Lägga in spel till usb

Permalänk
Avstängd

Lägga in spel till usb

tjena vill lägga in spel på min usb typ som lol o kunna spela på Laptopen genom att trycka i den har en kingston 16gb minne

har försökt att installera lol på minnet men när jag stoppar i den andra datorn finns lol mappen där men ingen launch knapp kan nån hjälpa mig att korrekt installera spel på usb o spela på andra datorer

Permalänk
Rekordmedlem

Du måste installera på den dator du vill spela på, det skrivs en del saker på c: och i registret vid installation om programen inte är gjorda för att vara portabla, och det lär de inte vara om det är köpespel

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Test om detta funkar:

Steg 1) installera spelet på minnet i dator 1

Steg 2) rensa minnet

Steg 3) installera spelet på minnet igen i dator 2

Permalänk
Sötast
Skrivet av mattoys:

Test om detta funkar:

Steg 1) installera spelet på minnet i dator 1

Steg 2) rensa minnet

Steg 3) installera spelet på minnet igen i dator 2

wat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

vad är det du inte fattar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Du måste installera på den dator du vill spela på, det skrivs en del saker på c: och i registret vid installation om programen inte är gjorda för att vara portabla, och det lär de inte vara om det är köpespel

det har funkat för mig och föra över steam till en dator på skolan och även amnesia, Need for speed Underground, halflife (bara o skriva i cd nyckel ), 1NSANE och något mer som jag inte minns namnet på var iallafall ett skjutspel liknande cs men det gick mkt snabbare och man köpte vapen då också

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb