Permalänk
Medlem
Skrivet av MattiasV:

Jag har själv en IPad2 och rekommenderar den varmt. Den är väldigt trevlig att jobba med. Jag skriver visserligen inte så mycket, men gör mycket annat. Jag funderar dock på att köpa till en penna (det finns såna som är magnetiska och bara kan sättas fast på skyddsfodralet) och en vettig anteckningsapp. Det tror jag skulle vara rätt bra för en student.

Transformern ser också trevlig ut, iaf om den nya kommer med 3G. Personligen går plattor utan 3g bort, men det kanske är annorlunda för dig.

I alla fall, om ditt behov inte är så akut kan du absolut vänta. Det är inget fel på Ipad2 och den står sig fortfarande bra mot alla konkurrenter, ochjag kan inte säga att jag tycker hårdvaran är dålig. Bättre skärm är visserligen trevligt, men skärmen är ganska bra redan.

Problemet med att vänta är att det lär ta typ ett halvår innan en ny släpps, om de följer tidigare datum. Och eftersom det tog mer än ett år att få ut Iphone 4S så finns det inga garantier.

Och ja, det finns tangentbord man kan koplla till via bluetooth.

Aha ja finns inte 3G så försvinner den direkt , kanske glömde att nämna det. Jag kommer att arbeta väldigt mycket ''på språng'' som student , typ bussar och spårvagnar och så vidare. Kom också ihåg att det är antagligen en sak jag skaffar till julafton så att säga , och då kommer det kännas lite surt om jag köper en då och 3'an är precis runt hörnet med en bättre skärm eller liknande.

Och att det finns tangentbord till den gjorde mig riktigt glad. Sen det jag gillar annars med den är att den är väldigt väldigt snyggt uppbyggd och den är skön att hålla i händerna. Men som sagt det där är lite mer personligt och det går inte riktigt att jämföra.

Annars läste jag precis att Adobe slutar att utveckla Flash till alla mobila enheter , förutom datorerna då och kommer att satsa mer på HTML5 eller vad allt det där nya hete. Är extremt taggat på att köpa nu dock svårt att hålla sig.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

skulle rekomendera blåtands tangent bord då de funkar bra med andra apple podukter.

Skrivet av MattiasV:

Jag har själv en IPad2 och rekommenderar den varmt. Den är väldigt trevlig att jobba med. Jag skriver visserligen inte så mycket, men gör mycket annat. Jag funderar dock på att köpa till en penna (det finns såna som är magnetiska och bara kan sättas fast på skyddsfodralet) och en vettig anteckningsapp. Det tror jag skulle vara rätt bra för en student.

Transformern ser också trevlig ut, iaf om den nya kommer med 3G. Personligen går plattor utan 3g bort, men det kanske är annorlunda för dig.

I alla fall, om ditt behov inte är så akut kan du absolut vänta. Det är inget fel på Ipad2 och den står sig fortfarande bra mot alla konkurrenter, ochjag kan inte säga att jag tycker hårdvaran är dålig. Bättre skärm är visserligen trevligt, men skärmen är ganska bra redan.

Problemet med att vänta är att det lär ta typ ett halvår innan en ny släpps, om de följer tidigare datum. Och eftersom det tog mer än ett år att få ut Iphone 4S så finns det inga garantier.

Och ja, det finns tangentbord man kan koplla till via bluetooth.

Det beror ju lite på hur viktigt det är med 3g, Själv pluggar jag i uppsala och där finns wifi i alla skollokaler, så i princip är det bara när jag är på tåget hem en gång i månaden som jag saknar internet. Men det är sant att surfplattor blir väldigt handikappade utan internet, så det är viktigt att setill att det finns uppkopplingsmöjligtheter där man vill använda sin platta.

Permalänk
Medlem

Vad har du för telefon i dagsläget? På de flesta smartphones så kan du ju dela ut internetet och på så vis slipper två abonnemang, även fast vissa har tvilling kort, så kostar en 3g mer. Mycket smidigt att dela ut internetet på ex en iphone, vet även att de flesta android lurar funkar bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av conkan:

Vad har du för telefon i dagsläget? På de flesta smartphones så kan du ju dela ut internetet och på så vis slipper två abonnemang, även fast vissa har tvilling kort, så kostar en 3g mer. Mycket smidigt att dela ut internetet på ex en iphone, vet även att de flesta android lurar funkar bra!

Sitter på iPhone4 men jag orkar inte krångla med sånt det ska vara smidigt att bara dra upp den och det ska funka , dock så måste säga att internetdelning från telefonen är något utav det bästa som någonsin hänt mig... Har haft extrem användning av det. Men köper jag en iPad så är ju lite hela konceptet att faktiskt komma ifrån allt det där med att behöva andra saker och jag ska bara kunna springa omkring med min lilla padda och vara glad liksom. Så då lägger jag den extra slanten på den , dock blir det ganska mycket dyrare

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk

Kan ej svara på om 3G kommer, det kan du nog få svar på i tråden för Prime.
Jag kör själv med delning via min iPhone4, på så vis slipper jag ett extra 3G Abonnemang.

Skulle jag kunna få se källan för Flashstoppet?

Transformern har i nuläget en högreupplöst skärm än vad iPad har.

Men, du är fruktansvärt intresserad av iPaden så tvivlar jag inte på att du kommer attbli nöjd med en iPad 2. Värt att poängtera är att tillbehörsmarknaden för iPads är oerhört utbredd, du hittar med andra ord iPad-tillbehör i de flesta butiker med "dator" inom sortimentet.

Angående iPad 3 eller vad den skall komma att heta vet man inget om ett släppdatum. Det man hittar på nätet idag är bara rykten.

Visa signatur

Namn: Hampus Gustafsson Ålder: 29 Bosatt: Göteborg, centrum. Yrke: IT-Tekniker, serverkonfig, runtresande.
Ägare av stationär spelburk, server för fillagring samt en Asus eee pad Transformer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hotel_Golf:

Kan ej svara på om 3G kommer, det kan du nog få svar på i tråden för Prime.
Jag kör själv med delning via min iPhone4, på så vis slipper jag ett extra 3G Abonnemang.

Skulle jag kunna få se källan för Flashstoppet?

Transformern har i nuläget en högreupplöst skärm än vad iPad har.

Men, du är fruktansvärt intresserad av iPaden så tvivlar jag inte på att du kommer attbli nöjd med en iPad 2. Värt att poängtera är att tillbehörsmarknaden för iPads är oerhört utbredd, du hittar med andra ord iPad-tillbehör i de flesta butiker med "dator" inom sortimentet.

Angående iPad 3 eller vad den skall komma att heta vet man inget om ett släppdatum. Det man hittar på nätet idag är bara rykten.

Det där med skärmen på transformers är ju lite därför jag sitter och väntar på ipad 3 i nuläget. Och källor på flash kommer här under.

http://www.idg.se/2.1085/1.415206/utvecklare-skont-att-slippa...

Idg är förövrigt en ganska säker sida när det kommer till sådant

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Sitter på iPhone4 men jag orkar inte krångla med sånt det ska vara smidigt att bara dra upp den och det ska funka , dock så måste säga att internetdelning från telefonen är något utav det bästa som någonsin hänt mig... Har haft extrem användning av det. Men köper jag en iPad så är ju lite hela konceptet att faktiskt komma ifrån allt det där med att behöva andra saker och jag ska bara kunna springa omkring med min lilla padda och vara glad liksom. Så då lägger jag den extra slanten på den , dock blir det ganska mycket dyrare

3g varienten kostar väl 1000kr mer samt måste du pröjsa 100kr i månaden för ett abonemang. Är det verkligen värt det när allt du behöver göra är att ha din mobil i fickan så funkar internet till ipaden

Blev dock väldigt nyfiken på vad det är du tänkt göra med din platta som du måste göra medans du "springer runt och är glad"

Permalänk
Medlem
Skrivet av conkan:

Vad har du för telefon i dagsläget? På de flesta smartphones så kan du ju dela ut internetet och på så vis slipper två abonnemang, även fast vissa har tvilling kort, så kostar en 3g mer. Mycket smidigt att dela ut internetet på ex en iphone, vet även att de flesta android lurar funkar bra!

