Heroes of might and magic 6

Permalänk
Medlem

Heroes of might and magic 6

Riktigt kul! Men grymt svårt... Även om man kör på easy AI så får jag stryk, det var inte så här svårt i de förra spelen, jobbigt ju...

Och så önskade jag verkligen att de hade lagt till att man kunde använda townportal för att komma till vilken av sina städer som helst, sugigt, läste att det skulle fixas men nej.... om jag inte missat nåt...

Lite tips, för er som fastnar på laddningsskärmen (ubisoft) så är det nog brandväggen som blockerar, la till allt i brandväggen men så fort jag uppdaterade spelet så antog antiviruset att det var ett nytt program och blockerade det igen, fick lägga till det en gång till så gick det bra.

Tips om sidor med bra kartor? Enda jag hitttat är: http://www.maps4heroes.com/heroes6/maps.php

God Jul!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]