WWII Flygplans spel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2012

WWII Flygplans spel

Tjena allihopa.

Skulle ni kunna linka/skriva bra flygplans spel? Är sjukt sugen på att köra ett bra då jag mindes när jag körde nåt as roligt WW2 flygplans spel runt år 2001 ^^) och så är alla nya spel så tråkiga (flame on). PS2 tiden ftw! När man satt och lira med polarana och inte hörde, I fak your motha varje minut.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2011

Har inte spelat det själv men il 2 sturmovik ska nog vara ett av dem bästa WW2 flygplans spel vad jag har hört.

http://www.youtube.com/watch?v=CNQfQzEmklg

Chassi: Silverstone FT03b CPU: Intel haswell i5 4670k GPU: Asus direct cu2 670 2GB Mobo: Asrock Z87M OC Formula PSU: Be quiet pure power L8 530w 80+ RAM: Kingston Beast Series XMP 4x4GB Kylning: Noctua NH-U9B SE2 Ljud Asus Xonar xense med Sennheiser PC-350

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
N.H.K. // STHML
Registrerad
Dec 2010

Spelade sturmovik ett bra tag och det är riktigt kul faktiskt! Rekommenderar det starkt, jag plockade upp det för typ 59kr så det är ju värt

• MBPr 15" 1TB • iPhone 6 • Z3c • iPad mini 2g • Audioengine D1 • Grado GS1000s • Shure se215 • B&W P7 • Dual CS 511+505-II • Grado Gold 1/AT95E + Pro-ject Tube Box s • NAS m/ 5820k+12TB WD RED • PS4 •

Bianchi Pista -14 Chrome Ed.

Frågor om externa GPU-lösningar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2012

Tackar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats