Byggare till våran server

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Härnösand
Registrerad
Okt 2007

Byggare till våran server

Jag och en polare söker hjälp till våran server där vi bygger stora projekt som tar väldigt lång tid. Vi känner inte varandra IRL utan träffades genom Minecraft och spenderar några timmar i veckan på att bygga. Vi använder skype och bygger i princip bara tillsammans för att kunna ta beslut angående hur saker och ting ska se ut tillsammans.

Några krav vi har är

- Worldedit erfarenhet, alternativt väldigt öppen för att lära sig
- Dokucraft (texture pack) under byggandet, just för att vi alla ska se samma sak
Vi är 18 respektive 17 och är seriösa i vårt byggande och siktar alltid på att skapa det bästa varje gång. Servern hostas på min stationära dator och är därför inte uppe dygnet runt, dock inte nödvändigt då vi som sagt siktar på att för det mesta bygga tillsammans.

Hör av dig om du tror att du kan bidra!
EDIT: Här hittar ni lite bilder på vårt nuvarande projekt.

Polaren heter Ruppe55 på Sweclockers.

Spel: | Asrock Z68 Extreme3 GEN3 | Intel 2500k | Corsair Vengeance 16GB | MSI 560 Ti | Cooler Master 750w | Antec 300| 1TB Samsung Spinpoint | Corsair Force GT 120GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2011

Hej

Jag är intresserad av att komma in bygga lite, känner suget att köra nu efter att inte ha kört sen 1.7

Jag har använd mcedit vid några få tillfällen, men inget avancerat. Vore dock kul att lära sig.

Jag började spela vid patch 1.3 och är inriktad på att hålla på med redstone och minecart tracks

Hör gärna av er(det vore trevligt om man får spela lite ikväll)
Bör kanske tilläggas att jag är 16år och går första året på gymnasiet

Why procastinate now when I can do it tomorrow?