Gray-mane or battle-born, consequences?

Permalänk
Medlem

Gray-mane or battle-born, consequences?

Hi, i am at the part where you choose either one or "i am not picking sides". i am just wondering if the answer makes any difference in the story?

(ok glömde totalt bort att jag skrev på engelska, orkar inte ändra...

Visa signatur

Cooler master HAF-X | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | Sapphire R9 Fury | Corsair Vengeance 16GB DDR4 (2x8) | NZXT Hale90 850W | Corsair Force Series MP500 120GB | samsung SSD 840 PRO 256GB | Corsair SSD force gt 120GB | Seagate barracuda 2TB 7200 rpm |

Permalänk
Medlem

I have no clue.

(Oj... jag råkade skriva på engelska men är för lat för att trycka ett antal gånger på backspace)...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nascend:

Hi, i am at the part where you choose either one or "i am not picking sides". i am just wondering if the answer makes any difference in the story?

(ok glömde totalt bort att jag skrev på engelska, orkar inte ändra...

Inte vad jag har kunnat märka iaf,
men den är ju i sig en hint om den större konflikten (Stormcloaks/Imperials) på ett tidigt
stadie i spelet & det är väl tyvärr därför den finns (jag upplever det en aning spelfördummande).
(GrayManes/Stormcloaks/Nords VS. Battle-Borns/Imperials/Bretons/Mercs) .. är det väl?

Själv spelar jag enligt alternativ ett (Nord) med stark anknytning till Orcs, då jag gillar deras
"Code of Malacath" & deras rättframma stil. Imperials dödar jag pronto, utom inne i städer där
jag måste kunna röra mig av speltekniska skäl. (T.ex. i Riften efter avslutat MQ i mitt fall.)

Hope that helps, cheers.

Permalänk

Till huvudstoryn, inte direkt. Till spelet i övrigt till viss del. Gör två karaktärer. Jag har just börjat på min andra där jag ska vara lojalist.