skyrim startar inte !

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Dec 2011

skyrim startar inte !

hej alla på swec !

det är ett problem min kompis har, när han starar skyrim så kommer han typ 1 sekund från att kunna starta spelet men då kraschar det ( det är den crackade versionen ), jag laddade ner skyrim 2 dagar efter att det hade släppts och crackade det. och dessutom så har jag jag installerat till typ 6 andra kompisar och har funkat direkt :/ hans specs är ett amd radeon 6450, amd athlon II 3,0 ghz, något moderkort, 8 gib ram, 500w no-name nätagg. hjälp plz han är verkligen desperat att få spela... lite offtopic men han ska köpa 7970 och hans nätagg pallar väll precis det ? och cpu:n lär inte flaska va ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av JORDGUBB3:

hej alla på swec !

det är ett problem min kompis har, när han starar skyrim så kommer han typ 1 sekund från att kunna starta spelet men då kraschar det ( det är den crackade versionen ), jag laddade ner skyrim 2 dagar efter att det hade släppts och crackade det. och dessutom så har jag jag installerat till typ 6 andra kompisar och har funkat direkt :/ hans specs är ett amd radeon 6450, amd athlon II 3,0 ghz, något moderkort, 8 gib ram, 500w no-name nätagg. hjälp plz han är verkligen desperat att få spela... lite offtopic men han ska köpa 7970 och hans nätagg pallar väll precis det ? och cpu:n lär inte flaska va ?

http://www.g2play.net/store/The-Elder-Scrolls/
http://www.gamecarddirect.se/produkter/pc/pc-downloads/the-el...
http://store.steampowered.com/agecheck/app/72850/

där är lösningen bara att välja och vraka

Asus Z97-A, I7 4790K @4.8GHz 1.29V, 24Gb ram, 2x GIGABYTE GTX 970 WindForce 3X OC @ 1511Mhz/7246Mhz.
[Lista] De bästa gratisprogrammen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Dec 2011

haha men nu va det så art jag ville ha svar på varför skyrim inte startar på hans dator, kan det va pga graffekortet ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Sep 2007

§ 7 Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Du hade inte behövt nämna något om crackar....

Intel i5 3570k @ 4.5 GHz || Asrock Z77 Performance || Dark Rock Pro 2 || 1080ti || Dark Power Pro 10 || Acer Predator Z35P

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landvetter
Registrerad
Jan 2004

Du borde skämmas. Pinsamt. Hoppas ni inte får igång det.

Asus Sabertooth 990FX R2, AMD FX-9370, Thermalright Silver Arrow, 2x8GB Corsair PC15000, Samsung 850 Pro 512GB, Corsair Force LS SSD 240GB, ADATA SP900 SSD 64GB + 4TB HDD, MSI GTX 980TI GAMING 6GB, X-Fi Titanium HD, Be-Quiet Straight Power 680W, Fractal Design R4

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Malmö
Registrerad
Apr 2007

*tråd låst*

Prat om piratkopiering får hållas någon annanstans. Vi har regler som är tydliga på denna punkt enligt §7

Bränsleförbrukning kan uttryckas i liter/mil.
Bränsleförbrukning kan också uttryckas som kubikdecimeter/mil eller kubikmeter/meter om man vill hålla sig till SI-enheter. Alltså m³/m.
m³/m = m²
Bränsleförbrukning kan alltså uttryckas i kvadratmeter...