Heroes of newerth, trött på "otur" i matchmaking, ensam?

Permalänk

Heroes of newerth, trött på "otur" i matchmaking, ensam?

Hej!

(Måste varna vissa att det kan kännas som jag skryter i detta inlägg så, känsliga varnas.)
Jag har ett litet problem, när jag kör solo MM så lirar jag oftast SD för att All Pick har jag helt enkelt tröttnat på, att komma in och möta en fullmatad klan som kör magebane, kraken/tempest, PR etc som är oslagbart genom hela gamet. Men det känns som om jag har någon otrolig otur då det ofta går bra och jag ligger ofta plus i stats, vinner lanen osv, men sedan går andra lanes skit och vi förlorar. Det andra som händer är att vi får en kass setup, som t ex när jag körde 3v3 och en kille fick tempest, wildsoul och keeper som alternativ, liksom, vad gör man? Innan de ändrade MMRen så låg jag på ca 1600, inte ett proffs men jobbade mig uppåt, sedan ändra de ju och alla fick smaka på 1500 igen och sen dess har jag bara sjunkit pga idioti i lagen (nu snackar jag intentionally feed, folk som är allmänt arroganta, bara kör ensamma osv.. inte folk som bara är kassa.) Nu ligger jag på ca 1450 och hamnar återigen med folk som inte fått något grep om hur man ska lira på ett effektivt sätt vilket man blir rätt trött på, så min fråga är, hur ska jag kunna komma upp igen? Jag lirar med polarna ibland men vi kan ofta inte få ihop en full grupp då vi är tillgängliga på olika tider, men när vi väl gör det vinner vi i princip varenda match oavsett setup med tri-lanes etc.. Känns som man ofta hamnar med nybörjare som leder till förlust men det kanske är att jag är kass, fast jag inte var det innan MMRen ändrades, well, min fråga är, hur klättrar ni uppåt lättast utan att alltid gå magebane/night hound och vänta till end game för att sola hela laget?

EDIT: Ledsen om texten är lite luddig, skrev detta under extrem ilska efter att en magebane levt livet, farmat, KSat mig X antal gånger tills end game då han trodde han kunde sola en Immortal-Swiftblade, en freefarmande pred och en kraken..

Mvh,

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja.. Det är rätt logiskt... Ligger man på 1800 innan reset så kan man klättra upp all by yourself till 1800 igen. Så, om du är tillräkligt bra om inte bättre än 1600 spelarna så kommer du klättra uppåt!

Permalänk

Fast de som låg på 1450 och neråt har inte känt samma förändring som vi andra gjort har jag märkt, så man har blivit blandad med dem igen. Jag känner ju att jag förlorar oftare sen reset, så det måste ju ha något med saken att göra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1600 är low. 1450 är också low.

Om du förtjänar att ligga högre så kommer du också garanterat att klättra. Trodde också att jag var semi-pro när jag först nådde 1600, men det är när man faktiskt inser hur dålig man är som man kan bli bättre.

Och btw, när du blir lite bättre så ska du se att det inte finns några oslagbara lanes/setups.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KIockren:

1600 är low. 1450 är också low.

Och btw, när du blir lite bättre så ska du se att det inte finns några oslagbara lanes/setups.

Mja, det finns ALLTID pub-stomp set-ups

Permalänk
Medlem

1600 bra :D? rofl

Permalänk
Medlem
Skrivet av KIockren:

1600 är low. 1450 är också low.

Om du förtjänar att ligga högre så kommer du också garanterat att klättra. Trodde också att jag var semi-pro när jag först nådde 1600, men det är när man faktiskt inser hur dålig man är som man kan bli bättre.

Och btw, när du blir lite bättre så ska du se att det inte finns några oslagbara lanes/setups.

Nej såklart inte, men säg att du spelar SD, dem får Monarch och Amun, du har ingen aning om det. Då behöver du ha antingen en jävligt bra Magebane eller Wretched Hag, kanske en pred?
Klart det finns men inte lika tydligt för dem som ligger på 1700+!

