Tipsa om USB minnen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2009

Tipsa om USB minnen?

Hej alla glada!

Jag tappade nyligen bort mitt 16 GB corsair voyager usb minne och är på jakt efter ett nytt. Det är 16 eller 32 GB som gäller.
Nån som har några erfarenheter eller åsikter i frågan? Köpt ett nyligen?

Hittade detta som hade väldigt hög skriv/läshastighet i förhållande till priset (enl prisjakt).

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=892115

Åsikter?

Laptops -Lenovo T61 (anno 2007), Windows 7. MacBook Pro Retina 13" late 2013
Stationär - Intel i7 920@4.2 GHz , gigabyte GTX 670 (W2), Gigabyte GA-x58-UD7, Corsair HX850, Corsair H50, Antec P183 + fläktar & kontroller, M-Audio Fast Track Ultra, Windows 7 + OS X 10.9 Mavericks
CITERA om du förväntar dig ett svar på vad jag skrivit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003

Köp!

Trädvy Permalänk
Community Manager
Forumledare
Registrerad
Jun 2005
Skrivet av rallyreavan91:

*uppdaterad trådtitel*

Tjena TS,

Jag tog och uppdaterade titeln på tråden, bättre trådnamn gör att alla ser din fråga lättare och du får högre chans att få hjälpen du söker. Så i fortsättningen, tänk på trådtiteln ett varv till - hjälp oss hålla en hög standard på forumet.

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av Lan:

*uppdaterad trådtitel*

Tjena TS,

Jag tog och uppdaterade titeln på tråden, bättre trådnamn gör att alla ser din fråga lättare och du får högre chans att få hjälpen du söker. Så i fortsättningen, tänk på trådtiteln ett varv till - hjälp oss hålla en hög standard på forumet.

ok, tack

Laptops -Lenovo T61 (anno 2007), Windows 7. MacBook Pro Retina 13" late 2013
Stationär - Intel i7 920@4.2 GHz , gigabyte GTX 670 (W2), Gigabyte GA-x58-UD7, Corsair HX850, Corsair H50, Antec P183 + fläktar & kontroller, M-Audio Fast Track Ultra, Windows 7 + OS X 10.9 Mavericks
CITERA om du förväntar dig ett svar på vad jag skrivit