Webhallen förstört av Ryssar...

Permalänk
Medlem

Förväxla inte lag och EA:s licensvillkor.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Likvid:

Bara för att vissa inte gillar Ryssar så byt server då istället för att gnälla, ryssar enligt min mening är raka och har en tuffare attityd än mesiga svenskar så gilla läget och sluta klaga, dom är inte värre än nån annan.

Det är väl tur att inte hela världen delar svensk kultur.

Eller så flyttar du till Ryssland ! Låter bäst tycker jag!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ringen:

Ang banna rysslands ip så är det TYVÄRR olagligt att göra då det var nåt vi ville göra då Bf2 var stort.

OK så skulle jag fixa aimbot så är det fritt fram att spela på eran server?
det enda man får ta är lite hårda ord i chatten,fan det kan man ju stå ut med

om jag vore dig så skulle jag ta tag med hårdhandskarna och banna idioternas IP adresser för alltid.
varför hålla på och larva?
då stödjer du ju indirekt fusk i BF3 tänk på det

fortsätter det här att dom som kör med aimbot får härja fritt så kommer BF3 vara utdött om några månader.
ingen normal person vill väl köra matcher med folk som kör med aimbot
det är ju micket loligt

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av Likvid:

Bara för att vissa inte gillar Ryssar så byt server då istället för att gnälla, ryssar enligt min mening är raka och har en tuffare attityd än mesiga svenskar så gilla läget och sluta klaga, dom är inte värre än nån annan.

Det är väl tur att inte hela världen delar svensk kultur.

Folk som absolut måste vara helt politiskt korrekta och är så otroligt rädda att säga nått "fel" är skrattretande. Du påstår att dom inte är värre än nån annan ( likadana som alla andra ) men sen samtidigt att dom är helt olika ( bättre än ) "oss". Good move.
Att folk från olika länder och regioner uppför sig olika är fan inget man behöver hymla om. Det bara är så. Acceptera det och gå vidare med ditt liv.

Behandla inte symptomen. Bota problemet. Bort med skiten ist för att springa och gömma sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av airhead:

Hur kan man ens ansluta till servrar utan Battlelog?

Det tror jag inte. De ser ut att ha vanliga namn i poänglistan på servern men de använder uppenbarligen någon form av specialtecken eftersom de inte går att hitta på battlelog.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ringen:

G
Ang banna rysslands ip så är det TYVÄRR olagligt att göra då det var nåt vi ville göra då Bf2 var stort.

Skitsnack, det finns inga lagar som säger att man inte får ha en ip-block/ban på ett särskilt lands ip-range.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewiruz:

Men snälla känner du dig kränkt? Iof är Svenskar rasister bara dom andas men sluta blanda in ordet rasist i bf3! Sen är det sant att det fuskas mycket och Ryssarna brukar vara bra på det!

Så du anser att skriva saker som "jävla neger" inte är rasistiskt?

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

... Bläsch. Sämst är dom också, dom kan ju inte ens spela som ett lag om det bara är 5 ryssar heller för den delen?

Vi får väl se hur det går i JVM finalen.. SWE vs. RUS..

Men, rötägg finns det i alla länder.. Nu är Ryssland ganska stort i jämförelse med Sverige, så inte konstigt om antalet är större än ex. antalet svenskar. Men procentuellt (per capita) är det nog ingen större skillnad.
Det e lätt å skrika i en chat ingame.. lika lätt som här på Swecs forum.. (nästan).

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Trodde att vi blev invanderade irl ...

You're not alone mate.. not alone. o.O'

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Trollz will be trollz.

Tycker detta är ytterst intressant hur folk riktar in sig på en minoritet när det finns så mycket andra folkslag att rikta irritation mot. Skulle jag lägga fram en simpel tabell med statistik på var folk kommer ifrån som beteer sig illa på (våra) webhallen-servrar så ser det riktigt pinsamt ut för svenska folket. För varje ryss jag stöter på som beteer sig illa så ser jag minst 3 svenskar. Ipsum Factum

Sedan förstår jag ärligt talat inte varför i hela friden folk gör sig så besatta av hur andra uppför sig istället för att lägga energi och fokus på sig själv. Ser man folk som inte sköter sig finns det ju trotsallt alternativ att rapportera dessa genom IRC och forum för att låta oss ta hand om saken.

