Permalänk
Avstängd

nerladdade 3D filmer.

kan man med XBMC kolla på nerladdade 3D filmer med min 3D Plasma tv? kan man det med VLC mediaplayer annars?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasva:

kan man med XBMC kolla på nerladdade 3D filmer med min 3D Plasma tv? kan man det med VLC mediaplayer annars?

Senaste powerdvd ska väl fungera iaf. Orkar inte googla åt dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasva:

kan man med XBMC kolla på nerladdade 3D filmer med min 3D Plasma tv? kan man det med VLC mediaplayer annars?

Finns inte stöd för det i XBMC och vad jag kunnat googla mig till är lär det inte komma den närmsta tiden.

Jag använder antingen nVidias Stereoscopic Player (fungerar kanske bara med nVidias 3D-vision) alternativt Cyberlink PowerDVD eller Arcsoft Total Media Theatre. Beroende på version kan du behöva ha något tillägg till programmen.

Visa signatur

Huvuddator: Ryzen 2700X EK HF vattenblock|32GB|RTX 3080 Alphacool Eisblock, 280 + 420 rad.
Server: AMD 3850|16GB|~3,5TB HDD|360 rad
Lullull: Rift+Touch|HOTAS Warthog|G27|PS5|Switch OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av strimman:

Senaste powerdvd ska väl fungera iaf. Orkar inte googla åt dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är grymt. Den kan även förbättra bilden på dvd-filmer. Men kostar 500 typ,

Permalänk
Avstängd

jasså man måste köpa Powerdvd? angående nVidias Stereoscopic Player, jag har en Asrock Vision 3D HTPC med Nvidia: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1017263 kanske då bäst att köra med Stereoscopic Player?

elr så köper jag bara det senaste powerdvd för att få det bästa? vilken jag än väljer så blir det väl bra.

Permalänk
Medlem

Är det en SBS 3D .mkv så kan väl MPC-HC spela upp det.