Permalänk
Medlem

Sleevade förlängare?

Tjebbatjabba

Undrar vilka internetbutiker som säljer sleevade förlängare då jag är stort behov utav det;o Djungelapa.se ska ju tydligen "inom kort" lägga upp bilder på olika alternativ men sånt har man hört förr=/

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

aa där ser man, dock behöver jag en röd sleevad=/

Permalänk
Medlem

Djungelapa har färdiga

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Djungelapa har färdiga

Skickades från m.sweclockers.com

har dem? ofta;o hade för mig jag har hört om det nånstans också men minns inte vart:S

aa juste, ja såg de i TS första inlägg fast där sa han att dem skall laddas upp inom kort....

Permalänk
Medlem

KsKz_91 här på forumet utför annars sleeving ifall du är sugen: http://www.sweclockers.com/annons/60634-sleeve-arbeten-erbjud...

Permalänk
Medlem
Skrivet av P!ngv!N:

har dem? ofta;o hade för mig jag har hört om det nånstans också men minns inte vart:S

aa juste, ja såg de i TS första inlägg fast där sa han att dem skall laddas upp inom kort....

Finns nu uppe, beställde inte så många i början då jag inte visste hur kvalitén var men det visade sig att den var mycket god
Så det är först till kvarn!

Permalänk
Medlem

Det går att få tag på NZXT's sleevade förlängare, finns bland annat på inet: http://www.inet.se/kategori/247/stromadapter/175/nzxt

Dock tycker jag att dom som finns på djungelapa är snyggare, NZXT har väldigt fula krympslangar där det är vitt tryck på dom. Min bror beställde en uppsättning sleevade förlängare från caseking.de och jag tror att det är samma som på djungelapa, då dom ser väldigt mycket ut som dom som finns på djungelapas hemsida och jag kan intyga att det är mycket bra kvalite på dom.

Visa signatur

Tofu bud