Annars förövrigt med det här om 3G, just nu tycker jag att 3G går extremt segt. Både i centrala Göteborg och i Västra Frölunda där jag bor. Jag kan inte vara ensam om det , så segt att vissa sidor inte ens laddar.

Jag kör med Telia.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av emahex:

3g varienten kostar väl 1000kr mer samt måste du pröjsa 100kr i månaden för ett abonemang. Är det verkligen värt det när allt du behöver göra är att ha din mobil i fickan så funkar internet till ipaden

Blev dock väldigt nyfiken på vad det är du tänkt göra med din platta som du måste göra medans du "springer runt och är glad"

Nej men det är som sagt mycket skolarbete som jag ska använda den till. Och vi har några mycket stora marknadsundersökningar här framöver där vi ska exempelvis interjuva <<<< vet inte hur man stavar till det ordet.) upp till 300 personer. Annars är det mycket läxor och läsning som jag kommer att ha på den typ (Google docs). Och då har jag på känn att det kommer bli smidigare att springa omkring med den istället för min Lenovo Thinkpad T420 som är ganska stor och klumpig så att säga. Men de är upp till var och en.

Sen så reser jag ganska mycket och då kommer jag att lägga in bland annat filmer i den som jag för tillfället gör med min iPhone men det kan bli väldigt litet när man sitter där på planet exempelvis. Sen så kommer ju allt annat in i det också typ slössurfa i soffan eller sängen innan man går och lägger sig , och sedan självklart spela Angry Birds på den. ;)!

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Musikälskare

Polaren har en iPad2 och jag kan inget annat än rekommendera den, snabb och extremt snygg

Perfekt att läsa serietidningar osv

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Se följande : http://www.theverge.com/2011/11/9/2548200/asus-eee-pad-transf...

Transformer Prime, sanslöst snygg, FULLSPECKAD med nyheter. Se alla bilder längre ner på sidan för mer information, den släpps ju idag.
Har vi tur så finns plattan till salu i Sverige inom en månad!

Visa signatur

Namn: Hampus Gustafsson Ålder: 29 Bosatt: Göteborg, centrum. Yrke: IT-Tekniker, serverkonfig, runtresande.
Ägare av stationär spelburk, server för fillagring samt en Asus eee pad Transformer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hotel_Golf:

Se följande : http://www.theverge.com/2011/11/9/2548200/asus-eee-pad-transf...

Transformer Prime, sanslöst snygg, FULLSPECKAD med nyheter. Se alla bilder längre ner på sidan för mer information, den släpps ju idag.
Har vi tur så finns plattan till salu i Sverige inom en månad!

Haha ja det ser riktigt bra ut , men jag känner ändå att det känns väldigt bra att invänta ipad3 då den antagligen också kommer vara fullsmackad med nyheter Eventuellt prisdropp på andra plattor när den kommer osv.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av MuLLvaD3n:

Haha ja det ser riktigt bra ut , men jag känner ändå att det känns väldigt bra att invänta ipad3 då den antagligen också kommer vara fullsmackad med nyheter Eventuellt prisdropp på andra plattor när den kommer osv.

Gör du rätt i imo

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Hur mycket 3G månaden använder ni typ varje månad till era paddor?

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Kan inte annat än hålla med ovanstående talare, transformers är sååå bra.
Har TS ens provat en? Du skriver att DU tycker ipad är den bästa enligt dig.....men frågan är om du provat något annat?

Permalänk
Skrivet av MuLLvaD3n:

Hur mycket 3G månaden använder ni typ varje månad till era paddor?

Jag har avtalat 10 GB per månad via jobbet (Telia företagsavtal) som jag använder ungefär 3-5 GB av per månad, delat med/via iPhone 4an.

