Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollywood
Registrerad
Mar 2010

DreamHack SWEC T-shirts?

Tjena.

Kom på en liten idé nu när jag surfade rundor här på SWEC.

Vad sägs om att man, Dreamhack Winter 2012 (jag vet att det är långt tills dess) tar och trycker upp, i samarbete med SWEC, ett gäng t-shirtar med SWEC-tryck och logos till alla kära SWEC'are som ska till DreamHack?

Hade varit skit fränt, och givetvis får varje individ betala för sig själv för att få t-shirten.

Hade detta varit intressant?

Om tillräckligt många tycker det så hade jag kunnat ta kontakt med SWEC och tala med dem, samt göra ett par prototyp-tshirtar som alla medlemmar kan rösta om sedan.

Gemenskapen hade varit kul! Att stöta på någon med samma t-shirt

Yes/No?

MVH

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

Jobbigt och stöta på någon som har samma t-shirt!

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 16GB Crucial DDR4 2133 | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollywood
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av SunQ:

Jobbigt och stöta på någon som har samma t-shirt!

Ja i vanliga sammanhang haha, men i sådant här sammanhang är det ju tvärtom!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

det har varit på tal sen 08a om jag inte har fel.

Fast roligare att ha Sweclockers och Nick på isf.

I am Extrazz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Jan 2011

Man skulle ju vilja ha lika SWEC t-shirt som Emil på har på dett 4:e avsnittet på julkalendern. Alltså "Sweclockers best i test" logga på den

FD Define R4 | MSI Z77A-G45 ATX | Intel i5 3570k OC 4.2GHz | Be quiet! Dark Rock Pro 2 | MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB | 16GB VENGEANCE LP 1600MHz | Samsung SSD Basic 830 256GB | 2TB Seagate Barracuda Green | Be quiet! PP L7 730W 80+B | - .:CITERA FÖR SVAR:.
FraktFritt - Inet
Svenska Husgruppen