Sedan som redan nämnt så finns det en stor mängd administratörer på våra BF3 servrar vilket en större part är mer aktiva än man kan begära. Folk med jobb och skola sitter normalt inte uppe hela nätter för att vänta på en enskild bråkstake. Därför förlitar vi oss delvis på att få hjälp av våra "stammisar" som även hänger på IRC och enkelt kan underätta en vaken admin när något är på tok. Skulle folk inte vara så orealistiska och inse att det faktiskt är levande människor som finns bakom kulisserna och inte robotar så skulle även det göra spelupplevelsen mer trevlig för alla inblandade.

Permalänk

Kan man inte stänga av chattrutan då, jag menar för dom som stör sej på vad folk skriver, vill jag chatta finns msn och andra saker...jag spelar när jag spelar.
Visst fuskar folk men vadå, orka bry sej, förmodligen kommer dom till slut försvinna, och kör du rent mjöl i påsen så är det väl bara att stoppa näsan i vädret och spela vidare....

det finns alltid idioter på alla sätt i alla lägen, deal with fuskare eller sluta spela...så enkelt är det !

Permalänk
Medlem

Något jag ännu inte förstår är varför folk blandar ihop rasism och främlingsfientlighet (xenophobia).
Att ha agg mot ett specifikt land är inte Rasism utan xenophobia, skulle folk istället skriva "jävla neger" så är det en helt annan femma, då det är "hat" mot en specifik etnisk grupp.
Så använd rätt termer snälla, för i dagens samhälle så verkar dessa begrepp ha fått samma innebörd vilket är olyckligt.

Till er som "vill ha adminrättigheter" så har vi ett forum, http://lokalen.nu, där kan ni skriva en tråd i vårat recruitment forum och skriva lite om er själva.
Skall dock påminna att vi i dagsläget har väldigt lågt intag på nya admins och vill veta vilka ni är innan vi skulle acceptera era ansöknigar. De flesta i denna topic kan jag dock säga inte har det rätt sinneslaget för att kunna administera servrar.

Det här med att IP-blocka vissa länder är inget som EA/DICE skulle tillåta, utan skulle vi göra det så skulle vi förlora vårat avtal med dom och kan inte längre hosta era favorit servrar (hoppas jag ) på bf3.
Utan vi måste banna specifika individer och då kan ni hjälpa till genom att rapportera på IRC eller vårat forum. Detta skulle leda till en mycket trevligare stämning för alla som är inne spelar.

Har ni mer frågor så använd gärna vårat forum eller irc #webhallen@irc.quakenet.org
Ifall det är något mer "privat" så går det även bra att PM:a mig mig här på forumet eller på vårat forum

Regards
Raiu

Permalänk
Skrivet av CoZalon:

Jag hör hellre "F*tta, k*k och alla otrevliga förolämpningar du kan komma på innan jag läser "Hej" på ryska, så fort jag har någon form av administrativ rättighet i vilket sorts forum som helst (chatrum, servrar, forum, you name it) kickar jag ryssar. Dom är helt slut, hur svårt kan det "ENGLISH!!!!" vara att förstå? Jävla pest är dom. Nästan rasistvarning på mig om det hade vart så att jag pekade ut en ras, men jag åsyftar hela landet. Bläsch. Sämst är dom också, dom kan ju inte ens spela som ett lag om det bara är 5 ryssar heller för den delen?

Haters gonna hate.

Som nån här sa innan så har Ryssland inte lika bra möjlighet att lära sig engelska som några andra i världen. Kolla på Frankrike tex, de vägrar o prata annat språk än sitt eget!
En sak du inte tänker på heller att ryska alfabetet är inte som svenska/engelska, lycka till o skriva på engelska med ett ryskt tangentbord!! du kanske tänker varför kan de inte skaffa ett engelskt eller nått? kan tänka mig att de skiter i det såklart, tar den lätta vägen som människan gillar göra.