Visa signatur

Namn: Hampus Gustafsson Ålder: 29 Bosatt: Göteborg, centrum. Yrke: IT-Tekniker, serverkonfig, runtresande.
Ägare av stationär spelburk, server för fillagring samt en Asus eee pad Transformer.

Permalänk
Medlem

"...antecka och annat". På en iPad? Haha! Made my day!

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Kan inte annat än hålla med ovanstående talare, transformers är sååå bra.
Har TS ens provat en? Du skriver att DU tycker ipad är den bästa enligt dig.....men frågan är om du provat något annat?

Jag har bara klämt lite på en polares + jag har kollat väldigt mycket omkring på internet. Så nej jag har inte riktigt ''suttit'' vid en.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag har bara klämt lite på en polares + jag har kollat väldigt mycket omkring på internet. Så nej jag har inte riktigt ''suttit'' vid en.

Jag är i samma situation som du, och jag tänker absolut testa en Transformer Prime (den nya) innan jag bestämmer mig för att vänta på iPad3 (som kanske dessutom blir en iPad 2s).

Lånar tråden lite samtidigt.
Ni som har en Android-tablet, hur är det för er att hitta appar till just er platta? När jag går in på market.android.com så är allt blandat och mixat. Och sen undrar jag även om utvecklare kommer att satsa på att utveckla enbart till Tegra 3? Annars finns det ju ingen poäng med att ha den mest kraftfulla paddan om det inte finns några appliktioner som utnyttjar detta till fullo.

Det är nog den största anledningen till att jag är lite skeptisk när det kommer till Android, eftersom det är så otroligt många olika telefoner och tablets som kör samma operativsystem (iaf snart i.o.m. ICS).

Så för att summera, hur är android market för läsplattor? Kan man specifiera exakt vilken "device" man själv har och sen leta appar utifrån det? Man vill liksom inte lägga mycket pengar på en enhet som ingen utvecklar appar till...

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av nivv:

Jag är i samma situation som du, och jag tänker absolut testa en Transformer Prime (den nya) innan jag bestämmer mig för att vänta på iPad3 (som kanske dessutom blir en iPad 2s).

Lånar tråden lite samtidigt.
Ni som har en Android-tablet, hur är det för er att hitta appar till just er platta? När jag går in på market.android.com så är allt blandat och mixat. Och sen undrar jag även om utvecklare kommer att satsa på att utveckla enbart till Tegra 3? Annars finns det ju ingen poäng med att ha den mest kraftfulla paddan om det inte finns några appliktioner som utnyttjar detta till fullo.

Det är nog den största anledningen till att jag är lite skeptisk när det kommer till Android, eftersom det är så otroligt många olika telefoner och tablets som kör samma operativsystem (iaf snart i.o.m. ICS).

Så för att summera, hur är android market för läsplattor? Kan man specifiera exakt vilken "device" man själv har och sen leta appar utifrån det? Man vill liksom inte lägga mycket pengar på en enhet som ingen utvecklar appar till...

Har en transformer, och kan inte säga att de är svårt att hitta appar till min surfplatta. Dels finns det en tab i market "bästa appar till surplattor" med en del bra appar. sen finns det sökord man kan använda (THD=tegra HD, ger appar optimerade för tegraeneheter).

Det finns ju 240 000 appar till market så man har ju så man klarar sig.. dock finns det ju över miljoner appar till iphone så vi ligger ju fortfarande efter
Det jag stör mig mest på är att vissa appar är låste till porträttläga, eftersom jag nästan bara kör med tangentbordet pådockat så blir det ju snett.

För övrigt tror jag ICS är enbart possitivt för utvecklingen av appar för surfplattor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emahex:

Har en transformer, och kan inte säga att de är svårt att hitta appar till min surfplatta. Dels finns det en tab i market "bästa appar till surplattor" med en del bra appar. sen finns det sökord man kan använda (THD=tegra HD, ger appar optimerade för tegraeneheter).

