Dreamhack winter 2011, söker medpassagerare!

Permalänk
Medlem

Dreamhack winter 2011, söker medpassagerare!

Nu ligger det till så att jag ska på DHW11, och kör bil ner då jag tycker att det är bekvämast och går fortast!
Har varit på Dreamhack 3 gånger tidigare och tycker att det är helt kanon, har haft datorplats såklart!

Nu tänkte jag kolla här om någon är intresserad att åka med som passagerare till jönköping?
Jag själv är en social, ansvarsfull och trevlig kille om någon undrar.

Sätter säkerheten framför allt i trafiken, låter det hellre ta längre dit, då stress kan skapa olyckor.
Bilen är en Ford Sierra nybesiktad och skatten betalad såklart, med bra packutrymmen.

Bilen går från Gävle - Jönköping (e4an) samt hemfärd Jönköping - Gävle
Kan hämta upp dig om du bor utanför min körväg för "liten" extra kostnad. om det blir omväg dvs.

Bilen går billigt, 0.8l/10km samt här ganska bra med utrymme, stora datorer är nog inga problem.
Kan ta med som max 4passagerare inkl packning och datorer etc.
Söker hyggliga, sociala och sköna människor att dela en resa med till dreamhack tur/retur.

Kostnad: Kräver enbart bensinkostnad / hur många som ska med!
Beror helt på hur många passagerare som jag får med mig.
Enkelt och snabbt räknat!
Bensin tur/retur : 0.8*95mil cirka 1100 kronor!
1100/2 = 550kronor p/p
1100/3 = 370kronor p/p
1100/4 = 275kronor p/p
1100/5 = 220kronor p/p

Detta är cirkapriser, och somsagt kan öka eller minska några tior beroende på bensinåtgång med tanke på mycket packning.

Är det något ni undrar så tveka inte att ringa mig!
Jag kommer inte svara på intresseanmälan pm eller i tråden då jag tycker att det är oseriöst!

Mer info sker över telefonen
072-2275310

Hälsningar Linus

Visa signatur

Asrock N68C-S || Processor: AMD Phenom 3.2ghz x4 BE || Processorkylare: Arctic cooling freezer 7 pro rev.2 || Ramminne: Corsair 4gb 1066mhz || Nätaggregat: 600w || Chassi: Mad-x miditower || Grafikkort: XFX Radeon HD 5770 xxx 1gb (fabriksklock) || 22tum Samsung 1920*1080 || Hårddisk: 1st 150gb VelociRaptor - 2 st 500gb western digital blue 7200rpm || Flyter på bra med BF3 på 1920*1080 i high-mode

Permalänk
Medlem

Synd att du bor åt fel håll för min del

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pinkspear:

Synd att du bor åt fel håll för min del

mm, lite synd!

Visa signatur

Asrock N68C-S || Processor: AMD Phenom 3.2ghz x4 BE || Processorkylare: Arctic cooling freezer 7 pro rev.2 || Ramminne: Corsair 4gb 1066mhz || Nätaggregat: 600w || Chassi: Mad-x miditower || Grafikkort: XFX Radeon HD 5770 xxx 1gb (fabriksklock) || 22tum Samsung 1920*1080 || Hårddisk: 1st 150gb VelociRaptor - 2 st 500gb western digital blue 7200rpm || Flyter på bra med BF3 på 1920*1080 i high-mode