Permalänk
Skrivet av cracko:

.
Att servern ens accepterar att en klient skickar en knivkill där den knivade är på andra sidan kartan är inte bra direkt.

Ja eller att en person dödar 20 st med medpack ^^. Måste väl gå fixa sådant server vis eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av highspeed:

Ja eller att en person dödar 20 st med medpack ^^. Måste väl gå fixa sådant server vis eller?

Ja självklart. WoWs server accepterar tex inte att folk rör sig för fort, så dom fick bukt med teleport hacks. Men det är ju ett gammalt spel, nya online spel borde ha sånt inbyggt från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

"Kanske ryssar vill sticka ut mer än andra" du menar fuska mer än andra! Klart att det finns andra, men dom som verkar köra med fusk mest är ju helt klart ryssar! Det räcker ju med att läsa här! (och det jag upplevt)
Kaka behöver jag inte, då jag är född lugn. Jag står för vad jag skrivit, sen att du inte tycker likadant är helt ok för mig!

Det är inte tyckade, det är fakta och du har helt rätt. Ryssar har allvarliga moralproblem anser jag. Passa även på att kolla in hur populära de är som turister.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Ja självklart. WoWs server accepterar tex inte att folk rör sig för fort, så dom fick bukt med teleport hacks. Men det är ju ett gammalt spel, nya online spel borde ha sånt inbyggt från början.

Ja man kan ju tycka det, men kom ihåg att PB är ett företag som tar betalt för något som inte fungerar.De har redan fått sina pengar så inget kommer att få dem att göra sitt jobb.

WOW har månadsavgift

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Hans stats är nollade nu, kanske de börjat röja upp på riktigt nu?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, finns många hacks där de bara hackar lite.... men man känner det fort om man är van. De måste göra en ny anti cheat code.. men de får de inte betalt för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrfisse:

Yeeeeah, är på EA support hela tiden med de fuskare jag har träffat på. Som tidigare sagt är dessa solklara fuskare.
Äntligen har de flesta blivit omhändertagna, ÄNTGLIGEN!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Die_An_Spawn/

*Njuter av att titta på hans battlelog*

Nej ingen risk, det fuskas mer för varje vecka.

Lär nu att om man ger EA/DICE/PB pengar för något man vet aldrig funkat så kommer dom aldrig bättra sig. Jag tippar på att vi inom ca 2 år får se det första betalspelet inom BF3 genren. Utmöärkt tycker jag. Garanterar mycket bättre servrar, uppdaterat innehåll, profilering mm mm på samma spelmotor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tickles:

Snarare en lite smartare fuskare än de andra! Men jag är inte den som är den. Om det nu är så att personen inte kör med fusk så är det bara till att credda för 81 killstreakbonus.

Vi har ju inte bevis för att tomten INTE existerar så varför inte tro på det också. Du kan gott vara den som är den.. som säger som det är. Det är en jävla fuskare i vanlig ordning.

Permalänk

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/_1nstantDeath_/

där har vi en fuskare han fick 100 + kills och 0 deaths, så fort man re-spawna så dog man direkt !

Jävla trött på alla fuskare ! fan kan dom inte spela spelet utan fusk eller vad är det med dom ?

Jag kommer nog att lira bf3 mycket mindre nu tack vare allt fusk !

seriöst hur kul är det ? ..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

Vad är meningen med fusk? Hur kul kan fet vara?? Man spelar ett spel för att det är KUL, inte för att man ska ha bra stats.. Vad är det dom är kul med att sitta och titta på medans datorn spelar åt en? Kan man ju lika gärna slänga på en film eller titta på när andra spelar...

Wtf en kompis KÖPTE fusk till cod, det siktade in och sköt av sig själv, bra att ställa gubbben i ett hörn så kunde man gå och fuska på ett annat spel samtidigt...

De som fuskar har inget liv och vill förstöra för vanliga SUNDA människor, bara tragiskt.

Hur svårt kan det var att göra ett anticheat till bf? Bara att göra så att man blir kickad när man sätter sitt 5e HS med machinegun i rad från 1km ..

Känns som att 10% av alla fuskar.. Vrflrbinte bara banna den om typ 20 olika personer anmäler honom??

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

HUR REPORTAR JAG????

En fuskare: DaddyIsTheBoss

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/DaddyIsTheBoss/s...

k/d 46-0 på 2 min, caspian border, servern starta precis, ingen annan hade dödat någon.

Edit: reportad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

En fuskare kallar en annan fuskare mongo för att han inte döljer det. Sjuka människa! Du har ingen moral, du äcklar mig.

Om man ska fuska så kan det ju vara rimligt att dölja det, därför jag skrev så. Om du spelar mot mig så kommer du bara uppfatta mig som en lite över average spelare och inte störa dig alls. Därmed har jag inte sabbat spelet för dig direkt.
Chansen att du möter just mig är dock låg, jag spelar kanske 3-4h utspritt på en vecka och det är därför jag är så kass att jag behöver en bot för att inte sluta med 1-15 i k-d ratio varje match, hur kul är det. Med boten har jag roligare och jag avgör inte någon match direkt så tycker inte att jag sabbar något.

Permalänk
Medlem

ett tips är att spela på GGC servrar

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Om man ska fuska så kan det ju vara rimligt att dölja det, därför jag skrev så. Om du spelar mot mig så kommer du bara uppfatta mig som en lite över average spelare och inte störa dig alls. Därmed har jag inte sabbat spelet för dig direkt.
Chansen att du möter just mig är dock låg, jag spelar kanske 3-4h utspritt på en vecka och det är därför jag är så kass att jag behöver en bot för att inte sluta med 1-15 i k-d ratio varje match, hur kul är det. Med boten har jag roligare och jag avgör inte någon match direkt så tycker inte att jag sabbar något.

varför spela överhuvudtaget?

Permalänk
Skrivet av iizhuuez:

HUR REPORTAR JAG????

En fuskare: DaddyIsTheBoss

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/DaddyIsTheBoss/s...

k/d 46-0 på 2 min, caspian border, servern starta precis, ingen annan hade dödat någon.

Edit: reportad!

Du måste skicka print screen på det nog, syns inte direkt att han fuskar på hans profil iaf.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lordmax:

varför spela överhuvudtaget?

Ja, det säger jag med.. Om man spelar så jävla dåligt så man måste använda sig av fusk, då måste det väl finnas annat att göra som man är bra på istället! Om man satt runt ett pokerbord med en som fuskade hela tiden, ja då skulle man bara skicka en rak höger..

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Sweeper x:

Du måste skicka print screen på det nog, syns inte direkt att han fuskar på hans profil iaf.

Gjort

Permalänk
Medlem
Skrivet av iizhuuez:

HUR REPORTAR JAG????

En fuskare: DaddyIsTheBoss

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/DaddyIsTheBoss/s...

k/d 46-0 på 2 min, caspian border, servern starta precis, ingen annan hade dödat någon.

Edit: reportad!

Skön accuracy, http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/DaddyIsTheBoss/i...

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Om man ska fuska så kan det ju vara rimligt att dölja det, därför jag skrev så. Om du spelar mot mig så kommer du bara uppfatta mig som en lite över average spelare och inte störa dig alls. Därmed har jag inte sabbat spelet för dig direkt.
Chansen att du möter just mig är dock låg, jag spelar kanske 3-4h utspritt på en vecka och det är därför jag är så kass att jag behöver en bot för att inte sluta med 1-15 i k-d ratio varje match, hur kul är det. Med boten har jag roligare och jag avgör inte någon match direkt så tycker inte att jag sabbar något.

Helt ärligt, du måste va trädum och listig som en räka!!
Det är precis såna som dig som gör att denna tråden överhuvudtaget existerar och bara
ha mage med ett så uselt försök till ursäkt.
LÄGG HARPAN ISTÄLLET!!

Visa signatur

"Don´t run away, you only die tired"

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Om man ska fuska så kan det ju vara rimligt att dölja det, därför jag skrev så. Om du spelar mot mig så kommer du bara uppfatta mig som en lite över average spelare och inte störa dig alls. Därmed har jag inte sabbat spelet för dig direkt.
Chansen att du möter just mig är dock låg, jag spelar kanske 3-4h utspritt på en vecka och det är därför jag är så kass att jag behöver en bot för att inte sluta med 1-15 i k-d ratio varje match, hur kul är det. Med boten har jag roligare och jag avgör inte någon match direkt så tycker inte att jag sabbar något.

Du är pinsam, hoppas du blir permbannad i alla spel du äger!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SgtAMG:

Helt ärligt, du måste va trädum och listig som en räka!!
Det är precis såna som dig som gör att denna tråden överhuvudtaget existerar och bara
ha mage med ett så uselt försök till ursäkt.
LÄGG HARPAN ISTÄLLET!!

Skulle säga att det är pga dice och punkbuster som tråden existerar. Antalet fuskare kommer alltid vara proportionellt mot hur lätt det är att fuska, typ.
Trädum nja, man kan ju vända på det och säga att det är mer dumt att spela 30h i veckan och vara grym än att spela 3h med fusk och vara grym. Det beror ju på hur man ser på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Skulle säga att det är pga dice och punkbuster som tråden existerar. Antalet fuskare kommer alltid vara proportionellt mot hur lätt det är att fuska, typ.
Trädum nja, man kan ju vända på det och säga att det är mer dumt att spela 30h i veckan och vara grym än att spela 3h med fusk och vara grym. Det beror ju på hur man ser på det.

Om man nu spelar 30h per vecka så gör man det förmodligen för att det är roligt och skillsen kommer då förmodligen automatiskt. Enligt ditt resonemang är statsen enda anledningen till att du spelar? Du vill alltså vara bra men du vill inte lägga ner något jobb på det? Det måste kännas bra skumt när du avslutat en runda med fina poäng/unlocks samtidigt som du vet att det inte är din förtjänst?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Skulle säga att det är pga dice och punkbuster som tråden existerar. Antalet fuskare kommer alltid vara proportionellt mot hur lätt det är att fuska, typ.
Trädum nja, man kan ju vända på det och säga att det är mer dumt att spela 30h i veckan och vara grym än att spela 3h med fusk och vara grym. Det beror ju på hur man ser på det.

Ja de är då inte konstigt att världen ser ut som den gör, jisses..

Visa signatur

"Don´t run away, you only die tired"

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Om man nu spelar 30h per vecka så gör man det förmodligen för att det är roligt och skillsen kommer då förmodligen automatiskt. Enligt ditt resonemang är statsen enda anledningen till att du spelar? Du vill alltså vara bra men du vill inte lägga ner något jobb på det? Det måste kännas bra skumt när du avslutat en runda med fina poäng/unlocks samtidigt som du vet att det inte är din förtjänst?

Skickades från m.sweclockers.com

Unlocks vill man ju ha men stats och poäng är ointressanta. Sen så lägger jag inget värde i att vara bra på spel utan jag har kul bara jag får gå runt och panga lite. Det är ju dock roligare om jag får skjuta några själv och inte typ dö 20 gånger på ett game där jag dödat en själv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Trädum nja, man kan ju vända på det och säga att det är mer dumt att spela 30h i veckan och vara grym än att spela 3h med fusk och vara grym. Det beror ju på hur man ser på det.

Men problemet är ju att det inte är fuskaren som är grym utan i så fall aimboten eller möjligen den som kodat den.

Visa signatur

"The GauntMan knows he will win"

Permalänk
Avstängd

jag har aldrig träffat på fuskare i spelet.. otur eller tur?

OT: är origins fortfarande i beta eller har dom bara "glömt" ta bort -beta?

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Medlem
Skrivet av SgtAMG:

Ja de är då inte konstigt att världen ser ut som den gör, jisses..

Nej precis. Det ligger i människans natur att söka genvägar och lättare/snabbare/effektivare sätt att göra saker på. Annars hade vi nog fortfarande levt som på stenåldern. Eller menade du något annat?

Permalänk
Skrivet av Montalva:

jag har aldrig träffat på fuskare i spelet.. otur eller tur?

OT: är origins fortfarande i beta eller har dom bara "glömt" ta bort -beta?

Antagligen tur.

Citat:

Inlägg redigerat av söderbäck: tagit bort ett svar på ett raderat inlägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av DoNaLdSuThErLaNd:

Låt oss säga att det blir fixat så att man INTE kan fuska eller rättare sagt att man blir kickad/bannad vid användning av fusk. Vad händer med dig? vart tar du vägen då?

Jag spelar som vanligt bara, har börjat lära mig hyffsat nu ändå. De flesta fuskare är nog opportunister som gör det bara för att det är så lätt just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

Ja man kan ju tycka det, men kom ihåg att PB är ett företag som tar betalt för något som inte fungerar.De har redan fått sina pengar så inget kommer att få dem att göra sitt jobb.

WOW har månadsavgift

Var inne på en tdm server där det raslade joinande spelarnamn i chatten som pb tog.
Så lite nytta gör det allt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Unlocks vill man ju ha men stats och poäng är ointressanta. Sen så lägger jag inget värde i att vara bra på spel utan jag har kul bara jag får gå runt och panga lite. Det är ju dock roligare om jag får skjuta några själv och inte typ dö 20 gånger på ett game där jag dödat en själv.

Du skjuter ju ingen själv?...

Skrivet av cracko:

Om man ska fuska så kan det ju vara rimligt att dölja det, därför jag skrev så. Om du spelar mot mig så kommer du bara uppfatta mig som en lite över average spelare och inte störa dig alls. Därmed har jag inte sabbat spelet för dig direkt.
Chansen att du möter just mig är dock låg, jag spelar kanske 3-4h utspritt på en vecka och det är därför jag är så kass att jag behöver en bot för att inte sluta med 1-15 i k-d ratio varje match, hur kul är det. Med boten har jag roligare och jag avgör inte någon match direkt så tycker inte att jag sabbar något.

Fuskar du så förstör du. Du lär ju knappast bli bättre heller..
Tragiskt..