Microsoft Sidewinder x4 hjälp med mediaknappar i foobar2000

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Nov 2007

Microsoft Sidewinder x4 hjälp med mediaknappar i foobar2000

Hej!
Jag kallar på hjälp från experterna, mitt problem är att mitt nyinförskaffade Microsoft Sidewinder x4 och efter att installerat det ville jag lyssna på lite musik och spela lite, sedan kom fasan att när jag tryckte på play/pause-knappen så försöker den starta windows media player (i mitt fall installera) så att mitt problem är alltså att jag måste hitta ett kommando liknande*"C:\Program Files (x86)\foobar2000\foobar2000.exe" /playpause"* som gjorde att jag kunde starta och pausa musiken och nu har jag bara "spela föregående" och "spela nästa" så att vet ni något hjälpande eller kanske till och med har gjort det själva!

All hjälp uppskattas!

Lista på kommandon jag provat
* /previous
* /playprevious
* /playbackprevious
* /playprevioustrack
* /previoustrack
* /runcmd="Playback/previous"

Corsair Carbide 300R /\ MSI Z87 MPOWER MAX /\ Corsair Vengeance 4x4GB (16GB) /\ EVGA Geforce 770 2GB /\ Intel core I5-4670K 3,4 GHz /\ Corsair CX750M /\ 2 x Western Digital 1TB + Seagate barracuda 2 TB + Samsung SSD 840 PRO 256GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Nov 2007

Alternativt om det finns något "egenproducerat program" som stödjer detta tangentbord

Corsair Carbide 300R /\ MSI Z87 MPOWER MAX /\ Corsair Vengeance 4x4GB (16GB) /\ EVGA Geforce 770 2GB /\ Intel core I5-4670K 3,4 GHz /\ Corsair CX750M /\ 2 x Western Digital 1TB + Seagate barracuda 2 TB + Samsung SSD 840 PRO 256GB