Sanningen bakom Skyrims buggar

Permalänk

Sanningen bakom Skyrims buggar

Ni har kanske spelat Skyrim och tänkt, fan, det kan bara inte "råka bli" så här mycket buggar! Jävlas dom med oss? Gör jag fel? Är utvecklarna helt inkompetenta?

I vilket fall, sanningen har krupit fram, allt är nu avslöjat. Följande artikel avslöjar den bistra och skrämmande sanningen.

Här...

Visa signatur

Netbook: ASUS Eee 1001PX w/ Intel Atom N450 | 1TB Western Digital i extern docka | 22" BenQ V2220 LED-LCD

Har blivit spelsugen så en speldator är på gång. Håll utkik! Det kan dyka upp något i galleriet...

Permalänk

Fake! Man kan lätt se det av datumstämplarna. i juli hade dom knappast hunnit börja med spelet, så genomhastat det verkar vara...

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk

Haha, gav mig ett gott skratt

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Sötast
Skrivet av n_sandstrom:

Fake! Man kan lätt se det av datumstämplarna. i juli hade dom knappast hunnit börja med spelet, så genomhastat det verkar vara...

Haha shit!

Det hade vi aldrig märkt om du inte hade sagt det, det såg verkligen ut som äkta memos!!!!

Permalänk
Medlem

haha roligt gjorda

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Haha shit!

Det hade vi aldrig märkt om du inte hade sagt det, det såg verkligen ut som äkta memos!!!!

Ja, synd att sen dom gjorde dom missade den detaljen. Som om dom lagt flera månader på utvecklingen liksom, bah... Sånt gjorde man ju bara för, innan saker kunde patchas och moddas.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Fake! Man kan lätt se det av datumstämplarna. i juli hade dom knappast hunnit börja med spelet, så genomhastat det verkar vara...

Well played sir.
Well played indeed...

Kul länk!