Permalänk
Medlem

Enligt mig det handlar om hur ens hjärna fungerar. Fuskare som inte bryr sig om medspelare, motspelare, omgivning eller reaktion, saknar Konsekvenstänkande. De som inte fuskar har ett utvecklat konsekvenstänkande. En del tycker att fusk är harmlöst och andra ser allvarligt på det. Jag själv ser fuskandet som något ofriskt, en störning i just de fall där det skadar sin omgivning och då menar jag alla situationer, inte bara spel. Jag själv spelar bara RTS som multiplayer och där förekommer inte fusk på samma sätt så jag har ingen riktig erfarenhet av utbrett fusk i just spel.
Vad är nöjet med att fuska? Få bra stats? Se bra ut inför andra? Ljuga för sig själv? Varför lägga massor av timmar på att ljuga för sig själv?
Nej fusk är till för de med låg moral och kass disciplin, vill man något ska man jobba för det.

Mina tankar.

Permalänk
Skrivet av zin:

Har lust att möblera om ansiktet på fuskare som härjar våra kära FPS spel, så mycket avskyr jag dem. Det enda de gör är att förstöra för andra, bara för att de tycker det är kul att fuska. De är inte mer än ett par snorungar med för mycket pengar att spendera ur mitt perspektiv. Hittills i Battlefield 3 har jag tagit och anmält tre st fuskare, vilka kommer bli bannade ganska snart. Är det någon här på SWEC som fuskar, då sätter jag dit dig också förr eller senare. Hade jag fått bestämma så borde vi göra såhär med varje fuskares dator;

Jag skulle betala pengar för att de som gör fusken också gör ett antifusk till dessa för en dyrare peng, marknadsförslag haha. Ett virus som gör att det det spammar ut kontoinformation till hundratals sajter eller varför inte en name and shame sajt. Så får lokala förmågor hantera saken som de anser passande. Nej, det är inte att överdriva.

Har haft annat för mig under någon månad men jag loggade in för att spela häromdagen och på de servrar som jag hann med så upptäckte jag 4 uppenbara fuskare, varav tre blev kickade. Tråkigt och nein, jag har fått nog av BF som var så roligt en gång i tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

Varför? Därför att det är helt otroligt utan fusk! Sluta ljug för helvete!

Du och dina vänner är sämst då alltså. Då vet vi!

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på såna sorgliga människor.

Vad är det fuskare får utav det? Dom blir ju inte duktigare utav det så dom kommer ju fortsätta va samma botten ätare som dom redan är...

Kan tänka mig att det är samma som med griefers, att se andra lacka. Just för att fuskarna är så pass kassa själva så dom inte kan göra mycket annat...
Om man dessutom gläds åt av att se folk lacka till så är man ju fan störd i huvet. Hitta nåt annat hobby än videospel om du nu spenderar din tid åt att se fusket spela spelen åt dig. Att det dessutom finns folk som betalar för sina FPS fusk, hah!

Patetiskt.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

Glitch-grejer på metro har jag råkat ut för. Jättekul, inte!

Länk:

http://www.zi0n.se/glitch.mp4

Edit: Länken går till min server och ingen "okänd" ..

Visa signatur

Thermaltake Level 10GT, Asus Rampage IV Extreme, Intel Core i7 3930K @ 3,9ghz - Watercooled by Corsair H100, 2 x GeForce GTX 590 (Quad-SLi), Dominator GT Quad 16GB, 2133MHz, 240GB SSD Force 3, All is powered by OCZ 1250w.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

Du får ursäkta, men när man läser vad du skriver så framstår du tyvärr som dum på riktigt.

Gäsp, var det allt du hade Einstein. Jag kan köpa att folk inte håller med mig men inte att bli kallad dum av någon sErIoUz GaMer.

För övrigt så:
§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.
§ 1.2 Uttalanden som kan uppfattas som stötande eller kränkande är inte tillåtna. Argumentera gärna, men låt det inte spåra ur till pajkastning.
§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna.

Du kanske förstår att jag inte tar åt mig när någon som inte ens kan hålla sig till trådens topic och samtidigt bryter mot minst 3 forumregler kallar mig för dum. Lite skrattretande faktiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Gäsp, var det allt du hade Einstein. Jag kan köpa att folk inte håller med mig men inte att bli kallad dum av någon sErIoUz GaMer.

För övrigt så:
§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.
§ 1.2 Uttalanden som kan uppfattas som stötande eller kränkande är inte tillåtna. Argumentera gärna, men låt det inte spåra ur till pajkastning.
§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna.

Du kanske förstår att jag inte tar åt mig när någon som inte ens kan hålla sig till trådens topic och samtidigt bryter mot minst 3 forumregler kallar mig för dum. Lite skrattretande faktiskt.

Meningslöst att svara egentligen.

1. Du gör dig mycket svår att respektera då du själv skiter fullständigt i andra.
2. De flesta av dina inlägg uppfattas nog stötande av de flesta. Att dessutom hjälpa folk att fuska i en tråd mot fusk tycker jag är att gå över gränsen.
3. Pga ovanstående punkter så blir folk irriterade på att du inte fattar o blir otrevliga. Det kan jag be om ursäkt för.

edit: sErIoUz GaMer? Ja om du menar glad amatör med lite tid över på kvällar o nätter som jag gärna tillbringar framför bf3, online mot andra på lika villkor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

Varför? Därför att det är helt otroligt utan fusk! Sluta ljug för helvete!

Jag ljuger inte. Men vi kan köra metro nån gång så kan jag visa hur man får poäng. Den där gången var blandning mellan mina Momomomonsterkiiilll och bra timing med medaljerna Dessutom hade jag en polare med som revivade mig. han fick förövrigt 130 - 50 som stats. Killen som var under mig i stats hade 170 kills.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Som ni själva kan se så har tråden spårat ur totalt, liksom de flesta trådar som rör fusk tenderar att göra.