Permalänk
Skrivet av KIockren:

1600 är low. 1450 är också low.

Om du förtjänar att ligga högre så kommer du också garanterat att klättra. Trodde också att jag var semi-pro när jag först nådde 1600, men det är när man faktiskt inser hur dålig man är som man kan bli bättre.

Och btw, när du blir lite bättre så ska du se att det inte finns några oslagbara lanes/setups.

T o m i Pro-games ser jag ju mönster i vilka som vinner, de laget som pickar magebane först vinner OFTARE än de som inte har magebane eller någon annan über-carry.

Körde igår med ett par polare, då vann vi alla games i SD och förlora alla AP games. I de flesta spel finns ett mönster för hur man vinner men inte i HoN, gillar det på samma gång som jag hatar det. x)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

T o m i Pro-games ser jag ju mönster i vilka som vinner, de laget som pickar magebane först vinner OFTARE än de som inte har magebane eller någon annan über-carry.

Körde igår med ett par polare, då vann vi alla games i SD och förlora alla AP games. I de flesta spel finns ett mönster för hur man vinner men inte i HoN, gillar det på samma gång som jag hatar det. x)

Om ni förlorar alla AP ni kör så borde det vara rätt uppenbart att ni gör något fel.

Om du är trött på vissa carries, lira BP och plocka bort t.ex. Magebane då?

Permalänk

Det går inte spela Heroes of Newerth själv. Jag ligger på 1700+ på 2 accs efter reset. Jag o polarna har problem med att vara 4. Killen vi får i laget spelar oftast carry eller support. Vi sätter han absolut inte på ganker om det är möjligt. Ofta ligger grabben på 1600-1700. Det är ofta dåliga spelare som har spelat otroligt många matcher och inte bryr sig om dom vinner eller inte utan bara vill få kills.

Dåliga spelare köper alltid en ward + str 150g och int 150g som support. Då ser man direkt att spelaren är dålig och inte fattat hur HoN spelas. Man kan också se det på andra starting items. Då är det ofta läge att dra en remake.

Jag förstår att du är bättre än de du spelar med men du lär dig fortfarande otroligt mycket. Låt det ta den tid det tar. När du blir tillräckligt bra går det lätt stompa upp till 1650 mmr nu efter patch utan några helst problem med typ 25-2 i win/loss.

Games förlorar man alltid.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av KIockren:

Om ni förlorar alla AP ni kör så borde det vara rätt uppenbart att ni gör något fel.

Om du är trött på vissa carries, lira BP och plocka bort t.ex. Magebane då?

Jo, det förstår vi med. x)
Nu har vi bara lirat SD och vunnit alla matcher de senaste 2 dagarna, så vi kan ju helt enkelt inte sätta ihop en bra ssetup i AP, och det suger ju. x)

Skrivet av Ninotramp:

Det går inte spela Heroes of Newerth själv. Jag ligger på 1700+ på 2 accs efter reset. Jag o polarna har problem med att vara 4. Killen vi får i laget spelar oftast carry eller support. Vi sätter han absolut inte på ganker om det är möjligt. Ofta ligger grabben på 1600-1700. Det är ofta dåliga spelare som har spelat otroligt många matcher och inte bryr sig om dom vinner eller inte utan bara vill få kills.

Dåliga spelare köper alltid en ward + str 150g och int 150g som support. Då ser man direkt att spelaren är dålig och inte fattat hur HoN spelas. Man kan också se det på andra starting items. Då är det ofta läge att dra en remake.

Jag förstår att du är bättre än de du spelar med men du lär dig fortfarande otroligt mycket. Låt det ta den tid det tar. När du blir tillräckligt bra går det lätt stompa upp till 1650 mmr nu efter patch utan några helst problem med typ 25-2 i win/loss.

Games förlorar man alltid.

Jo, har insett att man fortfarande lär sig, nu har jag börjat lira support istället för att bli riktigt bra på det, för när jag kommer upp på 1700 så kan man ju inte lira carry hela tiden. x)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lär er spela Nomad så kommer ni lätt upp till 1850 som jag gjorde på 2 veckor ungefär.

