SDD Problem hjälp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
ljusne
Registrerad
Mar 2010

SDD Problem hjälp

Kan någon hjälpa mig? jag har köpt en ADATA 64g S599 serie , och har kopplat in allt och lagt till drivrutiner , och jag hittar den i "Device maneger" Men den finns inte tillänglig där de andra finns , hur kommer detta sig? mycket tacksam för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Aug 2011

Har även samma problem, skulle vara tacksam för svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011

Högerklicka på (Den här) Dator på skrivbortet, välj hantera. Tryck på Lagring->Diskhantering. Den kommer då söka efter lagringsenheter, kan ta någon minut. Efter det listas diskar och läsare i botten. I nedre delen leta reda på din nya disk och högerklicka på den ruta med svart sträck, ska stå opartitionerat utrymme eller något. Välj att skapa en ny partition och följ guiden.

Hoppas det hjälper

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av wargreymon:

Högerklicka på (Den här) Dator på skrivbortet, välj hantera. Tryck på Lagring->Diskhantering. Den kommer då söka efter lagringsenheter, kan ta någon minut. Efter det listas diskar och läsare i botten. I nedre delen leta reda på din nya disk och högerklicka på den ruta med svart sträck, ska stå opartitionerat utrymme eller något. Välj att skapa en ny partition och följ guiden.

Hoppas det hjälper

Tackar, detta funkade !