Får man fråga varför du blir så störd när det står på ryska? jag tycker att det klassas som ett i-lands problem, det man inte vet har man inte ont av. Jag har inget emot om nån skriver i chatten i annat språk, därför jag har annat som är viktigare att tänka på, koncentrera mig på det jag ska göra istället för tjafsa om något onödigt. Visst, en sak om det inte är tillåtet men det gör inte saker bättre bli irriterad över det.
Jag spelar gärna på nån annan server som inte talar svenska/engelska, sålänge man har kul när man spelar så räcker det för mig!

Sist men inte minst, vad vet du om att de inte kan spela som lag? ska jag också säga det när jag spelar på swec server o laget förlorar hela tiden att svenskar är losers o inte kan spela som lag? där tänkte du inte riktigt.

Ha det!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewiruz:

Har inget emot Negrer! Däremot Ryssar som inget annat gör än att fuska!

Börja whina nu då!

Någon som har en servett att låna ut till Sarevok ?

Är du 15 år gammal som inte kan föra en diskussion? Det heter mörkhyade, svarta eller färgade och inte negrer. Om du vore tillräckligt gammal så borde du förstå att ordet neger är kränkande.

Dessutom får du gärna ha din åsikt om ryska spelare, jag skrev bara min åsikt och du verkade ta åt dig av det jag skrev. Träffade jag en känslig punkt hos dig?

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nikwad:

Utan vi måste banna specifika individer och då kan ni hjälpa till genom att rapportera på IRC eller vårat forum. Detta skulle leda till en mycket trevligare

bra här ska raporteras!
hur bannar ni folk är det namnet eller IP adressen?
en som tex kallar sig TR45eeAIMBOT_RU1 och blir namnbannad kommer andra dagen med en 2a på slutet i stället för 1an
en som har dynamisk IP hur fixar ni det när ni har bannat han och han joinar med en annan IP adress?

kort och gott hur löser ni det som fuskarna redan har tänkt på ;)?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd

här är ett praktexempel på en aimbot nisse som vi har rapporetat här på swec (svensk inte ryss dock)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/AndersBrevikFTP/...

nytt namn och igång igen efter att troligen fått en smekning medhårs av EA i still med att.."snälla sluta med aimbot är du snäll"
svar: "ja mamma jag ska bara byta namn sen lovar jag att sluta"

Nytt namn :[SweB]AndersBrevikFTP

namnet han hade för två dagar sen när vi började rapportera

Gammalt namn: BertGunnar

ni måste väl förstå att det är lönlöst att hålla på och rapportera när dårarna är igång efter två dagar?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

här är ett praktexempel på en aimbot nisse som vi har rapporetat här på swec (svensk inte ryss dock)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/AndersBrevikFTP/...

nytt namn och igång igen efter att troligen fått en smekning medhårs av EA i still med att.."snälla sluta med aimbot är du snäll"
svar: "ja mamma jag ska bara byta namn sen lovar jag att sluta"

Nytt namn :[SweB]AndersBrevikFTP

namnet han hade för två dagar sen när vi började rapportera

Gammalt namn: BertGunnar

ni måste väl förstå att det är lönlöst att hålla på och rapportera när dårarna är igång efter två dagar?

Har varit inne på samma server som BertGunnar... han hade måååånga kills men om han fuskade vet jag inte...

Permalänk

Det här börjar bli riktigt pinsamt nu. Stäng den här tråden, och om ni vill klaga/rapportera/komma med idéer skriv på vårat forum @ lokalen.nu och inte här på sweclockers.

Tack på förhand och god fortsättning.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Redbullen:

Har varit inne på samma server som BertGunnar... han hade måååånga kills men om han fuskade vet jag inte...

80 kills i dom senaste matcherna
klart som fan att han kör med aimbot.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

80 kills i dom senaste matcherna
klart som fan att han kör med aimbot.

