Bäst grafik i världen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

En normalt utrustad soldat bär på ungefär 15~20 kilo extra vikt om man räknar ihop allt han har på sig/med sig utöver underkläderna.

Jävligt offtopic, men arbetar själv som soldat. Med full utrustning på mig så väger jag 40 kilo extra. Så när man springer i skogen, då gungar man!

EDIT: Men för att säga något om topic, så skulle jag vilja påstå BF3. De har lyckats med ljuset vilket enligt mig gör det väldigt realistiskt. Sen att fånga realismen i strider etc, är de också bland de bättre på - men fortfarande jävligt kassst!

Permalänk
Skrivet av DoDaDa:

Jävligt offtopic, men arbetar själv som soldat. Med full utrustning på mig så väger jag 40 kilo extra. Så när man springer i skogen, då gungar man!

Dock har du inte en nanosuit när du springer som gör dig superstark, så där försvann hela poängen i hans resonemang

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Dock har du inte en nanosuit när du springer som gör dig superstark, så där försvann hela poängen i hans resonemang

hahha! Sant!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av DoDaDa:

Jävligt offtopic, men arbetar själv som soldat. Med full utrustning på mig så väger jag 40 kilo extra. Så när man springer i skogen, då gungar man!

EDIT: Men för att säga något om topic, så skulle jag vilja påstå BF3. De har lyckats med ljuset vilket enligt mig gör det väldigt realistiskt. Sen att fånga realismen i strider etc, är de också bland de bättre på - men fortfarande jävligt kassst!

Om du gungar lika mycket och på det sätt som i videon så springer du fel haha, finns ingen anledning att rolla huvudet 40 grader. Gör om, gör rätt.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Står nog mellan BF3 och Metro 2033 för mig, jag gillar grafiken i metro 2033 bättre men BF3 ser nog mer realistiskt ut då Metro 2033 som sagt är lite fantasy inspirerat. Witcher 2 måste ju komma med på ett hörn också då det är rätt snyggt, men det är ju allt annat än realistiskt

Permalänk
Medlem

Glömde själv skriva vilket jag tror är, var så trött då.
Antingen Crysis eller BF3.

Permalänk

Har ännu en kandidat! Civ 2 med orginalvideos!

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Jag måste ändå säga Crysis (med lite moddar såsom immersive mod).

http://www.youtube.com/watch?v=shZzYkpl5Nk

MOTHER OF GOD.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Be4ten:

Modern Warfare 3 :>

Vad drömde du sen då?

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mathemoto:

Aldrig förstått mig på den där modden. Allt ser bara suddigt och vimsigt ut.

Grejen med modden är att den som gjorde det trodde att den gjorde något snyggt och bra..
Lägger man ner 1 - 12 månader för att fixa mod till ett spel för att det ska vara så snyggt som möjligt kan man inget annat än att tycka det ser bra ut..
men jag håller med dig. Det är inte speciellt snyggt

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Jag måste ändå säga Crysis (med lite moddar såsom immersive mod).

http://www.youtube.com/watch?v=shZzYkpl5Nk

Det där är ju bara sjukt! Det måste la slå Bf3?! Helt sjukt va snyggt de va!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Skrivet av onYYx:

Det där är ju bara sjukt! Det måste la slå Bf3?! Helt sjukt va snyggt de va!

Helt klart. Moddar kan man alltid göra snyggare än spelet i dess originalutförande eftersom man inte måste ackommodera för sämre datorer, man har fria tyglar att måla högupplösta texturer och lägga till/förfina effekterna. BF3 skulle säkert gå få lika snyggt bara dom släppte modtools och devkit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DevilRoze:

Tjenare!

Jag är uttråkad nu och jag undrar vilket spel som har bäst grafik i världen.
Alltså vilket är mest realistiskt?

Helt klart Serious Sam 3

Permalänk

kolla när han kommer till vattnet, så snyggt.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

http://www.youtube.com/watch?v=43vcPHn4Po4&feature=related
kolla när han kommer till vattnet, så snyggt.

Det där var grymt snyggt!
Diggar träden så att det är helt sjukt!