Permalänk
Medlem

Färghjälp till sleeves sökes!

God Morgon!

Vill sleeva kablaget i min dator, men vet inte vilken/vilka färger jag ska beställa.

Det första jag tänkte på i färgväg var vitt, svart och grått, men insåg att det skulle bli för färglöst i lådan. :/

Och jag känner mig inte värdig att skaffa röda sleeves då jag inte har ett ROG-MB.

Funderar även på att byta de temporära Noctua-fläktarna till några som är mer passande så att det
blir liknande färger i lådan (Noctua-fläktarna samt FD-fläktarna skär sig färgmässigt).

Förslag? :3

Permalänk
Medlem

Hm.. Vitt och något annat..?

Permalänk
Medlem

Kör helt enkelt på vit och svart kommer att bli passande.

Permalänk
Medlem

Gråblått kanske?

Permalänk
Medlem

Är det där ett gigabytekort? Har för mig bara dom gör så där snygga svart/gråa kort.

Jag tycker vitt, svart, och grått är det snyggaste som finns, personligen. Mitt bygge går i det temat.

Men om du vill ha lite mer färg... Kanske svart och gult? Spela lite på strömförsörjningskablarna till gpu och texten på nätagget, dom är ju gula. Annars kanske du kan få nån snygg roströd som går med noctuafläktarna, vet faktiskt inte. Tycker du borde använda dig av färgerna som finns i chassit nu istället för att slänga in fler iaf.

Permalänk
Medlem

ja om gult finns kanske det vore nice..då bokstäverna på nätagget är gula så. så gult o svart kanske?..

Permalänk
Medlem

@Zaptoit: Det stämmer bra, ett Gigabyte 990FXA-UD3 för att vara precis

Tycker att gult och svart är för likt det jag har idag (färgerna syns igenom "fabriks-sleeven")
Skulle det möjligen passa med svart, silver och orange? Alternativt var hittar man sleeves som är rost-röda?
Eller så kör jag på svart silver/grått och vitt.

Fan vill ha sleeves som man kan ändra färg på ala kameleont :3