Lägga in spel till usb

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jul 2011

Lägga in spel till usb

tjena vill lägga in spel på min usb typ som lol o kunna spela på Laptopen genom att trycka i den har en kingston 16gb minne

har försökt att installera lol på minnet men när jag stoppar i den andra datorn finns lol mappen där men ingen launch knapp kan nån hjälpa mig att korrekt installera spel på usb o spela på andra datorer

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Du måste installera på den dator du vill spela på, det skrivs en del saker på c: och i registret vid installation om programen inte är gjorda för att vara portabla, och det lär de inte vara om det är köpespel

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
*
Registrerad
Feb 2004

Test om detta funkar:

Steg 1) installera spelet på minnet i dator 1

Steg 2) rensa minnet

Steg 3) installera spelet på minnet igen i dator 2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004
Skrivet av mattoys:

Test om detta funkar:

Steg 1) installera spelet på minnet i dator 1

Steg 2) rensa minnet

Steg 3) installera spelet på minnet igen i dator 2

wat?

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
*
Registrerad
Feb 2004
Skrivet av Allexz:

vad är det du inte fattar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Långshyttan
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av mrqaffe:

Du måste installera på den dator du vill spela på, det skrivs en del saker på c: och i registret vid installation om programen inte är gjorda för att vara portabla, och det lär de inte vara om det är köpespel

det har funkat för mig och föra över steam till en dator på skolan och även amnesia, Need for speed Underground, halflife (bara o skriva i cd nyckel ), 1NSANE och något mer som jag inte minns namnet på var iallafall ett skjutspel liknande cs men det gick mkt snabbare och man köpte vapen då också

Intel I5 2500 max turbo inställt så 3.9 ghz på 4 cores o 4.1 på 1. blandat 16 gb @ 1333 mhz moderkort P8z77-V-LX, gtx 780 msi gaming och nätagg plexgear 600w SSD: 60 gb intel 330