Hej Kära Mionixanvändare!
Ledsen att det tagit tid för er att få svar, men förhoppningsvis har ni varit i kontakt med vår support och fått mer information angående de problem ni haft.
Allmän information:
Ny mjukvara till NAOS 5000 är på gång, har ni inte redan varit i kontakt med vår support ber jag er ta kontakt med dem och lämna datorspecifikation och vilket OS ni använder, samt vilka problem ni upplevt. Detta för att vi ska kunna återskapa problemet och lösa det snabbare. En betaversion kommer att komma ut snart som de som tagit kontakt med supporten kommer få tillgång till och vi kommer givetvis att arbeta vidare allt eftersom specifikationer och problem kommer in för att kunna lösa de problem som idag finns.
Iraffluse: Väldigt tråkigt att höra att du har fått problem med ditt Zibal 60. Ta kontakt med vår support så beställer dem nya tangenter och skickar ut till dig. Detta kan dock ta någon eller några veckor då produktion och transport kan ta lite tid.
Mvh
Mionix Support Team