Permalänk
Medlem

Mus Scroll trasig?

Hej!

Mitt mus scroll hjul har gått sönder eller så är det bara någon inställning som har buggat ur.
Hur som helst ibland när jag scrollar upp scrollar den ner direkt efter det. Ex; Scroll upp, upp, upp, ner,upp,ner,upp, ner, upp, upp osv osv.
Det händer inte efter jag har scrollat utan under tiden jag scrollar.

Detta ställer till det ganska mycket för mig då jag spelar wow och har endel macros osv bindat på scrollen. 6 saker faktist och när man trycker t ex Shift--> Scroll up och musen även drar Scroll ner binden ställer det hela till sig rejält.

Är det någon som vet vad detta beror på? är min Mus trasig eller är det bara någon inställning?
Det har inte vart så här tidiagre iaf och jag använder mig utav en Razer Deathadder 3500 dpi om det är till någon hjälp.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

ingen som har stött på samma problem?

Permalänk
Medlem

tjena, jag har exakt samma problem med min deathadder !!! razer är ett sånt överrated skit företag med låg kvalitet prylar, peja 500 för min mus och va *trasig* innom 1 månad, medans en mus jag köpte från nån budget sida höll i över 2 år, kostade 79kr, vet faktiskt inte vare är för problem men värkar vara innom deathadder