Ja det är möjligt, jag bryr mej inte speciellt mycket om fuskare, men du har säkert rätt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av wasidop:

Får flashbacks från spelet grid.. Typ 80% av spelarna man körde mot online var ryssar, och givetvis så var det ju störts antal ryssar som körde ganska fult då. Men det fanns även dom som körde jävligt schysst då, så man ska inte dra alla över en kant.

POLACKER var dom värsta! xD eller om dom var ryssar

Anyway, true story det du skrev

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem

Ryssar, svenskar, vem bryr sig? Skitstövlar kommer från hela världen och dyker de upp så är det bara att byta server, det är admins problem om servern står tom pga att de inte tar hand om den.

För övrigt har jag hittat en tysk server som är helt fantastisk, de har något script som kickar/bannar för svordomar (flera språk, tyska och engelska minst) och raketspam mot infanteri. Bara där har man eliminerat de flesta idioterna! Helt okej stämning och man får till och med en komplimang ibland! Uppenbara fuskare ryker också, har sett folk åka ut med huvudet före efter ca 10 kills på lika många sekunder.

Hur som helst, ett chatfilter som kickar/bannar för de vanligaste svordomarna på de vanligaste språken verkar vara väldigt effektivt!

Visa signatur

- Om du är osäker, skriv dom! :)

Permalänk
Medlem

Ryssar är dom värsta spelarna som finns..
Dom skriver med deras jävla språk i chatten vilket bara det är störande
man blir kallad noob vad man än gör
dom teamkillar för att få choppers / jets
Om man vill köra gunner i en chopper så sätter dom sig, flyger upp och sen bara kraschar med flit
då gör man !punish och då skriver dom noob...

deras jävla hack sidor finns det ju för många av också..
alla dessa jävla cs hacks från random ryska sidor..

Jag hatar ryssar och kommer alltid att göra det
skulle vara kul att ha nått program som kollar/sparar ip på spelarna.......

Permalänk
Medlem

ghoti , vad heter servern?

Permalänk
Medlem

Ryssar är det värsta folkslag jag någonsin spelat med, om man räknar overall. Visst, vissa är helt ok, men de flesta borde inte få sitta vid en dator.
Det allra värsta är att de inte verkar förstå att internet är internationellt och inte en mötesplats för endast ryssar,
det verkar ha blivit en sport att attackera diverse spel med den här sjukdomen de kallar text, och agera som IQ-befriade apor under tiden i allt de gör.

Skrivet av dbxxx:

POLACKER var dom värsta! xD eller om dom var ryssar

Anyway, true story det du skrev

Polacker har jag aldrig haft problem med, inte mer än att de haft hög ping.
De har aldrig varit puckon eller spammat ner chatten med deras egna språk. Alltid uppfört sig som man förväntar sig av en med/motspelare.

Skrivet av pg_ice:

här är ett praktexempel på en aimbot nisse som vi har rapporetat här på swec (svensk inte ryss dock)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/AndersBrevikFTP/...

nytt namn och igång igen efter att troligen fått en smekning medhårs av EA i still med att.."snälla sluta med aimbot är du snäll"
svar: "ja mamma jag ska bara byta namn sen lovar jag att sluta"

Nytt namn :[SweB]AndersBrevikFTP

namnet han hade för två dagar sen när vi började rapportera

Gammalt namn: BertGunnar

ni måste väl förstå att det är lönlöst att hålla på och rapportera när dårarna är igång efter två dagar?

Hur kan du på allvar mena att en kille med 13% accuracy fuskar i ett spel?
Du säger alltid att någon fuskar när de är mycket bättre än genomsnittet på servern?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Min erfarenhet är faktiskt att svenskar är de värsta människorna att spela med. I en server med en massa svenskar så kan jag garantera att man får uppleva en massa spam i chatten. Det skrivs en massa nonsens, massa onödiga klagomål, svordomar och framför allt en massa rasistiskt skit. Ryssarna som alla verkar gilla att klaga på har jag faktiskt haft en bättre upplevelse med än svenskarna. Visst, ibland kan de skriva på ryska i chatten men vad fan gör det? Så fort någon ryss skriver något på ryska så kommer alla små rasistiska kommentarer fram i chatten bland många andra, oftast skrivet från svenskar.

