Hur har ni förhuden när ni använder kondom?

Permalänk
Medlem

Klipp & fila naglarna så att den inte går sönder .. & öva lite.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hammar:

Meh.

"Profil", .. ok? Vill du hellre att de heter "sitter trångt", så att det blir lättare?

Sen; ok att du får vara lite finmotorisk med en kådis, men asså, så enorm balle kan du ju inte ha om du
ens överväger att ha förhuden uppdragen inut kondomen .. också? Gör om .. gör rätt. (Förhud av.)

Ligger på medel...har läst att majoritetet av alla män (över 50%) har 15 cm i omkrets har själv oftast bara 14 i omkrets så dom borde glida på tycker jag... Men kanske borde öva mer har inte dragit på mig mer än kanske 10 kondomer så kan kanske behövas träning som du säger men att det ska vara en så stor skillnad mellan att ha förhuden tillbakadragen och inte är skumt eller kanske inte skumt men men.

Permalänk

Rent generelt så tänker jag när jag läser rubriken är att förhuden ska vara i kondomen också jaja lycka till, man kan inte få till det på första gången

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

har läst att majoritetet av alla män (över 50%) har 15 cm i omkrets har själv oftast bara 14 i omkrets...

Du ska inte hämta dina data från flashback
Tycker även om att du poängterar att män över 50% utgör majoriteten.

EDIT:
Slog mig plötsligt.. Använd glidmedel! Även om du anävnder kondom med glidmedel så underlättar extra glidmedel. Och det behöver inte vara dyrt eller pinsamt att införskaffa heller. Olivolja ftw!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alakai:

Du ska inte hämta dina data från flashback
Tycker även om att du poängterar att män över 50% utgör majoriteten.

EDIT:
Slog mig plötsligt.. Använd glidmedel! Även om du anävnder kondom med glidmedel så underlättar extra glidmedel. Och det behöver inte vara dyrt eller pinsamt att införskaffa heller. Olivolja ftw!

Japp det var från flashback jag fick infon tror jag läste det igår där sa dom att majoriteten = 50% eller mer 50% har 15 cm sen minskar det med 20 % så 30% har 16...
Litar mer på flashback i denna fråga än snoppen.se eller vad sidan heter som säger att genomsnittet är 8,5 i omkrets.
Glidmedel kanske man borde köpa på sig. Jag gillar inte oliver så vill inte använda det även om jag inte ska dricka det känns äckligt använda det också

Permalänk
Medlem

Apoteket har glidmedel. Flera olika sorter, faktiskt.
Fungerar garanterat bättre än olivolja kombinerat med kondomers täthet ur kemisk aspekt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Vissa gör en könsoperation och klipper bort förhuden som sitter på ollonet för att ha skönare sex.

Dock så sitter en tredjedel av känselcellerna i förhuden, och utan förhud så blir penisen lättare torr vilket minskar känsligheten, så omskärning skulle jag inte rekommendera, speciellt inte om man tror att det gör sexet skönare.
Allt finns där av en anledning.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

Apoteket har glidmedel. Flera olika sorter, faktiskt.
Fungerar garanterat bättre än olivolja kombinerat med kondomers täthet ur kemisk aspekt.

Vet att kondomer tål inte vaselin och då kan väl även en vanligt olja vara dålig för dom

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Skrivet av Lcdposter1337:

Japp det var från flashback jag fick infon tror jag läste det igår där sa dom att majoriteten = 50% eller mer 50% har 15 cm sen minskar det med 20 % så 30% har 16...
Litar mer på flashback i denna fråga än snoppen.se eller vad sidan heter som säger att genomsnittet är 8,5 i omkrets.
Glidmedel kanske man borde köpa på sig. Jag gillar inte oliver så vill inte använda det även om jag inte ska dricka det känns äckligt använda det också

8,5 D: Det är ju som en liten penna

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av sharkfinz:

Snackat om det där med några polare...vissa av dom kör utan att dra tillbaka då dom tycker att dom kan hålla sig längre då!

Har man det problemet så är det ju självklart att man kan hålla sig längre med utan att dra bak den, frågan är hur länge man orkar ligga när man vet att det inte ens är hälften så skönt som det skulle kunna va

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anton_mjor:

8,5 D: Det är ju som en liten penna

Hehe aa fattar inte var dom får sin fakta från

Sen att man håller såg längre kan vara gött ibland

Permalänk
Medlem

Hoppas bara att det här inte sporrar ut i en "hur lång är din snopp"- tråd...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Jag tycker vi ska gå och bumpa sex-tråden.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Jag vill veta hur det går? Är TS nu en mästare på kondomanvändning eller har han gett upp på sex helt och hållet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tweak:

Jag vill veta hur det går? Är TS nu en mästare på kondomanvändning eller har han gett upp på sex helt och hållet?

jag undrar med lite:)

Gissningen går till att han är en "kondom-Guru", som vet allt om kondomer och hur dom sitter bäst:P

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Och fylla fickorna med kådisar. Damn I miss that time.

Jag har aldrig haft så dålig ekonomi eller så många tjejer tt ha sex med så att tillgången på kondomer skulle vara ett problem.
Jag avundas dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av iXam:

Jag har aldrig haft så dålig ekonomi eller så många tjejer tt ha sex med så att tillgången på kondomer skulle vara ett problem.
Jag avundas dig

En tjej, två kondomer om dan blir återbesök till UM en gång i månaden.
Vidare så är kondomer fasligt dyra, 6 SEK styck blir en bussresa om dagen. Och en annan som plankade som ung..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tweak:

Jag vill veta hur det går? Är TS nu en mästare på kondomanvändning eller har han gett upp på sex helt och hållet?

Har tyvärr inte haft tid att testa dom två olika sätten att ha förhuden på då det är tenta om 2 veckor och jag ligger efter i studierna. Funderar dock på att offra lite studietid någon dag och testa dom olika sätten mer noga och se hur det går om man använder kondom d.v.s. men kommer uppdatera er om jag kör med förhuden tillbakadragen eller om jag kommer att fortsätta med att köra med den framme