EA helt sjuka i huvet eller?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

EA helt sjuka i huvet eller?

Nån som svär åt dig då bannar EA nämligen dig? wtf är dom helt tända på knark eller ???

http://www.destructoid.com/ea-will-ban-you-from-games-if-some...

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jan 2011

Hehe, måste dit och få folk bannade för skojs skull.

Skickades från m.sweclockers.com

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2006

Hahaha wow.. har dock varit med om värre.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2009

Det där är bara illa.

MOBO: Asus M4A89GTD PRO CPU: Phenom II x4 965 BE @ 3,7GHz (1,428v) med [Noctua NH-U12P SE2]
GPU: MSI Radeon HD6950 Twin Frozr III PE/OC -(CF) PSU: Corsair TX850 V2

laserost
Youtube - musik/gamingrelaterat/annat

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Okt 2011

Ägd?.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2011

Varför fokuserar dem inte på fuskarna istället? Otroligt mycket fuskare på BF3.

BenQ XL2411T (LightBoost) & BenQ G2420HDBE | Sennheiser PC360 G4ME | Razer Deathadder Respawn | Steelseries QcK Heavy | CM Storm Quickfire Rapid Red

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Orilla
Registrerad
Jul 2009

Haha lite småroligt, dock inte så kul för killen som blev bannad, är säkert en bot som gjort det... slår vad om att han ringer supporten så fixar det sig

Kasst system håller jag med om...

You have earned my respect and my friendship.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Or0s:

Ja.
Har hittills sett en person blivit bannad för fusk. Av ca 20. Sedan release.

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eksjö
Registrerad
Aug 2007

absurt

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--EVGA 1080Ti FTW3--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 950 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-11 TBD27"
Data 3 Fujitsu S936

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2003
Skrivet av Or0s:

Precis.. det är värre att säga fusk än att fuska tydligen. Vårdat språk?? Det är ett krigsspel.. de säger fuck i spelet.. vad händer? Är man ball som spelutvecklare om man låter soldater svära, men korrekt om man bannar folk som gör det.. de är från vettet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av ford:

Precis.. det är värre att säga fusk än att fuska tydligen. Vårdat språk?? Det är ett krigsspel.. de säger fuck i spelet.. vad händer? Är man ball som spelutvecklare om man låter soldater svära, men korrekt om man bannar folk som gör det.. de är från vettet.

Det är EA som bannar inte DICE, DICE gör spelet, gör patcher etc.

BenQ XL2411T (LightBoost) & BenQ G2420HDBE | Sennheiser PC360 G4ME | Razer Deathadder Respawn | Steelseries QcK Heavy | CM Storm Quickfire Rapid Red

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lund
Registrerad
Feb 2011

Detta kommer bara stödja TS åsikt.
Läs o gotta er!

http://www.video-game-forums.com/cross-platform-game-discussi...

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

tycker det är sjukt illa , speciellt då man inte är skyldig till nåt , jävla svin .. ursäktar det dåliga språket men så behandlar man inte kunder!

Sapphire Radeon HD 6970 | Intel® Core™ i7-2600K | MSI Z68A-GD65 (Gen3) | Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB | Corsair TX V2 650W PSU | Corsair SSD Force Series 3, 120GB | NZXT LEXA S Midi Tower Svart |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Sep 2007

Skitbra. EA får mer skit vilket kanske resulterar att vi slipper se dom mer.

Intel i5 3570k @ 4.5 GHz || Asrock Z77 Performance || Dark Rock Pro 2 || 1080ti || Dark Power Pro 10 || Acer Predator Z35P

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Tror ni på allvar att de andra stora spelbolagen är annorlunda? Det är så sjukt mycket kids som spelar de här spelen så de måste göra såhär annars blir de stämda av amerikanska föräldrar. I usa kan man som bekant stämma företag för minsta lilla.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alfta/Skara
Registrerad
Apr 2009
Skrivet av GaMeR2K5:

Men va fasen, inte för att jag tycker ovårdat språk är en bra anledning till en ban... men det där tar ju ändå priset.

Man kan alltså banna spelarna genom att registrera sig på forumet och svära lite?

Snacka om att det där missbrukas nu då.

Jag hoppas flashback inte får nys om detta, det skulle skapa en epidemi!

Quake, världens bästa e-sport!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Dec 2008
Skrivet av p0pe:

Detta kommer bara stödja TS åsikt.
Läs o gotta er!

http://www.video-game-forums.com/cross-platform-game-discussi...

Haha jobbat på Tele2, det han beskriver låter väldigt mycket som Tele2 supporten där jag jobbade. Dåligt betalt, undermålig utbildning, STOR problematik med ljugande försäljare, dåliga system, påtvingad merförsäljning, statistik är ALLT som betyder något etc. Det var ett tag sedan jag jobbade där så inte säkert att det är likadant idag, men kan inte tänka mig att det blivit så mycket skillnad.

Dator:[Core i7 3770K @ 4,3ghz][Corsair H80i][Radeon HD7970][Mem12gb1600 Corsair][256gb SSD][1,5tbHDD][OS:Win7Ulti][Byggdes:20130616]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Jan 2004

Men seriöst! Bara för att hans smeknamn stod med i samma mening som svordomen, så blir han blockerad? För i jävla helvete!! >< Oops ^^, EA har gått alldeles för långt nu. Kan de inte bara gå i grunden?

Citera mig om du önskar ett snabbare svar.
Min blogg

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2008

Sånt som kan hända om man väljer att betala fullpris för att hyra spel genom steam och andra tjänster.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2004

Hahahaha

Den som spar han har

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sdf
Registrerad
Apr 2011

ska banna alla dryga 12åringar från ea's forum nu

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlshamn
Registrerad
Sep 2008

Store tid vilket gott skratt jag fick mig där XD
Dom är ju helt klart tända på något som troligen inte är lagligt någon stanns i världen!

"Electronic Arts, ladies and gentlemen. The anus that keeps on shitting!" Bäst!
Har nog inte vart med om ett företag så kölhalar sig självt så här ofta och med mindre och mindre mellanrum mellan omgångarna.

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt