Permalänk
Medlem

R.A.T 9 Råd

Hej! Jag undrar vad det finns för nackdelar och fördelar i R.A.T 9 musen....
Vad jag har hört så har folk fått några problem med bland annat knapparna och ytorna man har den på.
Så då tänkte jag fråga ni som har erfarenhet med denna mus

Permalänk
Medlem

Kom igen! Är det ingen som har något att säga???

Permalänk
Medlem

Slutet gott allting gott xD

Nu har jag köpt den och jag får säga att jag är jävligt nöjd med den. Detta är den bästa musen jag nånsin känt på. Jag skulle definitivt rekommendera den här till den seriösa gamern

Permalänk
Medlem

Min mus "råkade" gå sönder inatt så nu är jag ute efter en ny. RAT 9 ser bra konstig ut men den verkar få bra betyg överallt.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Min mus "råkade" gå sönder inatt så nu är jag ute efter en ny. RAT 9 ser bra konstig ut men den verkar få bra betyg överallt.

Ja jag sitter med den nu och jag kan säga att jag är jävligt nöjd med den. Min vän sa däremot att han inte gillade formen men alla möss han gillar har samma form

Permalänk
Medlem
Skrivet av danielgaming:

Ja jag sitter med den nu och jag kan säga att jag är jävligt nöjd med den. Min vän sa däremot att han inte gillade formen men alla möss han gillar har samma form

Det vart en Logitech G700 och jag är super nöjd, kanske hade blivit det med RAT9 med men den var bara trådlös, och det avgjorde saken.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Min mus "råkade" gå sönder inatt

That's what she said

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33