Var hitta bordsställ till Tab 10.1?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2010

Var hitta bordsställ till Tab 10.1?

Halloj!

Har letat efter ett bordsställ till min Galaxy Tab 10.1 ett bra tag nu och inte hittat något som passar. Det jag söker är ett ställ i metall som kan hålla Tabben i horisontalt och vertikalt läge. Skulle vara bra med en liten hylla eller nått liknande i foten på stället också. Det som är viktigast är att man kan ansluta laddningskabeln till Tabben när den står i stället. Jag vill inte ha någon av de staffli-liknande saker som verkar vara vanliga utan jag letar efter ett stabilt och hållbart ställ - lite liknande de bil-ställ som finns.
Någon som känner till något ställ som passar mina kriterier?

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Juggernawt:

Halloj!

Har letat efter ett bordsställ till min Galaxy Tab 10.1 ett bra tag nu och inte hittat något som passar. Det jag söker är ett ställ i metall som kan hålla Tabben i horisontalt och vertikalt läge. Skulle vara bra med en liten hylla eller nått liknande i foten på stället också. Det som är viktigast är att man kan ansluta laddningskabeln till Tabben när den står i stället. Jag vill inte ha någon av de staffli-liknande saker som verkar vara vanliga utan jag letar efter ett stabilt och hållbart ställ - lite liknande de bil-ställ som finns.
Någon som känner till något ställ som passar mina kriterier?

Det finns bokställ för kokböcker och bokläsning i sängen. Om du söker på ebay.co.uk på book stand kanske du hittar något som passar - de verkar mer stabila men inte särskilt portabla men det kanske inte spelar nån roll om du bara ska ha det hemma