Sony Ericsson X10i, Stendöd, dom vägrar laga den på garanti... HJÄLP!!!

Permalänk
Medlem

Tack för beröm ja jag var rätt duktig där hehe....

Visa signatur

Mvh Andy

Permalänk
Medlem
Skrivet av S2Andy:

Jo egentligen skulle man väl tagit tag i det men nu vet jag inte exakt hur länge efter detta var halvår till ett år så kändes inte som jag hade så mycket kött på benen att säga ifrån.

Det spelar ingen roll hur lång tid det är mellan och när det hände.
Ta det som du skrev här på forumet och skicka det som mail till din operatör så kommer de granska vidare ärendet och se om det finns något de kan göra med saken. Samma sak kan du göra till Sony Sverige så får de se hur du har blivit behandlad som kund.

Många seriösa stora företag så som just Sony, Samsung, LG osv är måna om sina kunder och vill deras bästa till skillnad från operatörerna som velar sig fram och sedan har vi 3:e parts företagen (återförsäljare) som fullständigt skiter i kunderna eftersom deras policy går ut på att sälja så mycket som möjligt bara för att tjäna in pengar.

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain