"Betydelse" tatueringar ?? tips

Permalänk
Medlem

och dyrt

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

så jävla fult, har inte sett nått värre

Permalänk
Medlem

Spocks "Live long & Prosper" tecknet?

Ganska vanligt förekommande.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av chrono:

så jävla fult, har inte sett nått värre

Ja.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

?

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Jag har ett gäng tatueringar, vet inte hur många längre. När jag tatuerar mig är det alltid något jag tänkt på länge och absolut inte något någon annan tycker är fint/coolt (dock kan det ju bli en bieffekt).
Det finns ingen djupare mening bakom mina tatueringar à Miami ink, men de funkar för mig som en liten minnestavla över livet so far och därmed har de en betydelse. Ärligt talat är inte alla skitsnygga men jag ångrar ingen just för att jag inte tagit nån annans råd eller följt trenderna (läs tribal).

Så mitt råd är tänk om tänk till och fundera på vad DU vill ha, kanske i samråd med en tatuerare. Impulstatuera dig inte bara för att du "ju fyllt 18 och kan".

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Säger som andra, om du inte vet så försök in tvinga fram något. Nån dag hittar du något, om du bara är 18 så har du gott om tid att gadda dig.
Men annars har vi vinnaren här:

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.