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Skrivet av Kare:

Lär er spela Nomad så kommer ni lätt upp till 1850 som jag gjorde på 2 veckor ungefär.

Okej, hur gjorde du när du var där då? Fortsatte att alltid spela samma hero? xD

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

Okej, hur gjorde du när du var där då? Fortsatte att alltid spela samma hero? xD

Japp, gick från att ha Nomad på 1% spelad till 15% av 1000 games ungefär. Handlar mest om att hitta rätt item setup som funkar i varje game mot alla heroes. Jag lyckades hitta min setup tydligen

EDIT: Jag glömde nämna. I never Concede Man spelar inte för att ge upp efter 15minuter, hur lär man sig spelet då? Man spelar för att lära sig spelet och bli bättre!

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Kör alltid mid, och en gankhero t.ex Devourer

Visa signatur

Ryzen 7 3800 | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL18

Permalänk
Skrivet av Kare:

Japp, gick från att ha Nomad på 1% spelad till 15% av 1000 games ungefär. Handlar mest om att hitta rätt item setup som funkar i varje game mot alla heroes. Jag lyckades hitta min setup tydligen

EDIT: Jag glömde nämna. I never Concede Man spelar inte för att ge upp efter 15minuter, hur lär man sig spelet då? Man spelar för att lära sig spelet och bli bättre!

Skrivet av burkarn:

Kör alltid mid, och en gankhero t.ex Devourer

Tröttnar ni inte på att alltid spela samma roll och hero? Jag byter roll varje match i princip för att få variation.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hmm jag befinner mig i en tvärtom situation :S

Jag låg på 1800 pre-patch (nere till 1650 post-patch, och här har jag stannat i stort sett pga 1 anledning).

När jag spelar med mates möter vi jämt 3-5 lockat som är BÄST I VÄRLDEN xD (Vi är visserligen 1500-1600 spelare + mig och en till som va 1800, så vi kanske inte är så bra). Men vi möter folk som är helt sjukt seriösa, de går inte att spela med mates om man inte ska spela 100% seriöst, vilket man inte orkar göra hela tiden + att matesen vill ALDRIG göra det.

Har kört med mates 24/7 och gick ned till 1600, sen en dag nu på jullovet så var ingen hemma utom jag (forever alone!) och då stompa jag mig själv upp till 1680 (lite förbättring iaf ^^) och jag var helnöjd. Även fast de var lite tråkigt att spela ensam. Tycker de e mkt roligare o sitta i skype o driva med folk som failar osv ^^. Men sedan dagarna efter har jag kört med mates och loosat i princip 80% av alla games.. =/
Vi möter jämt folk som har 90 wards och 100 counterwards samt som vår support säger "jag ska ha ghost marchers innan jag tänker warda!!RUS1!one!"

Ni tänker kanske "droppa dina mates, dom suger och de gör du med" men de konstiga var att vi hade ca 80% win innan patchen? Sedan dess har vi mött riktigt hardcore folk :s Fattar itne vad som hänt.. =/

*Angry QQ NerD*

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

Tröttnar ni inte på att alltid spela samma roll och hero? Jag byter roll varje match i princip för att få variation.

Vill du bli av med din "otur" är detta bästa sättet. När du väl kommit upp till din mmr som du är nöjd med är det bara byta roll.

Visa signatur

Ryzen 7 3800 | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL18

Permalänk
Skrivet av dAVEUS:

Ja.. Det är rätt logiskt... Ligger man på 1800 innan reset så kan man klättra upp all by yourself till 1800 igen. Så, om du är tillräkligt bra om inte bättre än 1600 spelarna så kommer du klättra uppåt!

