Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
lidköping
Registrerad
Maj 2011

Vad tycker ni?

Tjenare, gjorde denna film i somras, vad tycker ni?

Dumt gjort eller nice?
Jag är rätt sjuk som person..

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2007

Varför kolla på sånt här när man lika bra kan kolla på t.e.x Jackass, Dirty Sanchez, Nitro Circus mfl. Både dumt och idiotisk när sånt här redan finns i mängder, dessutom med mycket bättre kvalitét.

Tummen ner..

"De som fattar, fattar."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
lidköping
Registrerad
Maj 2011

Jo sant, men hur ofta eldar på dom på sig själva? Vi spelade in detta runt 05:00 och hade inte tillgång till en bättre kamera, har andra klipp med bättre kvalité. Kan ladda upp dom senare..

Men lite kritik klarar jag, tack för respons.

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2007
Skrivet av faitz:

Jo sant, men hur ofta eldar på dom på sig själva? Vi spelade in detta runt 05:00 och hade inte tillgång till en bättre kamera, har andra klipp med bättre kvalité. Kan ladda upp dom senare..

Men lite kritik klarar jag, tack för respons.

Hur ofta de elda på sig själva? Har väll förekommit x antal gånger i diverse olika program.

"De som fattar, fattar."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
lidköping
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av running_wild:

Hur ofta de elda på sig själva? Har väll förekommit x antal gånger i diverse olika program.

Ne, inte direkt

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2003
Skrivet av faitz:

Tjenare, gjorde denna film i somras, vad tycker ni?

Dumt gjort eller nice?
Jag är rätt sjuk som person..

http://www.youtube.com/watch?v=D4F-jbBBeFs

ett mästerverk..

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2008

Äh, om man ändå ska elda på sig själv kan man väl göra det på riktigt! Ta en 25l dunk med bensin och häll över dig och tänd på. Istället för att stå och fjutta med en Axe spray på ryggen...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Kaptendum:

Äh, om man ändå ska elda på sig själv kan man väl göra det på riktigt! Ta en 25l dunk med bensin och häll över dig och tänd på. Istället för att stå och fjutta med en Axe spray på ryggen...

This.

TS, gör om, gör rätt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Maj 2003

Pinsamt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Jävla idioter..
Varför i helvete tänder man eld på ig själv? För att det är kul/tufft/ballt? För att impa på tjejer?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
lidköping
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Kaptendum:

Äh, om man ändå ska elda på sig själv kan man väl göra det på riktigt! Ta en 25l dunk med bensin och häll över dig och tänd på. Istället för att stå och fjutta med en Axe sray på ryggen...

Axe? Det var bensin.. Vågade inte ta mer, för det rann ner i röven.

Skrivet av tcntad:

Jävla idioter..
Varför i helvete tänder man eld på ig själv? För att det är kul/tufft/ballt? För att impa på tjejer?

Kul, och nej jag impar inte på tjejer

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av faitz:

Axe? Det var bensin.. Vågade inte ta mer, för det rann ner i röven.

Kul, och nej jag impar inte på tjejer

Hur kan det vara kul att tända eld på sig själv?
Vad tänker du med?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
lidköping
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av tcntad:

Hur kan det vara kul att tända eld på sig själv?
Vad tänker du med?

Jag tycker det var kul, problem?

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jun 2009

Gå hela vägen, dvs stor dunk bensin eller skit i det. Är du 12 eller?

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av faitz:

Jag tycker det var kul, problem?

Problem för dig ja.

Skrivet av frillan125:

Gå hela vägen, dvs stor dunk bensin eller skit i det. Är du 12 eller?

Nåt sånt är han. Bara kolla hans andra youtubeklipp.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

haha men nej...

▩ Monitor: ASUS 27" ROG Swift ▩ CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz ▩ Motherboard: Asus Maximus VI Hero ▩ GPU: ASUS 2080 Ti STRIX OC @ 160Mhz+ core / 700Mhz+ memory ▩ Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz ▩SSD: Samsung 860 EVO ▩ PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum ▩ Chassi: Corsair Obsidian 750D ▩ 3Dmark Time Spy: 11047 ▩ Valley Benchmark: 6802

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Aug 2007

Bara dumt, inte kul för fem öre.

[Cooler Master Centurion 534] :: [Corsair VX450] :: [AMD Athlon X2 5600+] :: [Leadtek 9600gt 512MB] :: [2gb 667Mhz] :: [Hitachi 320gb] :: [Samsung 1Tb]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Maj 2002

Känns som lite fel forum om du mest är ute efter nån sorts cred...?
Eller om det var kritik, ska man ge nån sorts konstruktivkritik då eller. Typ använd backlight eller testa större bländare nästa gång?
Skulle säkert tycka själv att det va ballt lite full med några polare men diskussionsvärdet i efterhand är ju rätt kasst tyvärr...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Feb 2009

Uhm.. Syfte, mål och mening?

Anything that can go wrong will go wrong.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Serri.. behöver sånt här verkligen en helt egen tråd? Duger inte tillgängliga stickade tråden?
Och btw, sånt där gjorde vi förra årtusendet. Utan kamera. Med bensindränkt frigolit. Ni är inte först, tokigast eller dummast i huvudet.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Råcksta
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av faitz:

"Dum video."

Hej, hur mår du?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av Alakai:

Serri.. behöver sånt här verkligen en helt egen tråd?

Det är klart. Annars hade inte alls lika många skrivit hur jävla korkade dom är. Nu är det bara hoppas att allt detta leder till en utspårad diskussion.

Så mer hat på sweclockers!

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lindesberg
Registrerad
Jul 2001

Känns som ett rejält antiklimax på ett tafatt försök att få sin E-penis strykt

Ugo: Si, Si - I drive

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av Crippa90:

Love and tolerance, my pretties.

Det är ju sant. Jag som älskar urspårade trådar, urusla titlar, allmän pajkastning och hat borde ju tycka om sånt här.
Så varför gör min hjärna fortfarande ont? :'(
plshalpkthx

------------------------
Also: Berätta om ert mest idiotiska ögonblick i samma stil som TS video. Suggestiva videos med barbröstade unga män ger pluspoäng.
Egna historien är ganska kort och tråkig och involverar illa hoptvinnade tigersmällare och brännsår kring ena ögat. Halvblind i en vecka osv.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Community Manager
Forumledare
Registrerad
Jun 2005

*tråd låst*

Seriöst, kan någon förklara för mig hur denna tråd hör hemma på SweC via pm? Jag kan till och med citera definitionen på subforumet;

Citat:

Denna avdelning är till för att man under ganska lättsamma förhållanden ska kunna diskutera sådant som inte är enbart datorrelaterat men som ändå berör oss datorentusiaster i vardagslivet. I grunden är allt som inte bryter mot reglerna tillåtet att diskutera så länge det finns ett diskussionsvärde och att tråden passar in i något av forumen. Självklart ska diskussionen föras på en mogen nivå. Tänk också på att lägga trådarna i rätt avdelning, vid eventuella tveksamheter går det förstås bra att kontakta en moderator.

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers