Elgigantens garantireparation för tagentbord

Permalänk
Medlem

Såg din post i MSI-tråden.

Tänkte bara stämma in i kråksången angående InfoCare. Dell skickade min laptop dit för reparation för ett par år sedan, efter att skärmen lagt av.

När jag fick tillbaka den satt höljet knappt ihop. Fick flika ihop det själv.

Efter att ha skruvat i den sedan dess (bytt hårddisk, bytt hölje till skärmen/locket efter en olycka, etc) har jag stött på mer av deras hantverk; detaljer som inte skruvats fast, lite olika typer av skruvar har använts fel lite här och var, och i värsta fall forcerats ner fel och nu behövts borras upp, mm, mm.

InfoCare är ett jävla skitföretag, kort och gott. Inget seriöst företag bör anlita dem. EVER.

Så.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-- FubbHead

Permalänk
Avstängd

och vad hände sen?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk

skicka in igen om den är defekt. När dom haft datorn inne två gånger på service. Så tredje gången får dom ge dig en ny om du vägrar lösa ut den efter uppvisat fel. Bara starta i butiken och kolla.

Visa signatur

Coolermaster Stacker 810. Asus rampage II Extreme x58. Core i7 990x 3.46ghz. 24GB Corsair XMS3. 2st Nvidia 295 Q-Sli. 2x120gb ssd, 1.5tb wd green, 640gb wd blue. (6x500gb raid6, 2x1tb raid0 på adaptec 5805) Corsair AX1200 psu. Lexicon Lambda Usb ljudkort. 2st skärmar + tv.