Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Lundemannen:

sorry hade missat det där inlägget, men jag tror fortfarande att personer med lite sämre datorer kan fortfarande ha chans att få beta key, men som jag sa förut, jag kan ha fel

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

sorry hade missat det där inlägget, men jag tror fortfarande att personer med lite sämre datorer kan fortfarande ha chans att få beta key, men som jag sa förut, jag kan ha fel

Du behöver nog inte vara orolig för att ligga i det segmentet i alla fall

Visa signatur

CM HAF-X | OCZ 1250W | AsRock Z68 Gen 3 Pro | Intel i7 2600K | Corsair Vengeance 16GB | Asus GTX580 |
Corsair ForceGT 120GB | Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro | Dell 3008WFP | Windows 7 Premium 64bit |

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Lundemannen:

Du behöver nog inte vara orolig för att ligga i det segmentet i alla fall

haha sant!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

ingen go kille eller tjej som har en key över till en främling?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lundemannen:

Jag menar de primära utsicken av nyklar.
"Med det i åtanke menar jag naturligtvis inte att bara de som sitter med GTX580 etc. kommer att få invites till beta. Skulle tro att de inriktar sig mycket mot "mid-ranged" nu under dessa invites, och arbetar sig på lång sikt mot de med lägre specifikationer."

"..försöka få in den största kvoten av spelare i "high-range" kategorin. "

Som du märker hade jag 100 % rätt och alla på sweclockers håller med mig och inte dig, ge dig nu och håll dig till det riktiga diskussionsämnet tack.

Permalänk
Skrivet av Boredbynoobs:

Som du märker hade jag 100 % rätt och alla på sweclockers håller med mig och inte dig, ge dig nu och håll dig till det riktiga diskussionsämnet tack.

Du skapar dig visst din egen verklighet eller hur Sulaiman? Jag tror nog bara du vill ha någon form av bekräftelse och försöka hävda dig på nätet, då du förmodligen inte får någon i verkliga livet. Tragiskt. I övrigt har jag har hållit mig till diskussionsämnet hela tiden, kanske du skulle göra det med?

Visa signatur

CM HAF-X | OCZ 1250W | AsRock Z68 Gen 3 Pro | Intel i7 2600K | Corsair Vengeance 16GB | Asus GTX580 |
Corsair ForceGT 120GB | Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro | Dell 3008WFP | Windows 7 Premium 64bit |

Permalänk
Medlem

har aldrig spelat DotA men har blivit enormt taggat för DotA 2 när jag sett gameplay osv, hoppas på en beta key!

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_raz:

har aldrig spelat DotA men har blivit enormt taggat för DotA 2 när jag sett gameplay osv, hoppas på en beta key!

Går ju att testa HoN (eller LoL) under tiden om det är gameplayet du vill testa, båda är ju gratis, även om det såklart inte är identiskt så är det främst i HoN många likheter. Då är du också mer van vid den typen av spel (och vissa heroes också) vilket kommer ge dig en en fördel och betydligt kortare inlärningsperiod i DotA 2 sen..

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

http://i499.photobucket.com/albums/rr357/GoldenT-34/roflbot1....

Oj vad jag känner mig träffad av den där bilden, sedan första invite-wave:en har jag vaknat 1-2 gånger per natt för att kolla telefonen om jag fått mail

Haha fyfan vad mycket jag skrattade åt den bilden xD Och då har jag inte ens signat för beta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lundemannen:

Du skapar dig visst din egen verklighet eller hur Sulaiman? Jag tror nog bara du vill ha någon form av bekräftelse och försöka hävda dig på nätet, då du förmodligen inte får någon i verkliga livet. Tragiskt. I övrigt har jag har hållit mig till diskussionsämnet hela tiden, kanske du skulle göra det med?

Går rätt jävla bra i riktiga livet för tillfället måste jag säga ^^, vem är du och hur går det för dig? Du verkar ha mycket hat inombords. Hade jag "försökt hävda mig nätet" hade jag satsat på att skriva uppsatser på internetforum som du gör.

I övrigt så söker jag ingenting på sweclockers utan vill bara förklara för dig varför du inte får förtur till betan för att du har spelat många public dota games och har en bra dator.

Permalänk

www.playdota.com/forums/564626/first-get-first-serve/

Någon som hann plocka en key? Testat 30+ och alla är duplicate.....

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

www.playdota.com/forums/564626/first-get-first-serve/

Någon som hann plocka en key? Testat 30+ och alla är duplicate.....

Nycklar som svävar på internet, gamla och använda!

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av korreWorre:

www.playdota.com/forums/564626/first-get-first-serve/

Någon som hann plocka en key? Testat 30+ och alla är duplicate.....

om det ändå vore så nice att dom funkade

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av Boredbynoobs:

Går rätt jävla bra i riktiga livet för tillfället måste jag säga ^^, vem är du och hur går det för dig? Du verkar ha mycket hat inombords. Hade jag "försökt hävda mig nätet" hade jag satsat på att skriva uppsatser på internetforum som du gör.

I övrigt så söker jag ingenting på sweclockers utan vill bara förklara för dig varför du inte får förtur till betan för att du har spelat många public dota games och har en bra dator.

Du försöker i desperation spotta ur dig tomma svar för att du varken har argument eller några fakta för vad du skriver.

Visa signatur

CM HAF-X | OCZ 1250W | AsRock Z68 Gen 3 Pro | Intel i7 2600K | Corsair Vengeance 16GB | Asus GTX580 |
Corsair ForceGT 120GB | Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro | Dell 3008WFP | Windows 7 Premium 64bit |

Permalänk

Söker en beta key, har ett steam acc med div spel såsom MW2, black ops, cs 1.6, source, bfbc2, l4d 2.

Kan även gifta er något spel om ni så önskar på erat steam konto.

Kan även betala pengar för en key, hör av er!

Permalänk
Medlem

Har spelat 8 games nu. Min spontana känsla är att HoN har mycket bättre flyt och känns allmänt mer cleant med grafiken osv. (Har fått samma respons av 5av5bekanta som spelat DotA1>HoN > och nu DotA2. Dom har även spelat 30 games+).

Det positiva när jag spelar DotA2 nu är väl just för att man relaterar det till namn som Icefrog, Blizzard, DotA, Steam samt en emorm playerbase.

Ska också säga att det tog ungefär 40-50 games innan jag gillade HoN mer än DotA1.

Permalänk
Medlem

Jag skulle bli jävligt tacksam om någon av er som har får beta inv skulle kunna dela med sig en till mig. Gratz ni som sitter och spelar dota 2 nu ;>

Vet att det är många som frågar efter en beta key, men det är värt ett försök.
MVH Nexriz.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av thunberg:

Har spelat 8 games nu. Min spontana känsla är att HoN har mycket bättre flyt och känns allmänt mer cleant med grafiken osv. (Har fått samma respons av 5av5bekanta som spelat DotA1>HoN > och nu DotA2. Dom har även spelat 30 games+).

Det positiva när jag spelar DotA2 nu är väl just för att man relaterar det till namn som Icefrog, Blizzard, DotA, Steam samt en emorm playerbase.

Ska också säga att det tog ungefär 40-50 games innan jag gillade HoN mer än DotA1.

Synd hoppas efter 50 games att du tycker DotA 2 är bättre än HoN! riktigt trevligt att du berättar hur spelet är! fortsätt med det

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Segt att man inte fått inv än :P. hade varit galet tokigt nice som FAN!

Permalänk
Medlem

Vann min key i den där drawen på playdota.com idag! Kan säga att DotA2 regerar och sopar mattan med klonerna. Dock är det forftfarande väldigt få heroes...

Men grafiken, ljudet och spelkänslan etc är mycket bättre än HoN och tom bättre DotA. Det här kommer att bli bra, inget snack om saken. Frågan är bara när spelet blir klart.

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunberg:

Har spelat 8 games nu. Min spontana känsla är att HoN har mycket bättre flyt och känns allmänt mer cleant med grafiken osv. (Har fått samma respons av 5av5bekanta som spelat DotA1>HoN > och nu DotA2. Dom har även spelat 30 games+).

Det positiva när jag spelar DotA2 nu är väl just för att man relaterar det till namn som Icefrog, Blizzard, DotA, Steam samt en emorm playerbase.

Ska också säga att det tog ungefär 40-50 games innan jag gillade HoN mer än DotA1.

Kan bara hålla med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Synd hoppas efter 50 games att du tycker DotA 2 är bättre än HoN! riktigt trevligt att du berättar hur spelet är! fortsätt med det

Don't be sad.

Att de flesta HoN-proffsen har bytt till DotA2 borde dämpa din orolighet!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av krigarkungen:

Don't be sad.

Att de flesta HoN-proffsen har bytt till DotA2 borde dämpa din orolighet!

Nu blev man genast gladare! fan vill bara ha beta nu! så nu dräglar man om att få DotA2 beta key och Diablo 3 beta key!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Nu blev man genast gladare! fan vill bara ha beta nu! så nu dräglar man om att få DotA2 beta key och Diablo 3 beta key!

Jag får min key den 24:e!

Började spelade DotA när jag var 11år. Nu är man "lite" Förväntansfull. ^^

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av krigarkungen:

Jag får min key den 24:e!

Började spelade DotA när jag var 11år. Nu är man "lite" Förväntansfull. ^^

Hur vet du att du kommer få en key den 24:e?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Hur vet du att du kommer få en key den 24:e?

Ska vara med på en DotA2-turnering på DH. De 64 lag som först kommer dit får 5 keys ^^

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av krigarkungen:

Ska vara med på en DotA2-turnering på DH. De 64 lag som först kommer dit får 5 keys ^^

fan vad nice! nu blev man svartsjuk grattis i förskott!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

fan vad nice! nu blev man svartsjuk grattis i förskott!

Är det så att man får 3 keys per person så kan du KANSKE få en.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av krigarkungen:

Är det så att man får 3 keys per person så kan du KANSKE få en.

zomfg! awesome! <3 om man får en key så kan du får mitt runescape konto(shit man är jävligt givmild idag)

Nä nu ska man vara seriös det skulle verkligen glädja mig! (nu håller man tummarna!)

Man är kanske för desperat för en key men själv så orkar man inte vänta tills 2012 innan man kan testa spelet

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Ska vara med på en DotA2-turnering på DH. De 64 lag som först kommer dit får 5 keys ^^

Tyvärr har du fel, va i kontakt med dh där dem sa att dem första 64 som signade får spot först, men om dom inte kommer till upprop eller signat på plats den 24e tar dem in reserver.

"Det är först reggad på sidan, dvs de första 64 kommer erbjudas platser därefter kommer en reservlista bildas baserad på regerstrering på binarybeast samt att man är på plats."

Så skrev dem till mig