Permalänk
Medlem

Studera

Vill inte berätta för mkt om mig personligen för folk i min umgängeskrets skulle väl göra lika mycket narr av mig nu som de gjorde tidigare..

Läser nu datornätverk på högskolenivå, o är de roligaste jag vet, jag är inte alls borta nät de gäller de praktiska delarna. Där är ja stolt över mig själv att de går såpass bra och att mitt intresse vid sidan om har lönat sig. Men då till biten som är mindre bra, teoretiska. Läser givetvis OSI modellen och vad allt de innebär, sedan CCNA 1. Jag blandar ihop alltihop hela tiden, blir så fruktansvärt förbannad på mig själv. Är de någon som vet _VAD_ som är de viktiga inom de? Pratar man med folk som inte har nånting med dessa saker o göra så säger de att all är viktigt, men de kanske de är. Men att läsa är för mig en utmaning som är större än allt annat.

Har pratat med hon som har hand om dessa frågor, och hjälpen jag kan få är inte direkt de jag är ute efter. Vill ha en som verkligen _KAN_ saker utmed mig. Jag når min maximimala inlärningspukt när de är tyst.

Detta kanske inte blev en hjälptråd i era ögon, men för mig är de det. Försöker inte alls vara rolig utan de här är på blodigaste allvar. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt om tråden hamnade fel, så admin få gärna flytta den om de så måste.

Sen så hoppas jag på svar som kan hjälpa mig, inga spydiga kommentarer. De har ja fått höra på tok för många gånger. Ajja, i denna text så kan ja erkänna att ja är 22, fast ni säkert ser mig som 11.... mvh

Visa signatur

Intel 2500K, 4 DDR 3, 2TB , ATI Radeon HD 6950.

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är det exakt du vill prata om eller ha hjälp med? Det jag fick ut av ditt inlägg var att du är något osäker och har problem med det teoretiska?