Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2008

wtf reklam från XFX

what is this.. i dont even...

GTX 1070 - i7-6700k - MSI Z170-A Pro - Samsung PM961 256GB M.2
Seagate Barracuda 1TB - DDR4 16GB - Corsair CX650M - Carbide SPEC-03

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Helt normalt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristinehamn
Registrerad
Maj 2002

Den 'r helt kung den där X-ranger grejen alltså, såg den tidigare på facebook också, fick primärt lite kväljningar när den nämndes på TS då jag trodde dom länkat nåt powerranger avsnitt .. men nej .. detta var A+, GG XFX!!

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2010

Det här kan mycket väl va den bästa reklamen jag någonsin har sett, sju minuters oavbrutet garv xD

2500k @ 4.6GHz atm | Noctua NH-D14 | Asus MIVE | 8GB G.Skill Ripjaws X @ 1866MHz | 2x Asus HD 6970 DirectCU II @ 920/5500 | Corsair AX850w | Corsair F60 + 1Tb Spinpoint | Corsair 650D | 2x BenQ 22" | Filco Majestouch Ninja Tenkeyless MX Red | Razer Deathadder Respawn, Qpad CT Swec edition | Astro A40 + Mixamp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2010

En av fläktarna på grafikkortsgeväret gick åt fel håll! Dåligt kvalitet på XFXs grejer alltså!

(Jag har ett grafikkort från dem och har aldrig haft problem med det.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2008

Vafan, nej, omg...

Undrar var XFX fick inspiration från?

Acta Non Verba - Stercus accidit sine mora
Citera för svar
Flickr
http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Riyonah:

Det här kan mycket väl va den bästa reklamen jag någonsin har sett, sju minuters oavbrutet garv xD

Det är fan underbart!..

Verkligen, vid sådana reklamfilmer kan man verkligen bli stolt att äga ett xfx kort.. xD

Musiken var najs, nån som vet låten?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nangijala
Registrerad
Okt 2009

Helt plötsligt känns det pinsamt att äga ett XFX kort...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Megacrash:

Helt plötsligt känns det pinsamt att äga ett XFX kort...

Haha, menar du att man inte visar såna här filmer för potentiella flickvänner och sen säger att man brukar köpa XFX-produkter

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2010

Utan tvekan den bästa reklamfilmen någonsin! =D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Haha, ja vad fan ska man säga?

De har om inget annat en väldigt annorlunda reklam

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åmål
Registrerad
Maj 2008

LOL

MSI Z97 Gaming 5, Intel i5 4690k @ 4.5Ghz, Asus R9 280X DCII, Corsair Vengeance LP 4x4096MB, SSD Samsung 850 500GB, EVGA Supernova G2 750W, Modifierat Fractal Design Arc midi, BenQ GW2450HM.
Custom vattenkylning.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2005

Hej jag heter Kenneth och jag går i mellanstadiet. Så här tycker jag en reklamfim skall vara.

Q9450 @ 3.5 GHz | GTX 770 | 6GB OCZ Reaper | Abit IP35 Pro | Auzentech X-Meridian | Dell U2412M

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2008

Väntar med stor spänning på en kontring ifrån nVidia!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2009

Bullens-korv-bomben var ju episk!

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollywood
Registrerad
Mar 2010

XFX: Världens bästa reklam

Titeln säger det mesta.
Detta är full-versionen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2008

Made my day.

"There's no such thing as real life. Only AFK."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollywood
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Morpiha:

Made my day.

Mjooo haha. Det fula är att Asiaten blir en Gul "X-ranger" och Afro-Amerikanen blir en Svart "X-Ranger".

Dessutom så i slutet när credits presenteras så står Asiaten i ett klassrum och Afro-Amerikanen står i Afrika med elefanter i bakgrunden.

XFX racist much?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Mar 2011

Helt otroligt!

"Aurelia"
Chassi: Antec Twelve Hundred Mobo: Asrock P67 Extreme6 CPU: i7 2600K @ 4.6 GHz Internminne: Corsair Vengence 1600MHz 16GB GPU: Radeon HD 6990 PSU: OCZ ZX-series1250W 80+ GULD CPU-Kylare: Zalman CNPS-9900 MAX Lagring: SSD Force Series 60GB, 2TB ECO Green, 640GB WD Black, 1TB Lacie Extern/Portabel,

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

HAHAHA perfekt start på dagen

Qnix QX2710 @ 96 Hz, Msi GTX 780 Gaming @ 1176 Mhz, i5-4670K @ 4,4 Ghz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av Nikkop:

Mjooo haha. Det fula är att Asiaten blir en Gul "X-ranger" och Afro-Amerikanen blir en Svart "X-Ranger".

