Det är verkligen enligt min uppfattning inte samma sak. Det är väldigt sällan man hör om någon som köper bara Samsung, LG eller annat specifikt märke och avgudar alla deras produkter som om de vore heliga. Ja, jag tycker att vissa av Samsungs, LGs med fleras produkter är bra men jag tycker även vissa är rentav värdelösa. Jag varierar när jag handlar och väljer det som passar mig bäst just då. Applefanboys köper hela kitet, det ska vara Apple TV, Iphone, Ipad, Macbook, ja helst ett äpple på allt.
Jag använder Windows 7 och tycker det är ett bra operativsystem men jag rent av hatar Internet Explorer och viss annan skit dem skickar med. Utbrast någon gång i skolan "Åt helvete med Internet Explorer" på en webdesignlektion. Då kommer självklart en Apple älskare direkt och säger "Vilka har gjort den?". Ja, Microsoft men det struntar jag fullständigt i, jag behöver inte predika Internet Explorer bara för att jag tycker Windows 7 är ett bra operativsystem. Det är ett tecken på att man ser till produkten och inte vilket märke, vilken status eller annat tjafs det innebär.