Jag som låg på 1720 innan reset kom ner till 1590, medans en som låt på 1400 innan kommer upp mot 1450. Har man det då på kortare väntetid, i stället för fairer matches, (vilket man ibland inte hinner ändra innan man kommer in) så händer det att 1720-killen bli blå och 1400 blir orange. Detta betyder ju inte att man förlorar, eftersom det andra lager ser ut precis likadant, men roligt är det ju inte att plötsligt spela med 1400-folk igen. Inte på grund av hur bra de spelar, utan hur de brukar uppföra sig, om du kanske komemr ihåg Ibland är /silence den enda utvägen, och det är ju inte precis bra för teamplayet att inte kunna se vad folk skriver.

Skrivet av Kare:

Lär er spela Nomad så kommer ni lätt upp till 1850 som jag gjorde på 2 veckor ungefär.

Lär er spela många olika heroes på många olika sätt, så att ni inte blir begränsade av vilka heroes du kan ta i Singledraft tex
Men det är sant, vill man ha något gjort om man kör solo MM, så får man göra det själv. Hade förlorat kanske fyra matcher på rad med gankers och supports, så jag tröttnade och spelade pred en match. Farma i skogen i 20 min, sen hoppa in och ta en quadkill och 2 baracker, och sedan är det vunnet

Pro-tip: Spela alltid med minst två personer som du känner

edit: nej, man kommer inte bara komma upp till vad man hade innan igen, eftersom jag plötsligt har +/- 5,0 runt 1570. Senast jag var där nere vann jag 20mmr per match
Man får väl helt enkelt vänja sig vid att det är bättre att ha 1700 nu än det var innan

Permalänk
Skrivet av Kare:

EDIT: Jag glömde nämna. I never Concede Man spelar inte för att ge upp efter 15minuter, hur lär man sig spelet då? Man spelar för att lära sig spelet och bli bättre!

Jaså, jag trodde jag var ensam om det Kul att se att det finns fler som delar mina "åsikter"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

Hmm jag befinner mig i en tvärtom situation :S

Jag låg på 1800 pre-patch (nere till 1650 post-patch, och här har jag stannat i stort sett pga 1 anledning).

När jag spelar med mates möter vi jämt 3-5 lockat som är BÄST I VÄRLDEN xD (Vi är visserligen 1500-1600 spelare + mig och en till som va 1800, så vi kanske inte är så bra). Men vi möter folk som är helt sjukt seriösa, de går inte att spela med mates om man inte ska spela 100% seriöst, vilket man inte orkar göra hela tiden + att matesen vill ALDRIG göra det.

Har kört med mates 24/7 och gick ned till 1600, sen en dag nu på jullovet så var ingen hemma utom jag (forever alone!) och då stompa jag mig själv upp till 1680 (lite förbättring iaf ^^) och jag var helnöjd. Även fast de var lite tråkigt att spela ensam. Tycker de e mkt roligare o sitta i skype o driva med folk som failar osv ^^. Men sedan dagarna efter har jag kört med mates och loosat i princip 80% av alla games.. =/
Vi möter jämt folk som har 90 wards och 100 counterwards samt som vår support säger "jag ska ha ghost marchers innan jag tänker warda!!RUS1!one!"

Ni tänker kanske "droppa dina mates, dom suger och de gör du med" men de konstiga var att vi hade ca 80% win innan patchen? Sedan dess har vi mött riktigt hardcore folk :s Fattar itne vad som hänt.. =/

*Angry QQ NerD*

Det där känner jag faktiskt igen. Helt sjukt vad mycket tryhards det har kommit på hon. Hela jävla lag som pickar helt skumt och sen swappar runt allt 5 sec innan start, gärna eskort till ward-bitchen osv. Så här var det verkligen inte pre-patch. Sen om man själv går support någon runda så givetvis har de andra laget minst 6 counterwards uppe åt gången, wtf?

Innan patch=everyone wants to be a carry, efter patch=typ tävling om vem som kan supporta bäst.

Permalänk
Skrivet av Rupenbritz:

Vi möter jämt folk som har 90 wards och 100 counterwards samt som vår support säger "jag ska ha ghost marchers innan jag tänker warda!!RUS1!one!"