Dessutom så i slutet när credits presenteras så står Asiaten i ett klassrum och Afro-Amerikanen står i Afrika med elefanter i bakgrunden.

XFX racist much?

Ohh shit, lägg ner

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 16GB Corsair @ 3200mhz | GTX 1080 Ti | Samsung 960 EVO 500GB | 2 x Intel 520 SSD 360GB(Raid0) | 2 x Samsung F1 2TB (Raid0) | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Dec 2009

Fy fan vad bra reklam!! Så sjukt lökig på alla sätt och vis:D:D Älskar så mkt dom driver med nvidia!

Desktop: AMD Phenom2 X4 955 @ 3,6Ghz - Gigabyte 6870 @ 960/1140MHz - A-DATA SSD 510-series 120 GB - Corsair 8GB 1600MHz - Asus M4A785TD-V EVO - Corsair VX 550W 80+ - Lian Li Lancool PC-K56

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Sep 2009

Blir ett xfx nästa gång bara för denna reklamen!! Skrattade gott....

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linkan
Registrerad
Jun 2011

Ganska mycket för barnsligt för min smak. Känns helt enkelt som att de försöker för mycket och det blir lite för fjantigt av alltihop.

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sweden
Registrerad
Dec 2008
Skrivet av Nikkop:

Titeln säger det mesta.
Detta är full-versionen.

http://www.youtube.com/watch?v=VQI8lhHFQ9Q

hahahahaXD

Känns som dom blandar 80 tal med lite nytt.

Gillar att dom censurerar bort svärord:)
Men ärligt känns som den är gjord för 12-14:åringar och dom flesta skulle inte inse hur gamma klyscha detta är;) Kommer väll sändas på barnkanaler dygnet runt dom närmaste månaderna i USA:)

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Geeks Gaming
Plats
Leeds
Registrerad
Aug 2011

För mig kändes det som en solklar parodi av power rangers på en nivå att man ska ha sett det för att överhuvudtaget kunna tycka att det är roligt. Vilket skulle göra det konstigt att dom skulle rikta sig till 12-13 åringar som aldrig sett det.

Om du ser ett regelbrott, anmäl inlägget, kommentera inte detta i tråden. Håller du inte med om mitt beslut? Anmäl mitt inlägg eller skicka ett meddelande till samtliga moderatorer.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alingsås
Registrerad
Mar 2011

Känns nästan som att man får göra sig av med Nvidia korten efter denna filmen, Helt underbar ju!

||Chassi - Corsair Obsidian 650D ||Motherboard - Asus P7P55D Deluxe ||PSU Corsair TX650v2
||Grafikkort Gigabyte GTX460oc SLI ||Corsair 16GB DDR3 XMS3 1333MHZ ||Steelseries Sibira V1
||Prosessor Intel I5 760 3.8GHZ + Transformer 4 ||Corsair Force 60gb ||Logitech G11

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sweden
Registrerad
Dec 2008
Skrivet av Kinekin:

För mig kändes det som en solklar parodi av power rangers på en nivå att man ska ha sett det för att överhuvudtaget kunna tycka att det är roligt. Vilket skulle göra det konstigt att dom skulle rikta sig till 12-13 åringar som aldrig sett det.

Hjärntvättning så klart:)

Därför många produkter till barn har kända märken på sig.

T.ex på en barnspis kan det stå Electrolux, Barn skurmoppen stå vileda. Allt för att kränga prylar.

Så på det sättet ser jag det inte så konstigt. Kommer garanterat gå på barnkanaler (kanske på fler) och finniga 14 åringar mååååste bara ha det då, men men;)

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Nikkop:

XFX racist much?

Du glömde att den vita honan blir en rosa X-Ranger och indianen röd X-Ranger.

Skitrolig parodi. Reklamen fungerade på mig. Vill ha

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Nära dig
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Nikkop:

XFX racist much?

Varför är man rasist för att man får den färgen man är i? -.-' Ge dig...

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD