Har tråkigt - någon som kan bra flash / vanliga spel?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
örebro
Registrerad
Nov 2010

Har tråkigt - någon som kan bra flash / vanliga spel?

Halloj! Har så tråkigt här... kallt ute och det blir mörkt vid 5-6... så jag försöker underhålla mig så gott jag kan genom tv och spel på datorn... har spelat lite GTA IV, MW2 och flashgames. Har spelar lite Age of war 2 och Last stand 2 och sånt... Nu vill jag ha lite tips av er om ni kan några bra spel, spelar ingen roll vilken sort, fullscreen eller flashgame, bara säg en!

EDIT: hoppas detta inte är emot reglerna...

ta bort denna tråd!

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

Jag vill slå ett slag för Doom 2 även om tråden må ligga lite i fel forum kanske.

Det finns mängder med nya multi packa med banor 'Mega Wad's' flera är väldigt välbyggda och bättre än orginalen må man nog säga.

Kolla in Plutonia 1 o 2 , Wisper os Satan bara för att nämna några.
Det finns även mycket uppdaterade saker så som ljuseffekter. nya sätt att koda på 'mapping' som i princip bara sätter fantasin som gräns för vad man vill göra.
Det finns oändligt med mods och mängder med wad's att ladda ner gratis på någon av de större Doom sidorna på nätet.

Jag förespråkar att du drar ner GZDoom som portal för att kunna spela i bättre grafik. kunna titta upp och ner o hoppa etc. Det enda du behöver i stortsett är en IWad tex Doom2.wad som du spelar över om du spelar en mindre Wad. De flesta Större Mega Wad's kräver inte en IWad att spelas över. (Det handlar om att man nyttjar mycket info från orginal och på så sätt slipper ha stora filer)

I am Extrazz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

inb4lockYumeNikkiskaduspela.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.