Ni tänker kanske "droppa dina mates, dom suger och de gör du med" men de konstiga var att vi hade ca 80% win innan patchen? Sedan dess har vi mött riktigt hardcore folk :s Fattar itne vad som hänt.. =/

*Angry QQ NerD*

om din mate sätter prio på skor innan sitt jobb så borde du faktiskt droppa honom, x) Eller säga till honom.

När jag lirar med mina polare ragear vi precis som vi skulle gjort på nån random i princip, funkar bra, man rättar felen rätt lätt efter sånt rage i skype må jag säga. xD

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

Tröttnar ni inte på att alltid spela samma roll och hero? Jag byter roll varje match i princip för att få variation.

Jag har spelat Dota 1 och nu HoN allt för mycket och kört alla heroes om och om igen. Det är därför jag nu kör en och samma hero så man äntligen kan ta sig upp i MMR'en

Skrivet av _MmattiasS_:

Jag som låg på 1720 innan reset kom ner till 1590, medans en som låt på 1400 innan kommer upp mot 1450. Har man det då på kortare väntetid, i stället för fairer matches, (vilket man ibland inte hinner ändra innan man kommer in) så händer det att 1720-killen bli blå och 1400 blir orange. Detta betyder ju inte att man förlorar, eftersom det andra lager ser ut precis likadant, men roligt är det ju inte att plötsligt spela med 1400-folk igen. Inte på grund av hur bra de spelar, utan hur de brukar uppföra sig, om du kanske komemr ihåg Ibland är /silence den enda utvägen, och det är ju inte precis bra för teamplayet att inte kunna se vad folk skriver.

Lär er spela många olika heroes på många olika sätt, så att ni inte blir begränsade av vilka heroes du kan ta i Singledraft tex
Men det är sant, vill man ha något gjort om man kör solo MM, så får man göra det själv. Hade förlorat kanske fyra matcher på rad med gankers och supports, så jag tröttnade och spelade pred en match. Farma i skogen i 20 min, sen hoppa in och ta en quadkill och 2 baracker, och sedan är det vunnet

Pro-tip: Spela alltid med minst två personer som du känner

edit: nej, man kommer inte bara komma upp till vad man hade innan igen, eftersom jag plötsligt har +/- 5,0 runt 1570. Senast jag var där nere vann jag 20mmr per match
Man får väl helt enkelt vänja sig vid att det är bättre att ha 1700 nu än det var innan

Skrivet av _MmattiasS_:

Jaså, jag trodde jag var ensam om det Kul att se att det finns fler som delar mina "åsikter"

Skriver som jag sa te förra. Spelat spelet aldeles för mycket så jag behöver inte spela de andra för att lära mig mer, inriktar mig hellre nu på att bara spela en som är en garanterad WIN för mig och laget Team happy = me happy = enemies mad = me nomad

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Stompar upp mig i solo MMR nu med MKK dock Så sjukt OP Hero fastän nerfen ^^

Permalänk

Lirade ännu mer idag, SD som vanligt, vann 3 matcher på raden, ligger nu på 1479 tror jag, låg på 1423 i förrgår, vunnit varenda match sen dess, Körde AP, gick ner, började med SD igen, vinner hela tiden, skumt.. ><

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Blir så sur ibland på detta spelet. Jag får mest spela med idioter tror jag, eller jag vet. Var solo top som hellborn som flint, vilket borde vara ok eftersom det går rätt fort att få lite range. Speciellt eftersom de inte hade det allt för många stuns eller nukes för att kunna diva. Säger till predator att stacka för att sedan göra en pull. Något som vi båda hade tjänat på. Detta utspelar sig då:
"Please pull ffs"
"You noob, you are on your own, you can't handle top? You noob"
"Yes I can handle top but I need to be close to tower so the can't dive me, so for the love of god, stack and pull"
"Hahahahahah, die noob"

Det som hände sedan är så klart att creepsen kommer en bit ifrån tornet, de ställer sig ivägen så jag inte kan lasthitta, de får massa denies och flyttar possitionen ännu mer. Jag skriver mera till preditor och han enbart skrattar som svar. Jag har nu 2 val, stå vid tornet och få 0 xp eller iaf försöka få någon xp. Detta resulterar i att jag går lite frammåt och dör. Så fortsätter sedan matchen i 5 minuter, jag så fort jag kommer inom xp range så dödas jag. Efter 3 deaths och predator har skrattat jag vet inte hur många gånger istället för att göra något för laget så bestämmer jag att ett besök på ICA är på liv och död och lämnar matchen.

