Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
enköping
Registrerad
Feb 2011

Razer mus börjar reagera dåligt.

Tjena!
Jag har en Razer diamondback 3G som jag haft i kanske 1-2 år.
Men nu på senaste tiden har den börjat reagera dåligt, när jag kör CS source t.ex.
Om jag klickar fort på musen när jag ska skjuta med en pistol, så är det bara ett fåtal skott som går iväg.
Och om man kastar en granat, o klickar, så tar det ca 1-2 sek innan han kastar den.
Detta började i samband med att jag laddade ner lite skins till spelet, men skinsen kan väl inte göra reaktionen sämre?

Jag är inte heller den som slår i musen eller så, utan jag tar det lugnt med den.
Några förslag på vad som kan lösa problemet?

Awesome!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

Är det bara i CSS som det sker, eller är det även i andra spel/program?

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
enköping
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av Leifson:

Är det bara i CSS som det sker, eller är det även i andra spel/program?

Har faktiskt inte testat några andra, men när jag bara surfar på internet osv så fungerar den bra.

Awesome!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av MreliasN:

Har faktiskt inte testat några andra, men när jag bara surfar på internet osv så fungerar den bra.

Prova det då, så att du kan avgöra om det är hårdvaru eller mukvarufel.

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2010

Beror nog på skinsen, har inte kört med skins i CSS men gjort de i 1.6 och jag vill minnas att visa skins kunde framkalla lite input lag.

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04