Skyrim - simma i luften....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jun 2011

Skyrim - simma i luften....

När jag testade senaste beta rutinerna från nvidia som skulle vara optimerade för skyrim, så buggade spelet hela tiden. Vanligast var pauser på ett par sekunder och allt frös, inklusive ljudet. Ett par gånger stängdes spelet ner för att drivrutinerna kraschade helt.

Avinstallerade skiten och tog hem de nyaste release rutinerna. Men nu kan man dåd och då få flimmer (ungefär som aktiv 3D på alla miljötexturer (allt utom karaktärer och npcs) samt då och då får gubben för sig att han simmar. Fast i luften... Han drunknar inte men gör sim-rörelserna. Samt att man faller rakt genom vatten som om det var luft. Detta händer överallt, inte bara i grottor och så utan även då jag rör mig mellan dessa.

Självklart avinstallerade jag alla drivrutiner innan jag installerade release rutinerna men har någon något annat tips så kör på! Lutar lite åt att avinstallera Skyrim men om det inte bara är jag som upplever det får det vara...

Lian-Li O11 Dynamic White - Asus Maximus Hero - Intel Core i5 8600K - Asus 1080 Ti Founder's Edition - G.Skill Trident Z RGB - Samsung 950 Pro 256 GB - Corsair RM750x