Söker namn på ett gammal PC-spel (smyga hos grannen)

Permalänk
Medlem

Söker namn på ett gammal PC-spel (smyga hos grannen)

Hejsan!

Det är så att både jag och sambon letar efter ett gammalt spel vi båda har spelat många år sedan (ljuva 90-talet). Spelet härstammar troligtvis från väldigt tidigt 90-tal men kan även vara äldre än så. Spelet går ut på att man smyger in hos sin granne och ställer till med djävulskap samtidigt som man ska undvika att bli upptäckt. Det jag minns specifikt var att man bland annat kunde sno grannens vin och sedan pissa i rabatten. Mycket mer info än detta har vi tyvärr inte och hoppas att det finns någon som vet namnet på spelet

Tack på förhand!

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Avstängd

Det jag kommer att tänka på är ett spel som heter Neighbours from Hell. Jag vet dock inte om det fanns på PC men jag hade det på min Xbox. Det gick ut på att driva sin granne till vansinne genom att sätta upp en massa fällor för honom medan han gjorde samma saker i en loop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Det jag kommer att tänka på är ett spel som heter Neighbours from Hell. Jag vet dock inte om det fanns på PC men jag hade det på min Xbox. Det gick ut på att driva sin granne till vansinne genom att sätta upp en massa fällor för honom medan han gjorde samma saker i en loop.

Dessvärre är det inte det spelet, även om det låter likt. Tack ändå

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.