Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

qpad 5k software?

Hej, jag kan inte hitta "softwares" eller program så man kan ändra sin dpi på musen.
Finns ett litet knep, om man sänker all sensitivity på spelet man spelar och på windows, så höjer man dpi på musen.

Jo, just detta skulle jag göra men kan dock inte hitta software/drivers till musen. Finns det några ens?
Fick musen i julklapp

Mvh David!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Big Mellosa
Registrerad
Jun 2008
Skrivet av 3bb3k3:

Hej, jag kan inte hitta "softwares" eller program så man kan ändra sin dpi på musen.
Finns ett litet knep, om man sänker all sensitivity på spelet man spelar och på windows, så höjer man dpi på musen.

Jo, just detta skulle jag göra men kan dock inte hitta software/drivers till musen. Finns det några ens?
Fick musen i julklapp

Mvh David!

Finns här, en bit ner på sidan...
http://www.corporate.qpad.se/modules/news/index.php?storytopic=5

Antec Nine Hundred; Corsair HX 750W; Gigabyte GA-X58A-UD3R; I7 950; Corsair H70; Corsair 6GB; Samsung 850 evo 250GB; GTX980; Dell U3415W; W10

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Luddtuss:

ett problem till, när jag startar programmet så kommer inget upp? är det så det ska vara?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av 3bb3k3:

ett problem till, när jag startar programmet så kommer inget upp? är det så det ska vara?

Skrivet av Luddtuss:

Jag har samma problem som dig. Programmet startar inte. Jag har laddat ner dem och packat upp filerna. När jag trycker på programmet efter installation händer ingenting.

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Det är lite lurigt, testa att gå till installationsfoldern och högerklicka välj kör som administratör.

Programmet behöver bara köras när du skall göra inställningar - inställningarna sparas sedan i musen.

Hoppas att detta hjälper...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av SchwuntaN:

Jag har samma problem som dig. Programmet startar inte. Jag har laddat ner dem och packat upp filerna. När jag trycker på programmet efter installation händer ingenting.

Programmet ligger passivt när du startat det i aktivitetsfältet i nedre högra hörnet. Högerklicka på Q symbolen så får du upp konfigurationsmenyn.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av mou22y:

Programmet ligger passivt när du startat det i aktivitetsfältet i nedre högra hörnet. Högerklicka på Q symbolen så får du upp konfigurationsmenyn.

Tack så hemskt mycket

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!