid än mig själv att utföra det på.

Kom igen, det här är bara överdrivet.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Jamen, det har väl ingen relevans "what so ever", om jag talar om vad jag har för diagnos och vad jag får i månaden från FK, jag får tjäna 40.000:- per år utöver dom pengar jag har från FK utan att det blir nå knas, sen lär jag ju ALDRIG tjäna mer än 40.000:- på RMAH, tror folk det så är dom bara naiva.
Kanske får ihop 1.000 - 2.000 extra per månad och vad jag vet så blir det 12.000 - 24.000:- om året. Men vad spelar det för roll egentligen, alla har samma möjlighet att göra exakt vad jag tänker göra, om dock att folk har mindre tid än mig själv att utföra det på.

Kom igen, det här är bara överdrivet.

Det jobbiga med att använda samma identitet överallt på nätet är att vem som helst kan kolla upp saker som:

Snoppstorlek:

Citat:

Hey mannen, jag tycker inte att den är speciellt liten, men allt är ju relativt... har själv en som är 16cm men är rätt så grov (vilket brudarna älskar) tror det har med grovleken att göra, vet inte din omkrets men min ligger på mellan 12-14 beroende på hur pass hård den är. Inte längden som avgör då ett fruntimmer inte är mer än 12-14cm (med vissa undantag/missbildningar) inne i musen enligt fysiker. Så jag säger lycka till i alla fall.

Använder Ripped Fuel 5x för att gå ner i vikt (vilket stämmer rätt bra med bilden det talades om tidigare i tråden):

Citat:

Jag har också använt detta preparat och jag måste då säga att det funkar finfint.

Började med att ta 2st tabletter per intag istället för 1 tablett och gjorde det i en månad och under denna månad så ändrade jag även kosten samt att jag tränade lika frekvent som före jag började.

Med den ändrade kosten till lite mer ohälsosam kost så som kebab etc. + tabletterna så gick jag ner strax över 10kg på en månad utan ökad prestation.

Så ja, den fungerar

Att du funderar på att flytta utomlands till ett billigt land för att kunna leva på ditt bidrag, etc. etc.

Vill du verkligen vara anonym kan det vara värt att tänka på. Bara ett tips.

Permalänk
Skrivet av Halldin:

Det jobbiga med att använda samma identitet överallt på nätet är att vem som helst kan kolla upp saker som:

Snoppstorlek:

Använder Ripped Fuel 5x för att gå ner i vikt (vilket stämmer rätt bra med bilden det talades om tidigare i tråden):

Att du funderar på att flytta utomlands till ett billigt land för att kunna leva på ditt bidrag, etc. etc.

Vill du verkligen vara anonym kan det vara värt att tänka på. Bara ett tips.

Hur kan du vara så säker på att det är jag?

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Skrivet av Halldin:

Använder Ripped Fuel 5x

Behöver inte använda det, gymmar så bra utan tillskott och andra preparat.
Går 5 dagar i veckan och tränar 4-5 timmar med gott resultat.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Hur kan du vara så säker på att det är jag?

Då personen har samma användarnamn och skriver om samma syndrom?

Permalänk
Skrivet av Halldin:

Då personen har samma användarnamn och skriver om samma syndrom?

Vad spelar det för roll egentligen vad jag heter och hur jag är och vad jag gör med mitt liv, det skadar ingen annan person?
Visst kanske jag är okänslig ibland, men jag förstör inte för någon eller något och det påverkar inte heller någon annans liv på något sätt.
Att jag får cash från FK, spelar ingen roll för alla skattebetalare, dom betalar liks lika mycket ändå om det är det som är taggen i sidan på er.

Det här börjar ärligt talat bli överdrivet.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem

Ja det är överdrivet, endast dina inlägg täcker 2 hela sidor i denna tråden. Ge nu fan i att skriva massa skit och nu när folk har luskat ut vem du är så verkar du bli helt nojjig.

Ditt första inlägg i tråden uppfattar jag som provocerande. Du får ut 11 000+ för att inte göra ett jävla skit mer än att sitta på röven och spela spel. Det finns ungdomar som sliter för mindre månadslöner, det finns folk som pluggar för att göra något av livet och har CSN bidrag på några tusen som dom sedan kan LÅNA mer pengar för att ha råd att klara vardagen.

Kan du sitta på röven och spela en hel dag så kan du fanimej jobba med inom dator relaterade yrke.

Folk som du skapar hat i samhället.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Skrivet av JesperDa:

Ja det är överdrivet, endast dina inlägg täcker 2 hela sidor i denna tråden. Ge nu fan i att skriva massa skit och nu när folk har luskat ut vem du är så verkar du bli helt nojjig.

Jag har fortfarande rätt att skriva i detta forum, om relevanta saker som det ursprungligen handlar om.

Sen min noja är en del av min Asperger, det är ganska naturligt, när folk tränger sig på ens privata liv och gör allt för att få reda på ens riktiga identitet.

End of Story!

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem

Ja och vad gör det att folk får reda på din identitet?