Istället för att klaga på de så prova att snacka med de, jag kan säga att de flesta jag pratat med varit rätt schyssta och jag kan förstå att många utav de blir rätt upprörda när de får uppleva den Ryss fientlighet som finns överallt. Sen får man också acceptera att vissa inte kan så bra engelska.

Jag har inte upplevt så många fuskare under den tiden jag spelat då jag undviker allt som inte är Conquest Large 64 men de jag påträffat och kollat upp verkar har olika nationaliteter sen undrar jag också om man verkligen är från det landet som battlelog säger för jag har ju sett en massa använda andra ip adresser via tunnlar för att inte kunna spåras med sin egen IP adress och då var ju Ukraina rätt så populärt att välja.

Alla länder har sina fuskare, vi här har ju haft en massa idioter som frågar efter fusk på forumet och andra forum också. Jag tycker att många här borde hoppa av sina höga hästar och sluta tro så mycket om sig själva bara för att de är svenskar.

Konstigt då? Det enda jag fått uppleva av ryssar är att de invaderar svenska servers spammar massa person angrepp på ryska när man dödar dem, överväldigande många fuskare är ryssar, i l4d tex varje gång (nej, jag överdriver. Varje gång) du hamnar på ett ryskt lag frågar det "RU?" svarar du ej eller nåt på engelska blir du kickade direkt. De värsta rassarna jag stött på är ryssar, så man undrar ju vad du vill med din post?

Visa signatur

Main Rig
Intel Core i5-4690K @ 4.5Ghz | MSI Z97 Gaming 5
2x4GB Kingston HyperX | EVGA 780 Ti | Darkpower Pro 750W
Samsung SSD 850 Pro 256GB | Corsair Obsidian 800D
Custom Water Cooled

Permalänk
Medlem
Skrivet av -rand-:

ghoti , vad heter servern?

SaS

Just nu är det nåt konstigt på gång men i vanliga fall är det 64 spelare på den.

Visa signatur

- Om du är osäker, skriv dom! :)

Permalänk
Medlem

Tyvärr verkar det ha kommit ut nån aimbot som inte detekteras av PB än. Blev dödad av en sniper som låg och ryckte som han hade epilepsi typ.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk

Kan nån hojta till nästa gång ni ser ryssar på en server? jag måste bara joina o se detta, låter ju helt kul när ni beskriver (dagens ahhahah). Ser till att jag har popcorn också när jag spelar!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk

Jag blir nästan rädd när jag ser vilket hat det finns här på sweclockers just nu. Att visa vilka som senast har blivit bannat på PBBans är helt meningslöst. Kollar på sidan nu och USA ligger på top. Vi pratar om 2 enormt stora länder. Ryssland har 9-10 (?) tidszoner och usa har 4-5 (?). Allt varierar när man kollar.

Hatet mot det ryska språket och också helt sinnessjukt. Vi i Sverige är en pytteliten minoritet och folk sitter och whinar på ett språk som är ganska så överlägset. Visst, engelskan är mera använd, men hur är pingen på amerikanska servrar t.ex?

Jag förstår att man inte vill ha ett främmande språk i chatten. Men tycker alla ska förstå hur det egentligen ligger till.
Ett alternativ som jag stötte på när jag spelade BC2 för ett tag sedan var att det fanns en direktöversättning i chatten. Fungerade helt ok! Ibland var det dock en smårolig översättning.

Själv har jag inte upplevt så många fuskande typer och konstant ryska i chatten efter cirka 100H. Antar att jag lirar på "rätt" servrar. Om jag ser ngn som fuskar så byter jag helt enkelt.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 @ 3,9GHz | MSI 870A-G54 AM3 | Corsair 1600MHz XMS3 8GB | Gigabyte Radeon HD6950 2GB | Crucial M500 240GB | FSP Aurum 700w