Det finns ju 240 000 appar till market så man har ju så man klarar sig.. dock finns det ju över miljoner appar till iphone så vi ligger ju fortfarande efter
Det jag stör mig mest på är att vissa appar är låste till porträttläga, eftersom jag nästan bara kör med tangentbordet pådockat så blir det ju snett.

För övrigt tror jag ICS är enbart possitivt för utvecklingen av appar för surfplattor.

Jo, ICS, ska ju vara mer likt iOS, alltså ett operativsystem för både läsplattor och telefoner. Dessutom skulle det ju bli lättare för utvecklare att utveckla för både telefoner och plattor med hjälp av nya ramverk. Att dom är låsta i porträttläge är ju hyfsat värdelöst, speciellt om man har en transformer med dockan

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Samsung galaxy tab, hur är den? Hur ser batteritiden ut på den plattan. Finns det tangentbord och liknande man kan koppla in på den. Hur är den i prestanda osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Kan inte annat än hålla med ovanstående talare, transformers är sååå bra.
Har TS ens provat en? Du skriver att DU tycker ipad är den bästa enligt dig.....men frågan är om du provat något annat?

Har du provat båda?

Jag sitter själv på en Ipad2. Jag är väldigt nöjd! Det jag är mindre nöjd med är kameran. Samtidigt så är det ju inte en enhet att fotografera med direkt. Ibland kan jag också sukta efter högre upplösning, men det är inget jag tänker på dagligen.

Dock skulle jag nog väntat på Ipad3 i ditt läge. Det borde inte vara så långt kvar till release (våren?) om man ser till konkurrentsituationen.

Apple gör snygga, användarvänliga produkter. Om du gillar konceptet, gå för Ipad. Man kan alltid jämföra in absurdum, men när du väl gjort ditt val så tror jag inte att du kommer sakna saker så mycket så att du ångrar dig.

Jag använder Ipaden varenda dag, och 90% av tiden går till surf. Batteritiden är strålande, och användarvänligheten är storartad.

Som någon tidigare skrev så tycker jag helt klart att du ska gå för en wifi-version, skippa 3g. Telefonen har du ju alltid med dig, det är superenkelt att bara dela ut uppkopplingen när behovet finns (det är inte ofta, wifi är ju trots allt väldigt utbrett). Det känns bara krångligt och dyrt att ha ett extra sim-kort med extra abg, när du ändå har din telefon med dig.

Jag har inte testat någon av de andra plattorna som nämns här i denna tråden. Vad vet jag, de kanske är jättebra, men det gör mig inte mindre nöjd med min Ipad! Poängen är, känn efter vad du vill och gå på det! Det kommer nya generationer och nya produkter hela tiden. Är du tveksam, prova produkten du funderar över, och känns det fel så kan du alltid vänta. Annars, slå till och var nöjd.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Medlem

Ni pratade om Internetdelning. Tänkte bara nämna de i fall ni inte redan vet dvs, de drar batteri som bara fan på en stackars smartphone. Min SGS2 levererar helt okej datahastigheter ut via Wifit till mina anslutna enhet/enheter. Men de tar inte långa stunder innan batteriet är slurp..

Jag köpte ett extra batteri ifrån nätet, 40kr inkl frakt ifrån Kina hem till min dörr. Lite högre mha än original också!

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Köp en billig ipad 1 nu och en ipad 3 sen när den kommer?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Köp en billig ipad 1 nu och en ipad 3 sen när den kommer?

Skickades från m.sweclockers.com

Eller köp en billig ipad och var nöjd?
det är inte så stor skillnad öven om de ser ut så på pappret

Permalänk
Medlem

Jag har haft båda ipadmodellerna och håller inte riktigt med att det inte är stor skillnad. Tvåan är mer slimmad och snabbare, så är det bara. Mer minne också. Kamerorna är skräp, men om du brukar videochatta så är ju den främre bra att ha. Den bakre skulle jag aldrig få för mig att använda till nåt seriöst.