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Skrivet av JesperDa:

Ditt första inlägg i tråden uppfattar jag som provocerande. Du får ut 11 000+ för att inte göra ett jävla skit mer än att sitta på röven och spela spel. Det finns ungdomar som sliter för mindre månadslöner, det finns folk som pluggar för att göra något av livet och har CSN bidrag på några tusen som dom sedan kan LÅNA mer pengar för att ha råd att klara vardagen.

Det är väl ändå inte mitt problem att folk har det på det viset, dock kan jag erkänna att det var kanske lite dumt av mig att skriva ut allt detta jag skrev i mitt första ilägg, var irriterad och allmänt sur den dagen, men gjort är gjort och kan inte göras ogjort.

Skrivet av JesperDa:

Kan du sitta på röven och spela en hel dag så kan du fanimej jobba med inom dator relaterade yrke.

Kan tyvärr inte göra det, finns inget dator-relaterat jobb som intresserar mig, om det inte är musik eller spel, och då menar jag att spela spel.
Har inget intresse av att beta-testa eller göra andra tester gällande spel, blir bara förbannad när något felar, det är en del av min problematik och det är inget jag kan göra något åt. Så sluta säga att jag KAN jobba med saker jag INTE kan jobba med, jag vet bäst själv vad jag klarar av eller inte.
Har provat mig fram genom livet med olika saker.

Skrivet av JesperDa:

Folk som du skapar hat i samhället.

Finns inget jag kan göra åt saken, jag är född med mina problem och samhället måste ta hand om detta problem på just det sättet dom gör det på, det kallas rättigheter. Mina skyldigheter uppfyller jag till 100%, dvs. har gjort allt som samhället har bett mig om, genom att utföra utredningar, ännu fler utredning och sen en hel del utredningar på det för att ens ha rätt till det jag har idag. Är tacksam för att jag får det jag får.

Sen att det finns personer som tycker att det är orättvist det kan jag förstå på ett sätt men ändå inte, för dom förstår garanterat inte hur jävla jobbigt det är att vara som jag oturligt nog är, att dras med mina problem resten av livet... vill du byta med mig?

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem

...så du kan inte åka kommunalt pga. dina sjukdomar, men att jobba som boxningsmanager i globen är inga problem?

Trodde inte du orkade med stora folksamlingar!

Visa signatur

Dator - Louqe Ghost S1 - i5 9600K - MSI Z390I MPG GAMING EDGE AC - Corsair Vengeance LPX 16GB - Samsung 960 EVO - Palit GeForce RTX 2080 GamingPro OC - Corsair SF600 V2

Ljud - Audeze LCD-2 - Schiit Jotunheim - Schiit Modi Multibit

Permalänk
Skrivet av JesperDa:

Ja och vad gör det att folk får reda på din identitet?

Det spelar egentligen ingen roll om folk vet vem jag är, har ändå inget att dölja, det är mer en forma av försiktighets åtgärd som de flesta vidtar i dagens IT-samhälle. Tror nog att du förstår.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Skrivet av Svurre:

...så du kan inte åka kommunalt pga. dina sjukdomar, men att jobba som boxningsmanager i globen är inga problem?

tror jag redan har svarat på detta i ett tidigare inlägg om varför och hur.

Dock är det inget jobb, utan mer en hobby samt att jag ställer upp för en vän.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk

Men nu tycker jag att vi lägger ner snacket om vad jag kan och inte kan och håller oss till vad tråden egentligen handlar om...

Diablo 3 - RMAH, AH.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Jag gömmer mig inte bakom mina diagnoser, jag gör allt för att eftersträva ett så pass "normalt" liv jag kan med mina svårigheter.
Sen att du med Asperger Syndrom kan plugga, det är ju trevligt för din del. Men tyvärr har jag inte den turen att jag kan, och i kombination med min ADD så klarar jag inte av att plugga utan att bli förbannad då jag tycker att det är så otroligt tråkigt och att jag blir rastlös, irriterad och slutligen förbannad. Jag anser inte att det är värt det besväret att utsätta mig för det igen.

Jag bestämde mig för att det inte är lönt att ens prova sedan det sista som hände mig, och det kunde ha gått riktigt illa om man säger så.
Men det är för mig och folk i min omgivning att veta dom detaljerna och alla håller med mig.

Men jag är glad för din skull att du klarar av att plugga.
Lycka till med det.

jo så för att jag blir rastlös och iriterad när jag pluggar, dyselexi och inget intresse (åk 9). ska jag kunna leecha cash av FK?

Permalänk
Skrivet av MusicWizard:

Jag har fortfarande rätt att skriva i detta forum, om relevanta saker som det ursprungligen handlar om.

Sen min noja är en del av min Asperger, det är ganska naturligt, när folk tränger sig på ens privata liv och gör allt för att få reda på ens riktiga identitet.

End of Story!

Fast det är ju inte ditt "privata" liv, du har ju själv frivilligt lagt upp all info från ditt skattefusk till penisstorlek. Däremot är den påstådda identitetsstölden av dig inträngande i den drabbades liv, om det nu inte var du då alltså.