Jag önskar verkligen att detta enbart hänt 1 gång men det är typ mer regel än undantag och det känns som det är det som gör att jag inte kommer upp i 1700 som jag var i innan (inte spelat jättelänge men iaf). Ibland undrar jag hur svårt det kan vara egentligen... Man blir inte lite trött på spelet när det är sådär.

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagle:

Blir så sur ibland på detta spelet. Jag får mest spela med idioter tror jag, eller jag vet. Var solo top som hellborn som flint, vilket borde vara ok eftersom det går rätt fort att få lite range. Speciellt eftersom de inte hade det allt för många stuns eller nukes för att kunna diva. Säger till predator att stacka för att sedan göra en pull. Något som vi båda hade tjänat på. Detta utspelar sig då:
"Please pull ffs"
"You noob, you are on your own, you can't handle top? You noob"
"Yes I can handle top but I need to be close to tower so the can't dive me, so for the love of god, stack and pull"
"Hahahahahah, die noob"

Det som hände sedan är så klart att creepsen kommer en bit ifrån tornet, de ställer sig ivägen så jag inte kan lasthitta, de får massa denies och flyttar possitionen ännu mer. Jag skriver mera till preditor och han enbart skrattar som svar. Jag har nu 2 val, stå vid tornet och få 0 xp eller iaf försöka få någon xp. Detta resulterar i att jag går lite frammåt och dör. Så fortsätter sedan matchen i 5 minuter, jag så fort jag kommer inom xp range så dödas jag. Efter 3 deaths och predator har skrattat jag vet inte hur många gånger istället för att göra något för laget så bestämmer jag att ett besök på ICA är på liv och död och lämnar matchen.

Jag önskar verkligen att detta enbart hänt 1 gång men det är typ mer regel än undantag och det känns som det är det som gör att jag inte kommer upp i 1700 som jag var i innan (inte spelat jättelänge men iaf). Ibland undrar jag hur svårt det kan vara egentligen... Man blir inte lite trött på spelet när det är sådär.

Sånt är riktigt kul, jävla asshats det finns alltså
--------------
Mind you, jag är värdelös på HoN, spelat i en vecka ungefär. Men t.o.m jag fattar att det kanske inte är en sådan bra idé att jungla på andra sidan river när nästan alla är miss. Har hänt ett par gånger att en kille bara går runt som ett fån utan att tänka och bara feedar andra laget, sedan blir dom förvånade när de blir dödade. Fast jag kör på ~1500 rating så det kanske inte är så konstigt endå ...

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Det enda jag stör mig på är att när man vinner får man väldigt lite mmr när man vinner och utav helvete med minus när man förlorar.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

Fast de som låg på 1450 och neråt har inte känt samma förändring som vi andra gjort har jag märkt, så man har blivit blandad med dem igen. Jag känner ju att jag förlorar oftare sen reset, så det måste ju ha något med saken att göra.

Du suger och blir arg för det
I get it.

Till 1700 kan du lätt vinna själv om du bara pickar en stark midhjälte

Permalänk
Skrivet av Gainsgoblin:

Du suger och blir arg för det
I get it.

Till 1700 kan du lätt vinna själv om du bara pickar en stark midhjälte

Så du säger att jag bara blir boostad av mina polare när vi kör fullt lag och om jag bär laget? Supportsen och tanken vinner åt mig, eller? För då, som sagt, vinner vi nästan hela tiden.

Visa signatur