Du skyller allt för mycket på dina diagnoser, maken till martyr har jag inte sett på länge. Ta tag i ditt liv istället så ska du se att det finns även arbete till dig OM du vill. Att du skulle vara sjukskriven resten av livet är något av det sjukaste jag hört. Sedan att du har skrivit alla dina olika diagnoser får det hela bara att låta larvigt.
Du kan inte jobba för att du hör bättre än medelsvensson, men du vägrar ha på dig hörselskydd för att det är diskriminerande?
Du kan inte ta dig till jobbet kommunalt för du har klaustrofobi men du vill jobba som boxningsmanager(där du vill STJÄLA 60% av lönen).
Du kan inte plugga för att det är jobbigt att koncentrera sig, du blir trött och blaha blaha. REALITY CHECK, INGEN TYCKER DET ÄR KUL ATT PLUGGA(eller jo några få)!!!!
Nä ryck dig själv i kragen grabbhalva, sluta med offertänket och börja ta för dig för fasiken!!!

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Skrivet av Wully:

jo så för att jag blir rastlös och iriterad när jag pluggar, dyselexi och inget intresse (åk 9). ska jag kunna leecha cash av FK?

Ingen aning, gör en utredning du med och se vad dom säger, men kan du så försök att stå ut med din utbildning.
Önskar att jag hade klarat av det, för att det är inte fett att leva på FK resten av livet, det kan jag intyga.

Dock anser jag inte att man leechar på FK om man har problematik som gör att man inte klarar av att arbeta på grund av dem.
Dessa finns av en anledning och är en åtgärd som finns för folk som lider av olika slags åkommor dom inte rår för eller kan bota.

Som i mitt fall, Asperger och ADD är något man föds med och är livslångt och har olika svårighetsgrader.
I mitt fall så har jag ganska grava problem, därför har jag blivit berättigad varaktig Sjukersättning dvs. livslång Sjukersättning, och det får man bara om man under några som helst omständigheter aldrig kan återgå till arbetsmarknaden på grund av dom funktionshinder / mentala handikapp man besitter.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Ett namn, en ålder är det ingen som äger, sen så har den personen säkert inte några som helst mentala handikapp, så profilen stämmer absolut inte in på den personen som jag lånat namn och ålder ifrån.

Så lägg ner, det är ändå inte till någon nytta.

fast jo, kallas identitets stöld och kan ge hyfsat rejlät med tid bakom galler
sen så kan man jobba som musik producent men vad vet jag har bara det som hobby...
eller ännu bättre göra SPEL musik

Permalänk
Skrivet av Leopardkungens:

Fast det är ju inte ditt "privata" liv, du har ju själv frivilligt lagt upp all info från ditt skattefusk till penisstorlek. Däremot är den påstådda identitetsstölden av dig inträngande i den drabbades liv, om det nu inte var du då alltså.

Du skyller allt för mycket på dina diagnoser, maken till martyr har jag inte sett på länge. Ta tag i ditt liv istället så ska du se att det finns även arbete till dig OM du vill. Att du skulle vara sjukskriven resten av livet är något av det sjukaste jag hört. Sedan att du har skrivit alla dina olika diagnoser får det hela bara att låta larvigt.
Du kan inte jobba för att du hör bättre än medelsvensson, men du vägrar ha på dig hörselskydd för att det är diskriminerande?
Du kan inte ta dig till jobbet kommunalt för du har klaustrofobi men du vill jobba som boxningsmanager(där du vill STJÄLA 60% av lönen).
Du kan inte plugga för att det är jobbigt att koncentrera sig, du blir trött och blaha blaha. REALITY CHECK, INGEN TYCKER DET ÄR KUL ATT
PLUGGA(eller jo några få)!!!!
Nä ryck dig själv i kragen grabbhalva, sluta med offertänket och börja ta för dig för fasiken!!!

Skattefusk säger du vars någonstans har jag fuskat med skatten?
Sen att jag inte KAN göra vad ni andra kan, det finns det bevis på, har provat på många olika ställen, samt utredningar hit och dit som bevisar motsatsen till vad du tror och tycker. Men det är inte relevant alls vad egentligen folk tycker, jag vet hur det är och det räcker för mig.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Skrivet av Wully:

fast jo, kallas identitets stöld och kan ge hyfsat rejlät med tid bakom galler

Beror helt på...

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Beror helt på...

ja att ta någons identite som du öpet erkänner att du gör ofta är brotsligt. vet iallafall att usa har upp till 20är för det

Permalänk

Varför fortsätter ni och skriver om saker som inte relaterar till vad tråden ursprungligen handlar om?
Lägg ner nu, finns inget mer att prata om.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Skrivet av Wully:

ja att ta någons identite som du öpet erkänner att du gör ofta är brotsligt. vet iallafall att usa har upp till 20är för det

Tänk efter själv varför jag inte är rädd för att hamna bakom galler.
Det fanns ingen stöd till att börja med, nu när alla vet vad jag heter.

Jag gjorde ett misslyckat försök till att förvirra folk.

Så, lägg ner nu.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.